پایان غم انگیز مهاجرت زن مهندس ایرانی به کشور نژادپرست کانادا + عکس

2

مراسم خاکسپاری و یادبود مهندس مریم رشیدی، زن ۳۵ ساله ایرانی امروز جمعه باحضور شوهر و فرزند داغدار او و گروهی از ایرانیان در شهر کلگری کانادا برگزار شد.

مهاجرت به کانادا مهاجرت به خارج زندگی در کانادا

مریم رشیدی که تحصیل کرده رشته مهندسی شیمی از دانشگاه شریف تهران بود، سال گذشته به همراه همسر و فرزند ۶ ساله‌اش به کانادا مهاجرت کرد. او که موفق به پیدا کردن شغل حرفه‌ای در رشته تخصصی خود در کمپانی‌های نفت و گاز کانادا نشده بود، چند قبل بناچار برای تامین هزینه زندگی در یک پمپ بنزین شهر کلگری با حداقل حقوق کار گرفت تا اینکه روز یکشنبه گذشته در جریان یک حادثه جنایتکارانه در اون پمپ بنزین توسط ماشین یک جوان نژادپرست کانادایی که پول بنزین رو پرداخت نکرده بود و قصد فرار داشت و مریم به مقابله با او پرداخت، زیر چرخ‌های وانت فراری له شد و به قتل رسید.

مهاجرت به کانادا مهاجرت به خارج زندگی در کانادامریم بر اثر برخورد شدید ماشین به هوا پرتاب شده و سپس به روی کاپوت ماشین فرود می‌آید، ماشین تا مسافت ۱۵ متر بدن ضربه دیده‌ی مریم را روی کاپوت با خود میکشد و بعد از افتادن او از روی کاپوت، با چرخ‌های وانت از روی بدنش عبور میکند.

شوهر مریم در مصاحبه با خبرنگاران میگوید اومدیم تو این کشور که آرامش و امنیت داشته باشیم و پیشرفت کنیم اما انگار کانادا جای امنی برای زندگی نیست!

مهاجرت به کانادا مهاجرت به خارج زندگی در کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. علی صالح نژاد می گوید

    خدا رحمت کنه هم خودشو و هم همسرشو در حادثه دلخراش بک سال پس از مرگ خودش همسرش هم به او پیوست و فرزندشان را تنها گذاشتن . روحشان شاد

  2. علی می گوید

    مهاجرت فقط برای سرمایه دارها خوبه.مردمی که پول ندارند ومجبورند برای گذران زندگی کار کنند بهتر است فکر دربه دری را از سرشون بیرون کنند.برای ایرانیان ،ایران بهترین جا برای زندگی است.در همه کشورها مشکلات زندگی وجود دارد ولی متاسفانه در ایران مشکلات زندگی در کشورهای دیگه شفاف سازی نمیشه و ایرانیها بعد از مهاجرت می فهمند چه اشتباهی کرده اند.