آژیر قرمز جیب مردم به صدا درآمده است

0
نماینده مردم محلات با اشاره به سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه تورم را باید با جیب مردم اندازه گیری کرد گفت: امروز آژیر قرمز جیب مردم به صدا درآمده است که نشان از تورم بی حد و حساب است.

در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی علیرضا سلیمی در نطق میان دستور با اشاره به تشییع پیکر شهدای غواص از میدان بهارستان اظهار داشت: امروز روز بدرقه پیکر این شهداست آنها درس مقاومت، ایستادگی و نترسیدن از دشمن را به ما دادند آنها به ما یاد دادند چطور از جان شیرینمان بگذریم.
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چه خسران زده هستند افرادی که دم از شهید و شهادت زدند اما مقاومت در برابر ادبیات سلطه زده در بین آنها جایی ندارد؛ چه خسران زده هستند لیبرال های داخلی که اسلام را از روزنه تنگ آموزه های غربی نگاه می کنند و تلاش دارند ما را با کدخدای روستای خود آشنا کنند.وی افزود: چه مسیر باطلی است مسیر دلباختگی به تبعیت از نظام استکبار؛ شهدای غواص درس مبارزه بی امان و همیشگی با سلطه گران بین المللی را به ما داده اند.
این نماینده در ادامه نطق خود گفت: چه شده است که برخی ولایت فقیهی را قبول دارند اما از ولایت پذیری مطلق و واقعی هراسان هستند و سعی دارند از هزار مسیر تو در تو از این مسیر خارج شوند.
سلیمی در ادامه به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: مذاکرات هسته ای نشان داد نظام سلطه همواره به دنبال زیاده خواهی بوده و هست و همیشه به دنبال تحقیر غیرت ملی ما است. ما در حالی که با تمام قوا از تیم مذاکره کننده حمایت می کنیم اما اعلام می کنیم که به نظام سلطه هیچ اعتمادی نداریم و اگر بخواهند عزت ما را هدف بگیرند ما بی محابا به آنها یورش می آوریم.
وی توصیه کرد: در مسیر مذاکرات برخی با سخنان نامناسب، کد غلط مخابره می کنند؛ این سخنان نه تدبیر است و نه باعث طراوت درخت امید می شود. خوش باوری و فریب لبخند تلخ دشمن را خوردن نه دلیل ذکاوت است نه منشأ برکت؛ بنابراین مبادا با طرح مسائل فرعی ملت را به حاشیه برده و به انسجام ملی ضربه وارد شود.
نماینده مردم محلات به پروتکل الحاقی اشاره کرد و گفت: پروتکل الحاقی اگر داروی شفابخش است چرا خود آمریکایی ها با قیود فراوان آن را پذیرفتند و اجازه هیچگونه خللی به دایره امنیتی خود نداده اند. چرا کشورهای صاحب نام هسته ای از امضای آن طفره می روند؟  و چرا کشورهایی که هیچ نقشی در فناوری هسته ای ندارند این پروتکل را امضا کرده اند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در بخش دیگری از نطق خود گفت: مجلس باید مذاکرات هسته ای را به طور دقیق رصد و اشتباهات مذاکره کننده را به موقع گوشزد کند تا تیم ما تضعیف نشود و یا تنها نماند.
وی با یادآوری سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه تورم را باید با جیب مردم اندازه گیری کرد گفت: امروز آژیر قرمز جیب مردم به صدا درآمده است که نشان از تورم بی حد و حساب است. پس چرا کسی به فکر مردم و توده های ضعیف جنوب شهر نیست.

منبع: اکونیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ