رونمایی از جدیدترین خواب منتسب به امام (ره)!

0

ندای انقلاب: بعد از عدم رای اعتماد نمایندگان مجلس به محمدعلی نجفی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، رییس جمهورعلی اصغر فانی رییس فرهنگیان ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه معرفی کرد.

فانی دراولین جلسه معاونین و مدیران کل سراسر کشور این وزارتخانه که در تاریخ ۴ شهریور ماه در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، به منظور ابراز خرسندی از انتخاب روحانی به عنوان رییس جمهور ، به خواب یکی از فرهنگیان استان ایلام (آقای ر) که در دوران اصلاحات معاون متوسطه در دوران حاجی بود، استناد کرد.

وی درحالی نامبرده را فرد نیکو و شایسته ای دانست که وی در انتخابات شورای شهر ایلام به دلیل فعالیت در فتنه ۸۸ رد صلاحیت شده بود.

سرپرست وزارتخانه آموزش و پرورش با بیان جزییات خواب نامبرده گفت: (آقای ر) در سال گذشته نگران وضعیت کشور بود که یک شب امام (ره) را در خواب می بیند و امام (ره) از وی می پرسد چرا ناراحت هستی؟ (آقای ر) جواب می دهد نگران وضعیت نابسامان کشور هستم! که امام (ره) در جواب گفته است، اصلاناراحت نباش، شما که در کشور شیخ حسن روحانی را دارید،پس چرا باید ناراحت باشید؟!

بعد از این صحبت فانی، خانم فرشته حشمتیان معاون مشارکت های مردمی و مدارس غیر دولتی و امور زنان و خانواده این وزارتخانه در انتقاد نسبت به این مطلب از لسان فانی گفت: خواهش می کنم این خواب را در جای دیگر تکرار نفرمایید چون شما یک شخصیت علمی هستید و بیان چنین خوابی به مصلحت نمی باشد زیرا محور هدایت وآرامش کشور وجود ارزشمند مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: آقای روحانی حکم تنفیذ ریاست جمهوری خود را از مقام معظم رهبری دریافت نموده و سعی دارند که رهنمودهای ایشان را اجرایی نمایند بنابراین بیان این خواب مورد رضایت رییس جمهور هم نخواهد بود.

حشمتیان افزود: نگرانی آن فرد عامی از وضعیت کشور در سال گذشته بی دلیل بوده چون شرایط کشور در سال ۸۸ توسط جریان فتنه به سخت ترین وضع رسید که درآن شرایط هم فقط وجود ارزشمند مقام معظم رهبری آرامش را برای مردم فراهم آورد.بنابراین اصل بیان خواب پسندیده و در شان اعضای جلسه نبوده است و خود آقای روحانی هم همچون روسای جمهور سابق یکی از فرزندان رهبر معظم انقلاب محسوب می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ