مردی که با یک چوب فکر میکند سوار مرسدس بنز شده + عکس

0

چوبی که برای قادر مرسدس بنز است :

قادر مردی جوان است که در شهر مانالیای ترکیه زندگی می کند . او کمی از لحاظ عقلی دچار اختلالات می باشد و به همین خاطر فکر می کند ، چوب بلندش ، مرسدس بنز است .

او بر روی این چوب آینه نصب کرده و سر چوب ، یک آنتن که مثلا آنتن رادیو می باشد . بر روی قسمت زیرین این چوب یک بطری بنزین گذاشته و خیال می کند که واقعا چوبش یک ماشین است و حتی به بنزین هم نیاز دارد .

اما جالبی ماجرا اینجاست که مردم شهر مانالیا ، قادر را می شناسند و با او مانند یک آدمی که واقعا مرسدس بنز دارد رفتار می کنند . در هنگام عبور و مرور از پشت چراغ قرمز ها ، مانند دیگر خودروها به قوانین احترام می گذارد و حق تقدم را رعایت می کند . حتی شده که هر چند وقت یک بار مرسدس بنزش را به نمایندگی های تعمیرات مرسدس برده و آنجا هم با او با لطافت تمام برخورد می شود و کاملا به او توضیح می دهند که ماشینش چه شده .

او حتی وقتی می خواهد خودرویش را پارک کند ، دیگران به او احترام گذاشته و جای پارک را به او می دهند . گفته می شود که حتی پلیس راهنمایی و رانندگی هم چند باری بخاطر سرعت زیاد ، ورود ممنوع ، حرکت در پیاده رو و یا پارک ممنوع جریمه کرده و خلاصه این که همه ی اهالی شهر با خیالات و دنیای کوچک او مدارا می کنند و این یعنی که هنوز هم انسان های خوش قلب در دنیا وجود دارند .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ