ترکیب تیم ملی والیبال ایران در بازی با آمریکا

0

اسامی ۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال ایران برای دو دیدار با آمریکا اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی ۱۴ بازیکن ایران برای دو دیدار با آمریکا در هفته ششم لیگ جهانی اعلام کرد.
بر این اساس سعید معروف، سید محمد موسوی، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میزرزاجانپور، مهدی مهدوی، عبدالرضا علیزاده، شهرام محمودی، امیر غفور، محمد حسن صنوبر، محمد جواد معنوی نژاد، میلاد عبادی پور، مهدی مرندی و علی شفیعی ۱۴ بازیکن ایران در این دو مسابقه خواهند بود.
تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا ساعت ۲۱ روزهای جمعه و یکشنبه ۲۹ و ۳۱ خردادماه در چارچوب هفته ششم لیگ جهانی در سالن ۱۲ هزار نفری به مصاف یکدیگر می روند.

عکس لیگ ملتهای والیبال بیوگرافی کواچ برنامه لیگ ملت های والیبال اخبار والیبال اخبار لیگ ملت های والیبال

سرگروه تیم ملی والیبال ایران گفت: حضور در لیگ جهانی یک پیروزی برای والیبال ایران است و اگر صعود کنیم شگفتی دیگری رقم خواهد خورد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف در نشست خبری قبل از دو دیدار ایران و آمریکا در هفته ششم لیگ جهانی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی افزود: مدت زیادی در ایران بازی نکردیم. شرایط تیم ایران با توجه به دو برد روسیه خوب است و به شرایط سال گذشته برگشته ایم.
وی تصریح کرد: فردا مقابل بهترین تیم به میدان می رویم و تلاش خودمان را خواهیم کرد تا پیروز شویم اما هر اتفاقی بیافتد باید از مسابقه لذت ببریم.
معروف در پاسخ به این سئوال که باید برابر آمریکا به پیروزی برسیم تا صعود کنیم، گفت: در ورزش باید وجود ندارد و اینکه چگونه برابر تیم ها بازی کردیم باید بعدا در باره آن صحبت کنیم.
وی تصریح کرد : اینکه باید حتما آمریکا را ببریم، حرف درستی نیست، باید تمام تلاش خودمان را بکنیم تا مردم از والیبال لذت ببرند و وجوان ما هم از خودمان راضی باشد.
معروف گفت: خیلی زود است برای صعود صحبت کنیم تیم های خیلی جلوتر از ما نیز وجود دارند. اینکه در سال سوم از صعود صحبت کنیم، خیلی زود است و اگر اتفاق نیافتد، شکست محسوب نمی شود و اگر اتفاق بیافتد شگفتی دیگر از سوی ایران است. همینکه در لیگ جهانی حضور داریم، خود پیروزی است.

عکس لیگ ملتهای والیبال بیوگرافی کواچ برنامه لیگ ملت های والیبال اخبار والیبال اخبار لیگ ملت های والیبال

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در هفته ششم لیگ جهانی دو باره به مصاف بهترین تیم جهان در این رشته ورزشی خواهیم رفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ در نشست خبری قبل از دو دیدار ایران و آمریکا در هفته ششم لیگ جهانی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی افزود: ویژگی ورزش نداشتن مرز است و خیلی خوشحال هستم که تیم های ایران و آمریکا در تهران به مصاف یکدیگر می روند.
وی تصریح کرد: آمریکا در حال حاضر بهترین تیم گروه است اما ایران نیز برابر تماشاگران خودش به میدان می رود و امیدوارم که بازی خوبی انجام شود.
کواچ با بیان اینکه اگر تنها انتظار پیروزی داشته باشیم، نشان از نداشتن درک صحیح از والیبال است گفت: ما برای بردن به زمین می رویم شاید این فرصت را نیز داشته باشیم، اما باید توجه کرد که چه تیمی برابر ایران قرار می گیرد.
سرمربی تیم ملی والیبال با یادآوری پیروزی برابر روسیه گفت: شرایط مسابقه با آمریکا متفاوت است. درست است که روسیه قهرمان المپیک را شکست دادیم اما هر تیمی شرایط خاص خود را دارد و نمی توان گفت چون روسیه را شکست دادیم، آمریکا را نیز شکست می دهیم.
وی تاکید کرد: مهم این است که تیم ایران جلوی هر تیمی در خانه مبارزه کند و تلاش برای پیروزی داشته باشد. من نمی خواهم بهانه بیاورم اما برابر تیم های قدرتمند جهان به میدان می رویم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ