واکنش فدراسیون والیبال‌ آمریکا به‌شکست مقابل ایران

0
سایت رسمی والیبال آمریکا به دومین شکست پیاپی این تیم مقابل تیم ملی والیبال ایران واکنش نشان داده است. این سایت در این زمینه نوشت: «تیم ملی والیبال آمریکا مقابل بازیکنان سرعتی ایران در دومین دیدار لیگ جهانی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد نیز شکست خورد. تیم ملی آمریکا که مدافع عنوان قهرمانی در لیگ جهانی است، در حال حاضر با ۶ پیروزی و دو شکست و کسب ۱۷ امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی گروه B قرار دارد. این در حالی است که تیم ملی والیبال ایران چهار پیروزی کسب کرده و در چهار بازی هم باخته است.

آمریکا در دیدار دوم خود مقابل ایران در لیگ جهانی، نسبت به دیدار نخست اشتباه‌های کمتری داشت اما سرعت ایرانی‌ها در حمله‌هایشان فوق العاده بود. سعید معروف هم با پاس‌هایش موقعیت‌های خوبی برای آبشار‌زن‌ها ایجاد می‌کرد و آنها نیز با دقتی عالی امتیازگیری می‌کردند.

ایرانی‌ها در دومین دیدارشان مقابل آمریکا ۴۲ آبشار منجر به امتیاز داشتند. این در حالی بود که آمریکایی‌ها ۳۵ بار از این طریق امتیازگیری کردند. تیم ملی ایران در میزان کارایی حمله و دفاع تیمی نیز با ۰٫۵۰۷ نسبت به ۰٫۲۵۰ برتر از آمریکا بود. ایران در بلاک کردن آبشارها نیز هشت به دو از آمریکا جلو بود و در سرویس‌های منجر به امتیاز نیز سه به دو برتر از آمریکایی‌ها بود.»

تیم آمریکا به همراه لهستان امتیازهای نزدیکی در صدر جدول این گروه دارند اما این آمریکا است که با ۱۷ امتیاز نسبت به ۱۶ امتیاز لهستان، همچنان صدر جدول گروه را در دست دارد. تیم ملی مردان آمریکا پس از شکست‌هایش مقابل ایران راهی کالینینگارد روسیه خواهد شد تا در دو دیدار بعدی‌اش با این تیم رو‌به‌رو شود. روس‌ها تمامی بازی‌هایشان را در این گروه واگذار کرده‌اند و با دو امتیاز در رده چهارم گروه قرار دارند.

منبع: ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ