بررسی جدول گروه مرگ لیگ جهانی والیبال؛ راه برزیل از آزادی می گذرد + جدول

0

در حالی که آمریکا با ۷ پیروزی و کسب ۲۰ امتیاز خیال خود را تاحدود زیادی از بابت صعود راحت کرده و روسیه نیز هیچ شانسی برای صعود نخواهد داشت، ایران و لهستان رقاتت تنگاتنگی برای صعود به مرحله نهایی و حضور در برزیل دارند.

بازی های نخست هفته هفتم رقابت های لیگ جهانی والیبال شب گذشته در گروه B این رقابت ها پیگیری شد و در حساس ترین دیدار این گروه شایسه مردان والیبال ایران موفق شدند با برتری ۳ بر ۲ مقابل قهرمان جهان جاده صعود خود را هموارتر کنند.

در دیگر بازی این گروه نیز آمریکا موفق شد در ۳ ست متوالی روسیه در خاک خودش از پیش رو برداشته و جایگاه خود را به عنوان صدرنشین گروه محکم تر کند.

در این گروه شاگردان جان اسپراو که لقب مدافع عنوان قهرمانی لیگ جهانی را یدک می کشند شرایط بسیار خوبی دارند و بخت نخست صعود به دور نهایی هستند. آنها با کسب ۷ پیروزی و قبول دو شکست که  هر دو آن که مقابل تیم ایران رقم خورد هم اکنون ۲۰ امتیازی و صدرنشین هستند.

در این گروه روسیه قهرمان المپیک نیز حضور دارد. این تیم که با عملکرد ناامید کننده خود تاکنون تمام دیدارهای خود را واگذار کرده و با ۹ باخت در قعر جدول جای گرفته هیچ شانسی برای صعود ندارد و ۳ دیدار باقی مانده این تیم تاثیری بر جایگاهشان نیز حتی نخواهد داشت.

اما تیم های ایران و لهستان شرایط کاملا متفاوتی دارند و هر ۳ دیدار باقی مانده برایشان حکم فینال را دارد. عقاب های لهستانی که دیشب هرکاری کردند نتوانستند قهرمان قاره کهن را از پیش رو بردارند هم اکنون با ۶ برد، ۳ شکست و ۱۷ امتیاز رده دوم جدول را به خود اختصاص داده اند. آنها برای بالا بردن شانس های صعود خود باید بتوانند ایران را در بازی چهارم شکست دهند. چراکه دو دیدار نهایی آنها برابر آمریکا صدرنشین گروه است و علاوه بر آن ملی پوشان کشورمان اگر بتوانند لهستان را بار دیگر شکست دهند با افزایش تعداد بردهای خود به عدد ۶ با این تیم در تعداد پیروزی های مساوی خواهند شد و در صورت برد ۳ امتیازی جمع امتیازات آنها نیز به عدد ۱۸ افزایش می یابد و جای لهستان را در رده دوم خواهند گرفت.

شاگردان کواچ که هم اکنون با ۵ پیروزی، ۴ شکست و ۱۵ امتیاز در رده سوم هستند با توجه به در پیش داشتن ۳ دیدار خانگی شانس زیادی برای صعود خواهند داشت و اگر بتوانند در تمام دیدارهای باقی مانده خود به پیروزی برسند بدون توجه به سایر نتاج می توانند جشن صعود بگیرند.

*جدول رده بندی گروه B هم اکنون به شرح زیر است:

رتبه تیم امتیاز بازی جزئیات نتایج ست ها امتیاز ها
برده باخته ۳-۰ ۳-۱ ۳-۲ ۲-۳ ۱-۳ ۰-۳ برده باخته میانگین برده باخته میانگین
۱ جدول لیگ ملتهای والیبال برنامه لیگ ملت های والیبال اخبار والیبال اخبار لیگ ملت های والیبالآمریکا ۲۰ ۷ ۲ ۲ ۴ ۱ ۰ ۰ ۲ ۲۱ ۱۲ ۱٫۷۵۰ ۷۷۶ ۷۰۹ ۱٫۰۹۴
۲ جدول لیگ ملتهای والیبال برنامه لیگ ملت های والیبال اخبار والیبال اخبار لیگ ملت های والیباللهستان ۱۷ ۶ ۳ ۱ ۲ ۳ ۲ ۱ ۰ ۲۳ ۱۷ ۱٫۳۵۲ ۸۸۷ ۸۵۳ ۱٫۰۳۹
۳ جدول لیگ ملتهای والیبال برنامه لیگ ملت های والیبال اخبار والیبال اخبار لیگ ملت های والیبالایران ۱۵ ۵ ۴ ۳ ۱ ۱ ۱ ۳ ۰ ۲۰ ۱۵ ۱٫۳۳۳ ۷۸۵ ۷۶۶ ۱٫۰۲۴
۴ جدول لیگ ملتهای والیبال برنامه لیگ ملت های والیبال اخبار والیبال اخبار لیگ ملت های والیبالروسیه ۲ ۰ ۹ ۰ ۰ ۰ ۲ ۳ ۴ ۷ ۲۷ ۰٫۲۵۹ ۷۰۰ ۸۲۰ ۰٫۸۵۳
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ