بودجه احیای دریاچه ارومیه صرف انتخابات مجلس دهم می‌شود

0

نادر قاضی پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی میزان با انتقاد از عملکرد دولت در خصوص اختصاص بودجه برای احیای دریاچه ارومیه گفت: اینکه می گویند هزار میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه اعتبار لازم است حرف گزافی است زیرا همان مبلغ  ۷۲۹ میلیارد تومانی که قرار بود برای احیای دریاچه ارومیه اختصاص دهند کافی است.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد: متاسفانه باید بگویم آقایان پول های در نظر گرفته شده برای احیای دریاچه ارومیه را صرف انتخابات می‌کنند.

طنز دریاچه ارومیه سوابق نادر قاضی پور دریاچه ارومیه بیوگرافی نادر قاضی پور

وی با انتقاد از عمکلرد برخی مسئولان گفت: در جلسه علنی مجلس در تذکر شفاهی هم عنوان کردم که ۷۲۹ میلیارد تومان اعتباری که در مجلس به منظور احیای تالاب‌ها و دریاچه ارومیه مصوب شده توسط عده‌ای برای انتخابات مجلس دهم هزینه می‌شود.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای احیای دریاچه ارومیه ابتدا باید انتقال آب انجام شود، اضافه کرد: انتقال آب دریاچه ارومیه هزینه خاصی نمی خواهد اما متاسفانه هنوز هیچ اقدامی در خصوص انتقال آب به این دریاچه انجام نشده است.

چند برابر شدن شیوع سرطان در حاشیه دریاچه ارومیه
وی با اشاره به وضعیت کشاورزان دریاچه ارومیه گفت: کشاورزان در وضعیت بسیار بدی قرار دارند و شیوع سرطان در این منطقه بیش از پیش افزایش یافته است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی افزود: با شروع طوفان نمک و شن مهاجرت در منطقه شدت خواهد یافت و کشاورزان این منطقه در شرایط بحرانی قرار خواهند گرفت.

قاضی پور تاکید کرد: انتظار ما از دولت این است که از بروز چنین ناهنجاری هایی در مصرف اعتبارات جلوگیری کند و پول ها در محل تعیین شده هزینه شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ