خسارت های هتل فرشته پاسارگاد به همسایگانش / هتلی ۵۷ طبقه در یک خیابان ۸ متری

0
محمدمهدی تندگویان در مورد ساخت هتلی ۵۷ طبقه در خیابان فرشته افزود: مسئولان هتل برای ساخت این ساختمان بلندمرتبه از کمیسیون ماده۵ مجوزهای لازم را دریافت کرده‌اند و مجوزهای ماده ۵ نیز قانونی است.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به ساخت این هتل ۵۷ طبقه در خیابان هشت متری افزود: متاسفانه در پی گودبرداری ترک‌هایی در دیوار املاک مجاور ایجاد شده است و حتی در برخی موارد امکان سکونت در برخی منازل وجود ندارد و خطرساز است.
هتل فرشته پاسارگاد
تندگویان با بیان اینکه مالکین مجاور این هتل از مالک شکایت کردند گفت: مالک هتل باید نسب به تامین امنیت همسایگان اقدام کند چراکه مشکلات ایجاد شده در حین گودبرداری نشان از آن دارد که گودبرداری غیراصولی انجام شده است.

هتل فرشته پاسارگاد یک مجتمع چند منظوره بی نظیر می باشد که در منطقه الهیه در شمال شهر تهران پایتخت کشور ایران در دست اجراء قرار دارد.

طرح  اولیه این پروژه منحصر به فرد توسط زاها حدید ، معمار مشهور معاصر تهیه گردیده و طراحی آن مبتنی بر رعایت کلیه استانداردهای معتبر ملی و بین المللی می باشد.

هتل فرشته پاسارگاد

هتل پاسارگاد در زمینی به مساحت ۴۵۷۴ دارای زیربنایی بالغ بر ۱۱۰۰۰۰ متر مربع، با ارتفاع ۲۳۰ متر و در ۵۴ طبقه شامل ۹ طبقه پارکینگ، ۷ طبقه تجاری – اداری و فروشگاه های صنایع دستی و سالن های کنفرانس، ۳ طبقه تاسیسات، ۴ طبقه مراکز تفریحی و رستوران، ۱ طبقه لابی مجلل و ۳۰ طبقه هتل می باشد.

این پروژه در سال ۱۳۹۱ شروع به کار نموده و تخمین زده می شود در سال ۱۳۹۷ پایان پذیرد.

هتل فرشته پاسارگاد

هتل فرشته پاسارگاد

هتل فرشته پاسارگاد

هتل فرشته پاسارگاد

هتل فرشته پاسارگاد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ