پایان سریال زورگیری در خودروی پراید + عکس

0
پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر دو نفر سارق به عنف تحت پوشش مسافرکش ، از شهروندان درخواست کرد چنانچه با این شیوه و یا از سوی این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند جهت شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند .
سرهنگ “گل صباحی” رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت : در پی وقوع سرقت های به عنف در پوشش مسافرکش از سوی دو نفر از سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید در کرج ، شهرقدس و تهران پیگیری موضوع به منظور شناسایی سارقان در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود : بلافاصله اقدامات ویژه فنی آغاز شد و با اجرای طرح مهار در مناطق یاد شده متهمان در حین ارتکاب سرقت و زورگیری از یک مسافر در کرج دستگیر و از آنها یکدستگاه خودرو پراید ، چند قبضه چاقو ، کاتر و تعدادی از اموال مالباختگان کشف شد .
زورگیران تهران حوادث کرج باند زورگیری اخبار کرج اخبار حوادث
سرهنگ گل صباحی اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت به عنف از شهروندان اعتراف کرده و اقرار داشتند که با سوار کردن افراد از پل فردیس در کرج و میدان آزادی تهران به مقاصد مختلف در ساعات اولیه شب به عنوان مسافر، در فرصت مناسب مسیر حرکت خود را تغییر داده و با تهدید چاقو ، کاتر و قفل فرمان اموال و نقدینگی آنان را سرقت و وجوه موجود در کارتهای بانکی آنها را برداشت کرده و سپس آنها را در مناطق خلوت شهر رها کرده و متواری می شدند .
با توجه به احتمال سرقت های متعدد از سوی این دو نفر ،بازپرس شعبه ۱۰ دادسرای کرج ، دستور چاپ تصاویر بدون پوشش متهمان را در رسانه های جمعی صادر کرده است ، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج ، بلوار تعاون مراجعه کنند .
منبع: باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ