تیم ملی والیبال از گروهش صعود می‌کند؟ + جدول

0
بازیکنان تیم ملی والیبال اگر بتوانند یک پیروزی در روسیه به دست بیاورند شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد خواهند داشت در غیراین صورت باید قید حضور در مرحله بعد را زد. آمریکا ۱۲ و لهستان ۱۰ امتیازی هستند و در پایان دو هفته می توانند به ۱۵ یا ۱۸ حتی برسند. احتمال ۱۸ امتیازی شدن آمریکا بسیار زیاد است و در صورت این اتفاق ایران فقط با کسب ۱۸ امتیاز در تهران به ان تیم خواهدرسید.
جدول لیگ ملتهای والیبال برنامه لیگ ملت های والیبال اخبار والیبال اخبار لیگ ملت های والیبال
هفته چهارم لیگ جهانی والیبال به پایان رسیده و حالا چینش گروه B تا حد زیادی به ضرر ایران است. تیم های آمریکا و لهستان ۴ بازی خانگی خود را انجام داده اند و در این میان آمریکا همه امتیازها را کسب کرده و ۳ ست از دست داده و لهستان ۲ امتیاز و ۵ ست از دست داده. 

این نحوه امتیازگیری آمریکایی ها را تا حد زیادی دست نیافتنی کرده است. تیمی که ایران و روسیه را وقتی میزبان بوده بدون تلف شدن امتیاز شکست داده و به نظر می رسد که وقتی به آن کشورها هم برود سخت امتیاز از دست بدهد. تیم آمریکا به نسبت ۲ تیم دیگر ایران تغییرات نسبتا کمتری داشته و هم بدن بازیکنانش آماده تر است و هم هماهنگی بیشتری دارد.
تا قبل از هفته ۳ و ۴ لیگ جهانی به نظر می رسید که مسیر صعود ایران از گروه با شکست آمریکا در تهران فراهم می شود. تیم ملی پیش از این هیچ گاه موفق نشده روسیه را شکست دهد و از نظر روانی در این زمینه با مشکل مواجه است. به همین دلیل بهترین مسیر این طور بود که شکست روسیه هم برای آمریکا و لهستان کار مشکلی باشد و در نتیجه روسیه تیم اول گروه برای صعود باشد.
در پایان هفته چهارم اما شرایط کمی تغییر کرده آمریکای میزبان همه امتیازات را جمع کرده و حالا در هفته ۵و۶ ایران روسیه باید بر سر مقام سوم گروه رقابت کنند.این شرایط صعود ایران از گروه را بدون پیروزی در روسیه به عملیات غیرممکن تبدیل خواهدکرد.حالا ایران برای اینکه بتواند با پیروزی های تهران لهستان را بگیرد و به رتبه دوم گروه برسد نیاز زیادی دارد که در پایان هفته پنجم و ششم لیگ جهانی هم چنان در رتبه سوم گروه باشد.
جدول لیگ ملتهای والیبال برنامه لیگ ملت های والیبال اخبار والیبال اخبار لیگ ملت های والیبال
در هفته هفتم و هشتم لیگ جهانی لهستان به آمریکا خواهد رفت وایران به روسیه.در اصل تیم های بالایی گروه و پایینی گروه جنگ قدرت خواهند داشت.ایران باید بتواند در روسیه امتیاز بگیرد تا بتواند در جدول مسابقات باقی بماند. بازیکنان تیم ملی والیبال اگر بتوانند یک پیروزی در روسیه به دست بیاورند شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد خواهند داشت در غیراین صورت باید قید حضور در مرحله بعد را زد. آمریکا ۱۲و لهستان ۱۰ امتیازی هستند و در پایان دو هفته می توانند به ۱۵ یا ۱۸ حتی برسند. احتمال ۱۸ امتیازی شدن آمریکا بسیار زیاد است و در صورت این اتفاق ایران فقط با کسب ۱۸ امتیاز در تهران به ان تیم خواهدرسید. اتفاقی که تقریبا محال به نظر می رسد .
یعنی اگر ضعیف ترین تیم گروه و نزدیک ترین تیم گروه به ایران ، لهستان باشد هم خیلی معلوم نیست بازیکنان تیم ملی بتوانند دوبازی بدون اینکه امتیازی بدهندانها را شکست دهند چه باشد به اینکه آمریکا را ببرند یا حتی رکورد اولین پیروزی مقابل روسیه را به دست بیاورند.
برهمین اساس اگر پیش بینی به این صورت باشد که هفتم هشتم آمریکا ۱۸ امتیاز دارد باید عملیات غیرممکن را از روسیه شروع کرد. بازیکنان تیم ملی باید بتوانند یکی از دیدارهایشان را با پیروزی به پایان برسانند تا در رتبه سوم بمانند و با امتیاز های میزبانی به لهستان نزدیک شوند و حتی در دیدار مقابل این تیم را پایین بکشند. در غیراین صورت صعود ایران بسیار مشکل و تقریبا غیرقابل دسترس خواهدبود.

B لیگ جهانی والیبال – گروه

تیم

امتیاز

مسابقات

جزئیات نتایج

ست

پوئن

بازی

برد

باخت

۳
۰

۳
۱

۳
۲

۲
۳

۱
۳

۰
۳

برده

باخته

معدل

برده

باخته

معدل

۱

آمریکا

۱۲

۴

۴

۰

۱

۳

۱۲

۳

۴٫۰۰۰

۳۷۰

۳۱۱

۱٫۱۹۰

۲

لهستان

۱۰

۴

۴

۰

۱

۱

۲

۱۲

۵

۲٫۴۰۰

۳۹۴

۳۴۴

۱٫۱۴۵

۳

ایران

۱

۴

۰

۴

۱

۳

۵

۱۲

۰٫۴۱۷

۳۵۲

۴۰۰

۰٫۸۸۰

۴

روسیه

۱

۴

۰

۴

۱

۱

۲

۳

۱۲

۰٫۲۵۰

۳۰۳

۳۶۴

۰٫۸۳۲

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ