سگ ۳۱ ساله در مشهد اعدام شد + عکس

0
این شرور ۳۱ ساله که به «سگ» معروف بود سال ۱۳۹۲ با تلاش ماموران معاونت اطلاعات سپاه امام رضا(ع) با صدور دستورات ویژه ای از سوی مقامات قضایی در یک درگیری مسلحانه به دام افتاد. ماجرای دستگیری این تبهکار سابقه دار پس از طرح در کمیسیون های امنیتی، هنگامی در دستور کار نیروهای معاونت اطلاعات سپاه امام رضا(ع) قرار گرفت که وی با تیراندازی و درگیری های متعدد به همراه گروهی از اوباش و نوچه هایش موجب اخلال در نظم و ایجاد رعب و وحشت و احساس ناامنی در بین شهروندان شده بود به طوری که بسیاری از قربانیان و طعمه های او جرات شکایت نداشتند.
عکس اعدام حوادث مشهد اشرار مسلح اشرار ایران اراذل و اوباش اخبار مشهد اخبار اعدام
در همین حال نیروهای اطلاعات سپاه با جمع آوری سوابق متعدد کیفری و جمع بندی آن ها سرکرده باند تبهکاران مخوف را که به «سگ» معروف بود زیر نظر گرفتند تا این که وی و ۲ تن از نوچه هایش شهریور سال ۹۲ در مسیر شهرک شهید باهنر به سمت شهرک شهید رجایی به محاصره درآمدند و طی یک درگیری مسلحانه به دام افتادند.
با گسترده تر شدن اتهامات باند شرارت و ناامنی، تحقیقات در این پرونده وارد مرحله جدیدی شد و نیروهای سپاه با صدور دستوراتی از سوی مقام قضایی پا به تاریکخانه جرایم تبهکاران مخوف گذاشتند و بدین ترتیب زوایای پنهان شرارت های آنان فاش شد. بررسی های غیرمحسوس بیانگر آن بود که شرور معروف به «سگ» با افراد مختلفی در ارتباط است و در امر تهیه و توزیع گسترده مشروبات الکلی نیز فعالیت دارد در بازرسی از کندوهای تاریک مخفیگاه وی نیز انواع سلاح سرد و مهمات و کارگاه مشروب سازی به همراه آلات و ادوات ساخت مشروب کشف شد.
تحقیقات قضایی همچنین نشان داد: وی مرداد سال ۹۲ با حدود ۱۰ تن از نوچه هایش به یک کمپ ترک اعتیاد در منطقه بازه شیخ مشهد هجوم برده و چند تن را به شدت مضروب کرده است. وی و نوچه هایش که مسلح به وینچستر، شمشیر، قمه و چوب بودند برای ایجاد وحشت بیشتر به تیراندازی هوایی اقدام کردند که با حضور ماموران انتظامی متواری شدند. شرارت های این باند به حدی بود که شرور معروف پس از انتقال مصدومان به بیمارستان، با یکی از رابطان خود در مرکز درمانی تماس گرفته و از او خواسته بود تا ترتیبی بدهد که مجروحان در بیمارستان معطل شوند تا وی و نوچه هایش برای گرفتن زهر چشم و انتقام دوباره به مرکز درمانی نیز حمله کنند، اما آن ها با حضور افسر نگهبان بیمارستان و مراجعان در اطراف مجروحان این حادثه موفق به این کار نشدند.
بنابراین گزارش این شرور معروف همچنین در یک درگیری به سوی مامورانی که داخل خودرو ۲۰۶ بودند تیراندازی کرده و با سرعتی وحشتناک به همراه خواهرزنش که داخل خودروی وی بود متواری شد.
او در اعترافات خود در جلسات بازپرسی گفت: من فکر می کردم سرنشینان ۲۰۶ از طرف های دعوا و از دشمنان من هستند و من با شلیک های متعدد قصد ترساندن آن ها را داشتم.وی همچنین به ماجرای آدم ربایی پس از گرفتن ۱۰ میلیون تومان نیز اشاره کرد و گفت: ما برای این آدم ربایی ۱۰ میلیون تومان گرفته بودیم و قرار بود فردی به نام «خ» را که به یکی از دوستانم مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بدهکار بود نزد او ببریم، اما وقتی «خ» را پیدا نکردیم پسر او را با تهدید به مرگ ربودیم.
متهم اصلی این پرونده درباره چگونگی آدم ربایی توضیح داد: ما در بنگاه معاملاتی یکی از دوستانمان بودیم که «ق» ماجرای طلبش را مطرح کرد و ما هم تصمیم به آدم ربایی گرفتیم. آن روز ساعت ۷ صبح به منطقه قاسم آباد رفتیم و سر کوچه منتظر «خ» ماندیم ولی او نیامد. ساعتی بعد پسرش را که سوار خودروی سفیدرنگ بود تعقیب کردیم. پشت چراغ قرمز با ۲ خودرو اطرافش را محاصره کردیم و من و یکی از دوستانم داخل خودرو «ج» (پسر بدهکار) نشستیم قمه بزرگ دست من بود و اسلحه هم داشتیم. او مقاومت کرد و من هم مجبور شدم او را کتک بزنم. دیگر همدستانم نیز با خودروی پراید از پشت سر ما را پشتیبانی می کردند وقتی به منزل «ق» رسیدیم دوباره او را کتک زدیم تا این که پدرش آمد و با «ق» حساب و کتاب کردند و آن ها هم دیگر از ما شکایت نکردند.
کیفرخواست شرور معروف به «سگ» به اتهام «محارب» در دادسرای مشهد صادر شد و تبهکار مخوف به اتهام محاربه از طریق شرکت در آدم ربایی، نگهداری و خرید و فروش سلاح، تهدید، تولید مشروبات الکلی، شرکت در نزاع های دسته جمعی منجر به تیراندازی، شرخری و … در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی مشهد پای میز محاکمه نشست.
این شرور معروف پس از برگزاری چندین جلسه محاکمه که در حضور وکلای مدافع وی برگزار شد با توجه به محتویات پرونده، اقاریر صریح وی و همچنین گزارش نیروهای نظامی و امنیتی به «اعدام» محکوم شد. رای صادره پس از طی مراحل قانونی و استیذان از رئیس قوه قضاییه سپیده دم امروز با حضور مسئولان اجرای احکام در زندان مرکزی مشهد به اجرا درآمد و این تبهکار به دار مجازات آویخته شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ