آزارجنسی دختر جوان در حین پرواز

1

کشیش به ظاهر کاتولیک آمریکایی با سوءاستفاده از لباس خود یکی از مسافران پرواز خطوط هوایی آمریکا را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد.

مردی که در ظاهرکشیش کاتولیک بود با سوء نیت، مسافر جوان یکی از خطوط هوایی که در کنارش نشسته بود را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد.

بنا بر این گزارش کشیش “مارسلودی ژزماریا”به جرم سوء استفاده جنسی در ارتباط با مسافر جوان در پرواز خطوط هوایی آمریکا از لس آنجلس به مقصد فیلادلفیا با شکایت دختر جوان و شهادت خدمه پرواز توسط پلیس دستگیر شد.

مسافر جوان پس از به خواب رفتن با حمله ناگهانی مرد کشیش نما از خواب بیدار شد و با فریاد از خدمه پرواز کمک خواست.

پس از فرود این هواپیما در فرودگاه فیلادلفیا و بنا به در خواست مامورین امنیتی پرواز در این هواپیما پلیس به منظور دستگیرکردن این مرد کشیش نما در محل فرود مستقر شد.

متجاوز کشیش نما پس از دستگیر شدن در دادگاهی که در روز گذشته برگزار شد به اتهام تعرض و آزار جنسی  محاکمه و به دو سال زندان محکوم شد.

همچنین بنا بر این حکم اهانت و بدنام  کردن وی به دیگر کشیش های کاتولیک و سوءاستفاده وی از این لباس برای جلب اطمینان منجر به خلع لباس وی برای همیشه شد.

برهمین اساس مسوول تعلیم مفاهیم مذهب کاتولیک  وی نیز، که به عنوان ارشد “مارسلودی ژزماریا”  در” سان برناردینو” وظیفه تعلیم وی را در جهت شکوفایی شناخت جهان هستی بر عهده داشت نیز از مقام خود برکنار شد.

در بیانیه ای این مقام مذهبی درسان برناردینو با  محکوم کردن رفتار “مارسلودی ژزماریا” در کنترل هوای نفس خود از مقامات دادگاه خواستار تجدید نظر در ارتباط با برکناری اش از مقام خود شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سعید می گوید

    کشیشها ازدواج نمی کنند و به همین دلیل پر از عقده های سرکوب شده اند. حضرت محمد گفتند: لارهبانیه فی الاسلام : در اسلام راهب بازی ممنوع است. انسان باید به شیوه ی معقول روابط پاک داشته باشد. موضوع کودک آزاری هم از مسائل حاد عالم راهبان در ایتالیا و … است.