خانم معلمی که به عنوان هیولای جنسی معرفی شد! + عکس

0
این معلم ۵۵ ساله که در خبرگزاری‌ها هیولای جنسی لقب گرفته است پس از انتخاب قربانیان خود آنان را مورد سوء استفاده اخلاقی قرار می‌داد و از آنها سو استفاده جنسی می کرده است.
وی در سالهای ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۰ بی‌شرمانه قربانی خود را از شاگردان مدرسه انتخاب و آنان را پس از انتقال به منزل مسکونی اش مورد سوء استفاده اخلاقی قرار داده است.
به گفته یکی از قربانیان وی که اکنون ۲۵ سال دارد،‌ زمانی که وی به منزل “آنا کیلی” منتقل شد حضور ناگهانی همسرش این معلم شیطان را به حدی غافلگیر کرد که او را داخل کمد لباس‌هایش تا زمان خارج شدن همسرش پنهان کرده بود.
آنا کیلی ۵۵ ساله بی‌شرم در ابتدا کارش را در دبیرستان دورهام در شرق انگلستان آغاز کرده است و پس از مدتی بعنوان سرپرست معلمین در مدرسه انتخاب شد.
عکس رابطه جنسی عکس تجاوز جنسی زندگی در انگلیس زن انگلیسی تجاوز جنسی معلم تجاوز جنسی در مدرسه اخبار تجاوز جنسی
این هیولای جنسی قربانیان خود را در ساعات زنگ تفریح به منزل مسکونی اش منتقل می‌گردد و غیب آنان را برای معلمین با اظهارات کذب موجه می‌کرده است.
در دادگاهی که روز گذشته در دورهام برگزار شد “کارولین گودوین” وکیل مدافع یکی از قربانیان که بیان اظهارات وی منجر به فاش شدن و شناسایی این “هیولای جنسی” شد در برابر هیئت منصفه گفت: هیچ گونه رابطه عاشقانه یا حسی این چنینی در روابط “آنا کیلی” ۵۵ ساله با قربانیانش وجود نداشته و او قربانیش را بعنوان یک ابزار در رسیدن به اهداف شیطانی‌اش مورد سوء استفاده اخلاقی و تعرض بی‌شرمانه قرار می داده است و از آنها برای مقاصد شوم خود استفاده می کرده است.
تحقیقات پلیس به ثبت رسیدن اظهارات دیگر شاکیان این پرونده ادامه داد و پس از تکمیل شدن محاکمه خواهد شد.
منبع : جام نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ