سعید معروف: نگفتم که مسئولان فقط بعد از برد با ما عکس یادگاری می‌‌گیرند/ دنبال پاداش نیستیم

0

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: برخلاف صحبت‌هایی که مطرح می‌شود نگفتم که مسئولان فقط بعد از پیروزی‌ها با بازیکنان عکس یادگاری می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید معروف بعد از پیروزی ۳ بر صفر برابر آمریکا درمورد حضور وزیر ورزش در رختکن تیم ملی اظهار داشت: مسئولان لطف زیادی به ما دارند. وزیر ورزش دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به والیبال دارد و همیشه حامی ورزش بوده است. دست مسئولان درد نکند که به فکر والیبال هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزیر قول پاداش به آنها داده است یا خیر، تصریح کرد: ما کارهای زیاد و اهداف بالاتری داریم. برای شادی دل مردم می‌جنگیم نه گرفتن پاداش و جایزه.

عکس والیبال بیوگرافی سعید معروف اخبار والیبال

معروف در مورد اینکه گفته می‌شود در رختکن از وزیر گلایه کرده و گفته است که آنها فقط بعد از بردها با بازیکنان عکس یادگاری می‌گیرند، عنوان کرد: من هرگز چنین حرفی نزدم. مسئولان دولت تدبیر و امید لطف زیادی به ما دارند و همیشه از آنها تشکر کرده‌ام.

دیوید لی کاپیتان تیم ملی والیبال آمریکا در نشست خبری دیدار ایران و آمریکا گفت: بازی قبلی اشتباهاتی داشتیم اما در مسابقه امشب بازی خوبی انجام دادیم.

وی ادامه داد: ایران در این مسابقه بسیار عالی بود به خصوص سعید معروف که پاس های خوبی را به شهرام محمودی داد. میرزاجانپور هم در این بازی یکی از بهترین های ایران بود

تیم ایران در این مسابقه سه بر صفر پیروز شد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ