انتقام ۵+۱ امتیازی از آمریکا + عکس

0

دومین دیدار خانگی تیم ملی والیبال کشورمان برابر آمریکا، مدافع عنوان قهرمانی لیگ جهانی، از ساعت ۲۱ امشب در میان استقبال پرشور هواداران در تالار مجموعه ورزشی آزادی انجام شد و تیم ملی کشورمان موفق شد با ارائه نمایشی پرقدرت باز هم آمریکا را مغلوب کند.

کواچ برای دیدار دوم به ترکیب برنده اش دست نزدو همان شش نفر ابتدایی بازی اول را راهی میدان کرد. سعید معروف شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، سید محمدموسوی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور و مهدی مرندی شروع کننده های ایران بودند.

عکس والیبالیستها عکس والیبال عکس لیگ ملتهای والیبال تماشاگران والیبال ایران بازی والیبال ایران و آمریکا اخبار والیبال اخبار لیگ ملت های والیبال

*ست اول (۲۵ –  ۲۰ ایران)
ست اول با برتری ایران آغاز شد و بی شک ستاره ایران در امتیازات آغازین میرزاجانپور بود. اسپک های میرزاجانپور و دفاع های موسوی ایران را زودتر از حریفش به امتیاز ۸ رساند اما آمریکا نیز که به خوبی با جو آشنا شده بود شانه به شانه ایران پیش آمد. شاگردان کواچ که سعی داشتند همانند دیدار اول با سرویس های خوب نبض بازی را به دست یگیرد موفق شدند با دفاع های خوب در امتیاز ۱۵ بر ۱۰ اسپرا را مجاب به گرفتن وقت استراحت کنند. حربه ای که موثر واقع نشد و این ایران بود که زودتر به امتیاز ۱۶ رسید. فشار زیاد هواداران کار را برای مهمان سخت کرده بود. البته آنها در مقطعی از بازی با سرویس های خوب اسمیت، بازیکن ناشنوای تیم آمریکا  فاصله را کم کردند ولی درخشش معروف و سایرین فاصله ایجاد شده را حفظ کرد و ایران موفق شد با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ ست اول را به نام خود ثبت کند.

*ست دوم (۲۵-۲۱ ایران)
اسپرا با شروع ست دوم اندرسون ستاره تیمش را خارج و ساندرز را به بازی آورد. اشتباهات میزبان در زدن سرویس و همچنین چند دریافت بد از  ایران، آمریکا را پیش انداخت ولی باز این تیم ما بود که با امتیاز ۸ بر ۷ پیروز وقت استراحت فنی اول بود. درخشش موسوی در زیر تور و همچنین سرویس هایی که در زمین آمریکا با دریافت مناسبی همراه نبود فاصله امتیازی مناسبی برای ایران رقم زد. سرمربی آمریکا که وقت های استراحت خود را برای بازیابی تیمش خرج کرد هم نتوانست کمکی به منظم ترین تیم دنیا کند. با عملکرد خوب ایران و تعویض های به موقع کواچ فاصله امتیازی حفظ شد.البته درخواست وقت استراحت از سوی کواچ نیز باعث شد تا روند امتیاز گیری آمریکا متوقف شود.ایران موفق شد ست دوم را نیز ۲۵ بر ۲۱ به سود خود ثبت کند.

*ست سوم(۲۵-۱۹ ایران)
جان اسپرا دویود لی بازیکن با تجربه اش را به بازی فرستاد و باز هم خبری از اندرسون نبود.د یگر کمتر شاهد  سرویس های پرشی آمریکایی بودیم .ایران توانست نظم دو ست ابتدایی را در این ست هم حفظ کند. سرویس ها و دفاع های خوب ایران باز هم ایران را از حریفش پیش انداخت.ایران وقت استراحت فنی اول را ۸ بر ۵ به نام خود ثبت کرد. توپ گیری های انتهای زمین ایران  فاصله را با مهمان افزایش داد. سرمربی تیم امریکا نیز که شکست را در همان اواسط ست سوم پذیرفته بود بازیکنان اصلی اش را خارج کرد. البته در ادامه سرویس های ساندرز اندکی فاصله را کم کرد ولی وقت استراحت به موقع کواچ باز هم روند بازی را به سود ایران پیش برد.ایران ست سوم را نیز ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد و با کسب  سه امتیاز دیگر شش امتیاز کامل دوگانه آمریکا را از آن خود کرد.

عکس والیبالیستها عکس والیبال عکس لیگ ملتهای والیبال تماشاگران والیبال ایران بازی والیبال ایران و آمریکا اخبار والیبال اخبار لیگ ملت های والیبال
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ