“امید جهان” خواننده غیرمجاز ، مجاز شد!

0

روند اعطای مجوز به خواننده های ممنوع الفعالیت همچنان ادامه دارد و این بار خواننده ای به جمع مجاز ها پیوسته که حتی دو آلبوم رسمی هم در بازار ایران داشته و بعد از آن ممنوع الکار شد.

«امید جهان» هم به جمع خوانندگان مجاز موسیقی بازگشت. او تا آخر خردادماه آلوبم «وایستا تند نرو» را که فقط شامل قطعات شاد است روانه بازار می کند. انتشار خبر مجازشدن این خواننده بازخوردهای گوناگونی در فضای مجازی داشت.

زیرا او در اوایل دهه هشتاد دو آلبوم رسمی در بازار منتشر کرد و در ادامه به دلیل پخش کلیپ هایش از شبکه های ماهواره ای ممنوع الکار شد. امید جهان در ادامه فعالیت های خود را به گونه ای تغییر داد و به سمت اخذ مجوز حرکت کرد. با وجود تمام مسائل و انتقادها به روند کنونی صدور مجوز برای خواننده های غیررسمی، گفته می شود که کنسرت رسمی امید جهان هم به زودی برگزار می شود.

همسر امید جهان بیوگرافی امید جهان آهنگ جدید امید جهانبیوگرافی امید جهان از زبان خودش:
امید جهان متولد آبادان،بزرگ شده بوشهر،از کودکی خواندن را نزد پدرم محمود جهان که دارای ۲۸ آلبوم مجاز است شروع کردم. و بعد از مدتی توانستم دو آلبوم مجاز به نام های پسر جنوبی و پاپتی در سال ۱۳۸۳ و ۱۳۸۵ وارد بازار موسیقی کنم.بعد گذشت چند سال توانستم ترک های بسیاری را به همراه کلیپ های تصویری که در شبکه های مختلف ماهواره پخش می شود را وارد بازار کنم.امیدوارم بتوانم روز به روز قویتر از همشیه برای شما کارهای جدید ارائه کنم.

همسر امید جهان بیوگرافی امید جهان آهنگ جدید امید جهان

تماشاگران امروز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ