۵۰ سال سوء استفاده جنسی از دختران زیبا

2
زوج سالمندی که از سال ۱۹۶۰ مسئول و سرپرست یک مرکز مراقبت از کودکان بی سرپرست در لیورپول بودند به اتهام سوءاستفاده جنسی و تعرض دستگیر شدند.
بنا بر این گزارش “بارباراکینگ” و همسر فوت شده‌اش به طور جداگانه در یک دوره ، بیش از ۵۰ سال کودکان بی سرپرست این مرکز را مورد آزار و اذیت و تجاوز جنسی قرار میدادند.
“باربارا کینگ” که در میان کودکان این مرکز “مادر” خوانده می شد با شوهرش به صورت جداگانه کودکان را مورد سوءاستفاده جنسی قرار میدادند.
فیلم تجاوز جنسی عکس تعرض جنسی عکس تجاوز جنسی زندگی در انگلیس
پس از پایان تحقیقات پلیس مشخص شد این زوج در گذشته کودکان بی سرپرست را در مواردی به عنوان خدمتکار و یا بردگان جنسی به ثروتمندان می‌فروختند.
براساس حکمی که در دادگاه لیورپول برگزار شد “باربارا کینگ” ۷۱ ساله به اتهام سوء استفاده و بهره کشی جنسی محاکمه و به ۱۲ سال زندان محکوم شد.
به گفته پلیس به نقل از این خبرگزاری هویت “باربارا کینگ “و همسرش، “تامی” هنگامی فاش شد که حدود ۵۰ سال پیش دو دختر نوجوان در رده سنی ۸ و ۱۱ ساله را مورد سو استفاده اخلاقی خود قرار داده بودند.
در طول محاکمه وی در یک ماه گذشته هیئت منصفه اعلام کرد که چگونه آنان میتوانستند این مرکز را بعنوان یک خانه امن برای بچه های بی سرپرست معرفی کنند و آنان به این صورت کودکان را مورد بهره کشی جنسی قرار دهند.
فیلم تجاوز جنسی عکس تعرض جنسی عکس تجاوز جنسی زندگی در انگلیس
به گفته پلیس پس از اعتراف‌های صریح و روشن “کینگ” مشخص گردید که تمامی جنایات صورت گرفته خارج از این مرکز نبوده و در داخل مرکز و در مکان های از پیش تعین شده انجام می شد.
به گفته این دو قربانی که نامشان فاش نشده در اظهارات خود به پلیس ، چگونگی این جنایت را به صورت کامل شرح دادند .
در جلسه دادگاه لیورپول پس از بازگو کردن تنها برخی از این موارد توسط وکیل مدافع ،تمامی حاضران در دادگاه به ویژه دادستان و هیئت منصفه خواستار اشد مجازات برای “کینگ” شدند.‎
افسر ویژه این پرونده گفت: واضح است که متهم از آسیب پذیری هر یک از شاکیان آگاه بوده و این را به نفع خود مورد بهره برداری در جهت رسیدن به مقاصد پلید خود قرار داد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. علی می گوید

    تناسب حکم با جرم قابل تئاّمل است.

  2. علی می گوید

    تناسب حکم با جرم از فکرفراوان آن حکایت دارد