مهناز افشار در توییتر : قرار نبود تدبیرى باشید براى ناامیدى / به حصر معترض هستم

8
مهناز افشار با انتشار بیش از ده توئیت به حاشیه‌های پیش آمده پس از ازدواج و تولد فرزندش پاسخ گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این بازیگر سینمای ایران پس از ازدواج با محمد یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی دولت محمود احمدی نژاد هر از چندگاهی با موجی از انتقادات مواجه می‌شود.

شوهر جدید مهناز افشار بیوگرافی مهناز افشار بیوگرافی محمد یاسین رامین اینستاگرام مهناز افشار

مهناز افشار و محمد یاسین رامین به تازگی صاحب یک دختر شده‌اند که خبر تولد این نوزاد واکنش‌های گسترده‌ای را در فضای مجازی به همراه داشت.

این بازیگر پیش از این نسبت به انتشار عکس‌هایی از دخترش واکنش نشان داده بود و رامین (همسرش) هم با نگارش یادداشتی درباره این فضا موضع گرفته بود.

او پس از انتشار گزارشی در یکی از سایت‌های خبری در چند توئیت پشت سر هم درباره حاشیه‌هایی که برای او و خانواده‌اش به وجود آمده واکنش نشان داد.

توئیت‌های مهناز افشار به ترتیب زمان انتشار بدین شرح است:‌

– قرار نبود تدبیرى باشید براى ناامیدى نقض بارز حقوق شهروندى و محروم کردن زنان از حضور در ورزشگاه‌ها پذیرفتنى نیست.

 ـ از روزى که وارد سینما شدم تا امروز با حاشیه‌سازى درگیر بودم اما در یکسال گذشته هدف بازى‌هاى سیاسى وتسویه

 حساب‌هاى شخصى قرار گرفتم

ـ گزارش(اگر اسمش را گزارش بگذاریم)سحام نیوز که مجموعه‌اى از دروغ‌ها و توهمات و قصه‌هاى هزار و یک شب بود اوج بازى‌هاى سیاسى علیه من و همسرم بود.

– سکوت من براى حفظ آرامش زندگى شخصى، به معناى تایید دروغ‌ها و تهمت‌ها نیست.البته خوشحالم هنوز با اکثریتى مواجهم که این قصه‌ها را باور نمى‌کنند

ـ هلوکاست رسانه‌اى علیه من و همسرم به راه انداخته‌اند که این بار سکوت نخواهیم کرد.ما حقوقى داریم وآنطور که شایسته بدانیم از آن استفاده مى‌کنیم.

ـ اینکه آقاى محمدعلى رامین چه کارى کرده به من ارتباطى ندارد.من نه همکارى با ایشان داشتم و نه شراکتى.بنده قاطعانه با ایدئولوژى ایشان مخالفم

ـ متاسف و ناراحتم که روزنامه‌ها و مجلاتى در دوره معاونت مطبوعاتى آقاى رامین توقیف شدند و افراد بسیارى از کار بیکار شدند اما من بى‌تقصیرم.

 ـ موضوع مهریه من از سخیف‌ترین موضوعاتى بوده که تاکنون مطرح شده. مگر ازدواج من تجارت بوده که ٢٢ میلیارد یا ٣٠ میلیارد بخواهم؟ اى کاش صحت داشت.

ـ خانم برومند اولین کسى بود که موضوع مهریه بنده را مطرح کردند که با سرعت همه جا منتشر شد اما تکذیب و عذرخواهى ایشان هیچ بازتابى پیدا نکرد.

ـ از نظر من این اتهاماتى که به همسرم مى‌زنند کذب محض است.اگر جرمى مرتکب شده باید در دادگاه ثابت شود.سعى کردند او را قاتل کودکان مردم جلوه دهند.

ـ برخى تحت تاثیر این دروغ‌ها آرزوى مرگ فرزند تازه به دنیا آمده‌ام را کردند. من از آنها گلایه‌اى ندارم اما ناشران این دروغ‌ها را نخواهم بخشید.

– به حصر معترض هستم اما این بار به حصر آقاى کروبى به یک دلیل شخصى معترضم.اى کاش آقاى کروبى محصور نبود و شکایت سحام نیوز را پیش ایشان مى‌بردم

 ـ این دروغ زایمان در آمریکا را از کجا آوردند نمى‌دانم. من نه فرزندم را در آمریکا به دنیا آوردم و نه دنبال تابعیت و شناسنامه آمریکایى بودم.

 ـ صحت اخبارشان در این حد است که عکس من و دوستان و همکارانم چون آقایان هومن سیدى، مجیدى مطلبى و پیام محمدى را با عنوان همسرم منتشر کردند.

ـ سن همسرم را پیش کشیدند که ازمن ده سال کوچکتر است تا تحت فشار قرار گیرم اما محض اطلاعتان آن کسى که ازمن ده سال کوچکتر است برادر همسرم است

 ـ دلیلى نداشت بخواهم در مورد زندگى شخصى خودم توضیح دهم اما وقتى موضوع مرگ کودکان را به ما ربط دادند دیگر جایى براى سکوت نمى‌دیدم.

ـ حق همه مردم است که سوالاتى داشته باشند حتى قضاوت کنند. اما حق ندارند با نشر اکاذیب من و خانواده‌ام را تخریب کنند.

ـ حرف‌هایم تمام نشده اما به قول رسول یونان، و سرانجام از قصه‌های شکارچیان، چیزی نمی‌ماند…

منبع : خبر آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 8 )
  1. امير می گوید

    خوشم میاد آخر عمری یه شوهر پولدار به تور زد و صفا سیتی!!!!!

  2. حنانه می گوید

    نیگا تو رو خدا از فرزندش استفاده ابزاری میکنه عواطف مردم رو تحریک کنه!خانم محترم ثروت شوهر جوانت از تصدی سمت در دوره قبل واسه مردم سواله!!فک کردی مردم مث کبک سرشون زیر برفه نفهمند یه آقازاده که تا دیروز با زن چادری بالای خونه پدری زندگی میکرد چه طور ظرف مدت کوتاه یه خونه سی میلیاردی الهیه میندازه پشت قباله شما!
    نکنه خونه ای که توش زندگی میکنی و ماشین بنز اس پونصد و رستوران شمیران وووووو رو میخای کتمان کنی!!!!!
    البته منم موافقم اینکه شما عقد محضریت فقط ده روز بعد طلاق زن اول شوهرت بوده به مردم مربوط نیست اما
    پول بیت المال و رانت و امکانات دولتی که شوهرت ازش استفاده کرده و پول گرون فروشی داروهای تک نسخه ای و بیماران خاص و و اردات شیر خشک تقلبی به ملت ایران مربوطه

  3. فرشته می گوید

    خانم بازیگر محترم بسه دیگه توهین به شعور ملت و دولت. واقعا داری از بچت سو استفاده ابزاری و به نوعی مظلوم نمایی میکنی. یک کلام بگو شوهرت در سن سی سالگی این همه پول و ثروت خونه و ماشین میلیاردی و … از کجا آورده از کجا از کجا از کجا؟!!! به خدا اگه تونستی جواب صحیح این سوالو به ملت بدی خودم طرفدارت میشم.

  4. فرشته می گوید

    متاسفانه بنظر من این آقای یاسن رامین که انگار عارش میاد و محمد رو از اسمش فاکتور گرفته حالا که گند رانت خواریش در اومده رفته پشت جناح خاتمی خودشو نشون میده که دولت بازخواستش نکنه. ……

  5. فرشته می گوید

    آااااای ملت بدونید این خانم بچن رو آمریکا بدنیا نیاوردن، آلمان فارغ شدن چون شوهرشون آلمان بدنیا اومده فکر میکنه واقعا آلمانیه!!!! ملت بدونید شوهر ایشون ۴ سال از خودش کوچیکتره نه ۱۰ سال. بقیه هم فکر کنید شایعس. خدا میدونه. م

  6. فرهمند می گوید

    مگه از نظر خودت حرفهایی که در مورد شوهرت میزنن کذب باشه از نظر کسانی که شوهرتو بخوبی میشناسند کاملا حقیقت داره اون اکثریتی که ادعا میکننی این حرفها رو باور نمیکنن حتما فک و فامیلاتن هر کی در بطن جامعه باشه به عینه میبینه که اکثریت این واقعیات و در مورد شوهرت باور کردن بر خلاف تصورت مردم اصلا … نیستن هم توهم شوهرت از مکافات عمل غافل نشید که آه مظلوم بدجوری میگیره

  7. پرهام می گوید

    متاسفم واست خانووووووووووووم افشار با این ازدواجت

  8. بیخیال می گوید

    بیخیال بابا اینقدر حرص نخورید این جور آدمها همینو میخان آشوب و بعد قارقار کردن…زندگی اصلی جای دیگریست…شما راه درست خودتونو برید حتی اگر سخت یا خیلی سخت باشه آخر فیلم دنیا جایزه رو به اونایی میدن که نقششون رو خوب بازی کردند نه اونایی که یه نقش خوب و خوش آب و رنگ داشتند!!