شرط آندو تیموریان برای بازگشت به استقلال

0
آندرانیک تیموریان برای انتخاب تیم فصل بعدش با شرایطی مبهم روبه‌رو است.

آندو که بازیکن آزاد محسوب می‌شود با پیشنهاد جدی استقلال مواجه شده و از طرفی تراکتورسازی هم خواهان تمدید قرارداد آندو است. تیموریان اما مشکلات خاص خودش را دارد، چراکه تونی اولیویرا شاید به تبریز برنگردد و امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتور شود.

این اتفاق برای آندو خوشایند نیست و او دیگر نمی‌تواند روی تراکتورسازی حساب باز کند چون با قلعه‌نویی اختلاف شدیدی دارد. استقلال هم تیموریان را می‌خواهد ولی این باشگاه آنقدر مشکلات مالی دارد که آندو دوست ندارد به همین سادگی به استقلال جواب مثبت بدهد.

در این چند روز استقلالی‌ها چند بار با این بازیکن تماس گرفتند ولی او شرط‌هایی را برای آنها تعیین کرده است. آندو گفته اگر بخواهد به استقلال برگردد نصف مبلغ قراردادش را در همان ابتدا می‌خواهد، در ضمن او از استقلال مبلغ قابل توجهی را بابت ۲ سال پیش طلبکار است و مالیاتش را هم باید باشگاه استقلال بدهد.

آندو به استقلالی‌ها گفته طلب و مالیاتش را هم بدهند و حالا باید دید استقلالی‌ها با خواسته‌های آندو موافقت خواهند کرد یا خیر. موضوع دیگر پیشنهاد قطر است و او به نزدیکانش گفته بهترین اتفاق برایش، خروج از فوتبال ایران است. حالا باید دید پیشنهاد قطری‌ها تا چه حد جدی است ولی تیموریان دوست دارد به دلیل دور بودن از حاشیه‌های فوتبال و همچنین مسائل مالی به قطر برود. فعلاً باید برای مشخص شدن وضعیت تیموریان مدتی صبر کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ