واکنش سالک به اظهارات اخیر هاشمی

0

نماینده مردم اصفهان از دفتر هاشمی رفسنجانی خواست برای پایان دادن به شایعات، با انتشار فیلم سخنرانی رئیس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اوضاع سوریه، به نگرانی‌ها پایان دهد.

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باخبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات منتسب به هاشمی رفسنجانی علیه دولت سوریه که در برخی سایت‌ها ذکر شده، گفت: در رسانه‌های عمومی و خبری، مطالبی به نقل از آقای هاشمی رفسنجانی ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام علیه دولت اسد مطرح شد که جای تعجب و البته نگرانی دارد.
وی افزود: اگرچه این سخنان در اخبار دفتر آقای هاشمی مطرح نشده، اما این امر نگرانی مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی را برطرف نکرده است و بهتر است دفتر آقای هاشمی فیلم سخنرانی ایشان درباره سوریه را منتشر کند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس در ادامه با بیان اینکه هیچ تردیدی نیست که تروریست‌ها برای پیاده کردن اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی از سلاح‌های شیمیایی علیه دولت و ملت سوریه استفاده می‌کنند، خاطر نشان کرد: بعید است که آقای هاشمی منکر موضوعات روشن سوریه شده و ادعای دشمنان سوریه را مطرح کرده باشد.
به گزارش فارس، برخی سایت‌های خبری (ازجمله سایتهای نزدیک به هاشمی) با انتشار سخنان وی در جمع مردم شیرگاه سوادکوه مازندران، به نقل از رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام آورده‌اند: «مردم سوریه در این ۲سال آسیب‌های فراوانی دیده‌اند، زندان ها مالامال از مردم است و دیگر ورزشگاه ها را بدل به زندان کرده اند، بیش از ۱۰۰ هزار نفر کشته و میلیون ها آواره وضعیت اسفبار سوریه را بیش از پیش نمایان می‌کند.»
بنا بر اعلام این سایتها، هاشمی با متهم کردن دولت سوریه به استفاده از سلاح های شیمیایی گفته است: «مردم از طرف حکومت خودشان مورد حمله شیمیایی واقع شده اند و حالا هم باید منتظر حمله خارجی ها باشند.»
این در حالیست که این سخنان در متن سخنان منتشر شده در سایت هاشمی رفسنجانی به چشم نمی‌خورد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ