بازی ایران و روسیه آخرین امید تیم ملی والیبال

0

سعید معروف پیش از دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و روسیه در هفته پنجم لیگ جهانی گفت: دو تیم ایران و روسیه در شرایط یکسان قرار دارند و دو تیم وضعیت خوبی در جدول ندارند. هر دو تیم چهار شکست داشتند و با یک امتیاز به مصاف یکدیگر می‌روند.

وی با بیان اینکه هر تیمی ببازد از جدول حذف می‌شود و دیگر امیدی به صعود نخواهد داشت، افزود: تمام تلاش بازیکنان ایران کسب حداقل دو تا سه امتیاز از روسیه است و اگر همه شش امتیاز را به دست آوریم که عالی می‌شود. باید به گونه‌ای امتیاز بگیریم که امید به صعود در شش مسابقه خانگی در ایران داشته باشیم.
عکس لیگ ملتهای والیبال بیوگرافی سعید معروف برنامه لیگ ملت های والیبال اخبار والیبال اخبار لیگ ملت های والیبال
کاپیتان تیم ملی والیبال تصریح کرد: در روسیه خوب تمرین کردیم و اتفاق خاصی هم از بازی با لهستان نداشتیم. بازیکنان از نظر روحی و روانی روی خود کار می‌کنند و نتیجه بازی با روسیه بستگی به نحوه قرار گرفتن این تیم برابر ایران دارد.

وی در ارزیابی از تیم روسیه گفت: روسیه نسبت به تیم ایران تجارب بین‌المللی بیشتری دارد. آنها خیلی با اعتماد به نفس بازی می‌کنند و شاید باخت قبلی آنان در بازی فردا و پس فردا مقابل ایران زیاد تاثیرگذار نباشد چون در بازی‌های بیرون از خانه باختند. بازیکنان جدیدی نسبت به مسابقه با لهستان و آمریکا اضافه کرده‌اند. یک بازیکن سرعتی خیلی خوب و دو بلند زن جدید این تیم نیز فردا به میدان می‌آیند. در ضمن میخائیلوف شرایط خوبی دارد البته اگر بازی کند.

عکس لیگ ملتهای والیبال بیوگرافی سعید معروف برنامه لیگ ملت های والیبال اخبار والیبال اخبار لیگ ملت های والیبال

معروف در مجموع وضعیت تیم روسیه را خوب ارزیابی کرد و گفت: روسیه همیشه روسیه است و امید اول صعود است. هر تیمی که شروع خوبی داشته باشد، در ادامه بهتر عمل خواهد کرد و انشاالله ایران از شروع مسابقه خوب عمل کند.

وی درباره برخی اظهار نظرها مبنی بر اینکه روسیه برای لیگ جهانی و صعود امید و برنامه‌ای ندارد، گفت: اینگونه نظریه‌ها همیشه برای تیم ایران بوده است. وقتی ببریم می‌گویند حریف ضعیف بوده است و اگر ببازیم باز می‌گویند چرا باختید. برای بازیکنان تیم ملی مردم مهم هستند که تلاش آنان را می‌بینند.

کاپیتان تیم ملی والیبال درباره حضور نداشتن برخی بازیکنان روسیه برابر ایران گفت: تیم روسیه وابسته به شخص نیست که با نبود یک نفر به مشکل برخورد کند. به نظر من مربی روسیه انگیزه زیادی برای شکست ایران دارد زیرا این مسابقه را تعیین کننده می‌داند. من حرف هایی که از زبان افرادی موافق یا مخالف مبنی بر اینکه فلان تیم بازیکن اصلی خود را ندارد، قبول ندارم چون این شرایط برای ما هم وجود دارد. خودم هم بعد از شکست در مسابقه‌ای درباره مصدومیت‌ها چیزی نمی‌گویم. اصلا دوست ندارم فکر کنم که تیم‌های دیگر چه بازیکنی دارند یا ندارند.

عکس لیگ ملتهای والیبال بیوگرافی سعید معروف برنامه لیگ ملت های والیبال اخبار والیبال اخبار لیگ ملت های والیبال

وی یادآور شد: دو دیدار با روسیه آخرین امیدمان است تمام تلاش خودمان را برای کسب امتیاز خواهیم کرد، اگر موفق به کسب شش امتیاز این بازی‌ها شویم شانس صعود به عنوان تیم دوم را خواهیم داشت زیرا در ایران حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. اما اگر نتیجه مسابقه جور دیگری اتفاق بیفتد بحث دیگری است.

معروف در پایان گفت: تنها چیزی که ذهن بازیکنان را مشغول کرده گرفتن بیشترین امتیاز ممکن از روسیه است و قطعا مردم هم در سالن ۱۲ هزار نفری منتظر مسابقات خواهند بود و ما هم با حداکثر توان به میدان خواهیم رفت.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۹:۴۰ امروز (شنبه) و فردا در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی در شهر کازان روسیه به مصاف ملی‌پوشان این کشور می‌رود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ