داعش زنان ایزدی را برهنه به مزایده می گذارد

4

نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور خشونت جنسی در درگیری ها، با اشاره به جنایت هولناک گروه تروریستی داعش در حق زنان ایزدی، گفت: داعشی ها زنان ایزدی را برهنه به مزایده می گذارند.

زینب بنگورا” روز شنبه به “سی ان ان ” گفت: عناصر داعش زنان و دختران ایزدی را برهنه در معرض فروش قرار می دهند.

وی پس از بازدید از اردوگاه های آوارگان عراقی و سوری خاطرنشان کرد، داعشی ها دختران ایزدی را به صورت علنی، برهنه به مزایده می گذارند.

عکس داعش خشونت جنسی جنایات داعش تجاوز جنسی داعش اخبار داعش

بنگورا در این مصاحبه به فاجعه ورود عناصر داعش به روستاهای ایزدی ها اشاره کرد و افزود: داعش بر اساس رویکرد جنسی خود زنان ایزدی را گزینش کرده و پس از اطمینان از باکره بودن دختران جوان، تعیین می کنند که کدام یک از آنها به رقه سوریه بروند و در این میان دختران کم سن و سال و زیبا بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: شماری از این دختران، آشکارا و برهنه در بازار به مزایده گذاشته می شوند و در این مدت این دختران تا قبل از فروخته شدن از سوی مشتریان به شدت مورد اهانت قرار می گیرند.

عکس داعش خشونت جنسی جنایات داعش تجاوز جنسی داعش اخبار داعش
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور خشونت جنسی در پایان تصریح کرد که حتی در این میان یکی از زنان ایزدی بعد از آن که مدتی به عنوان برده به کار گرفته شده بود، در مقابل یک بسته سیگار فروخته شد و این امر همچنان ادامه دارد و به یک مورد محدود نمی شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. حامد می گوید

    بنظرم همین ایزدی ها بودند که وقتی یک دختر ایزدی عاشق یک پسر مسلمان شد او را سنگسار کردند

    1. افشین می گوید

      خب حق داشتند دیگه اینم از ……

  2. هرمز می گوید

    اگر بعضی از ما خودمون رو شیعه ی علی(ع)میدونیم و با شنیدن یک کلمه حرف یک منتقد فوری از کوره در میریم و شروع به فحاشی به طرف مقابلمون میکنیم کافیه همینقدر از سیره جناب علی بدونیم که فرمودند _ درباره ی حمله ی امویان به شهر انبار عراق_ اگر پس از شنیدن خبر در اوردن پای اورنج (خلخال)از پای زنی یهودی ساکن در شهر انبار مرد مسلمانی خون گریه کند باز کم است.پس شمایی که مثلا شیعه علی هستی و مسخره میکنی برو خون گریه کن.صلوات

  3. هرمز می گوید

    خنده ام از شادی نیست_به شرنگی که دمادم_بر این جگر خون شده ام ریخته و لیک_باز نمیگیردم این جان میخندم.