تجاوز بی‌شرمانه به نوعروس‌ها در مقابل چشمان شوهرانشان + عکس

0
“دانیل الیوت” ۲۴ ساله پس از انجام یک رشته جرایم جنسی، ضرب و شتم و آدم ربایی در سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ شناسایی و دستگیر شد.
بنابراین گزارش، “الویت” برای تسلیم کردن قربانی خود از اسپری فلفل، خنجر کوچک استفاده می‌کرد و قربانیان خود را از میان کسانی انتخاب می‌کرد که یا متاهل بودند و یا در شرف ازدواج قرارداشتند.
فیلم تجاوز جنسی عکس رابطه جنسی عکس تجاوز جنسی
این مجرم جنسی خطرناک پس از یافتن قربانیانش آنان را به همراه همسرانشان با تهدید اسپری فلفل می ربود و به طرز بی‌شرمانه دست و پای همسران و یا نامزدهای آنان بسته و در مقابل چشم‌هایشان آنان را مورد تعرض جنسی قرار می‌داد.
“الویت” این اعمال بی‌شرمانه را شب هنگام در خیابان‌های خلوت انجام می داد. متجاوز چپاولگر در سال ۲۰۰۷ به اتهام تعرض جنسی به یک دانش‌آموز ژاپنی در بدینگتون لندن دستگیر شده بود و به دو سال زندان محکوم شده بود.
وی پس از آزاد شدن بدون عبرت گرفتن از کار اشتباه خود در گذشته اعمال وقیحانه‌اش را به شیوه‌ای دیگر انجام داد.
به گزارش پلیس یکی از قربانیان که تنها ۱۶ سال داشت پس از آنکه در مقابل نامزدش مورد تعرض جنسی قرار گرفت با طرح شکایت، پلیس را از آنچه اتفاق افتاده مطلع کرد.
به گفته پلیس همسر این قربانی ۱۶ ساله پیش از آنکه “الویت” دست و پایش را بست و با گریه و فریاد التماس می‌کرد تا قربانی‌اش را ازاد کند.
فیلم تجاوز جنسی عکس رابطه جنسی عکس تجاوز جنسی
در میان قربانیان وی زن ۲۸ ساله ای که به همین ترتیب در مقابل چشمان همسرش مورد تعرض بی‌رحمانه این مجرم جنسی قرار گرفت پس از طرح شکایت از “دانیل الویت” در جلسه دادگاه حضور داشت.
وی قربانیانش را با انواع سلاح سرد به مرگ تهدید می‌کرد و “فلاهیلز ” قاضی این پرونده در جلسه دادگاهی که روز گذشته برگزار شد وی را به اتهام ضرب و شتم ، تجاوز به عنف و آدم‌ربایی به حبس ابد محکوم کرد.
منبع : باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ