شلیک دو گلوله توپ جنگی به اصفهان / دو نفر در سپاهان شهر مجروح شدن + عکس

0
” حسینعلی حاجی دلیگانی” عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شوای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ در تشریح جزئیات حادثه امروز چهارشنبه اصفهان و اصابت دو گلوله توپ به سپاهان‌شهر، گفت: طبق اطلاعات به‌ دست آمده ظاهرآ امروز مانوری برگزار شده که بر اثر اشتباه در تشخیص‌ گرا، توپ‌ها به اطراف استخری در سپاهان‌شهر اصابت کرده است.
وی افزود: اینکه شلیک توپ‌ها از سوی ارتش یا سپاه بوده هنوز مشخص نبوده و در حال بررسی است.
سپاهان شهر حوادث اصفهان اخبار اصفهان
این نماینده خاطرنشان کرد: در این حادثه دو نفر مجروح شدند.
همچنین سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اخبار منتشره مبنی بر شلیک اشتباهی ۲ گلوله توپ جنگی سپاه به داخل شهر اصفهان اظهار داشت: این خبر را به شدت تکذیب می‌کنم.
وی افزود: هیچ یک از مجموعه‌ها و واحدهای نظامی سپاه پاسداران امروز نه تمرین نظامی داشته‌اند و نه هیچ گلوله‌ای شلیک کرده‌اند.
مسئول روابط عمومی کل سپاه تصریح کرد: از انتشار دهندگان این خبر کذب به شدت گله‌مند هستیم.
سپاهان شهر حوادث اصفهان اخبار اصفهان
سپاهان شهر حوادث اصفهان اخبار اصفهان
در حالی که خبرگزاری نسیم از شلیک اشتباهی دو گلوله توپ از قرارگاه شهید زین الدین سپاه اصفهان خبر داده بود، سخنگوی سپاه پاسداران با گلایه از رسانه‌ها خبر نسیم را تکذیب کرد.

در خبر نسیم آمده بود: یکی از گلوله‌‌ها در حوالی سیتی سنتر این شهر و دیگری در پارک شهرک سپاهان شهر اصابت کرد. این واقعه تلفات جانی در پی نداشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ