بی‌حرمتی عجیب استقلال و پرسپولیس به ماه رمضان

0

تمرین تیم های استقلال و پرسپولیس امروز هم مانند سایر روزهای ماه مبارک رمضان صبح انجام شد.

به گزارش صراط، البته این موضوع منحصر به تیم های پرطرفدار تهرانی نیست بلکه تقریبا تمامی تیم های لیگ برتری در ماه رمضان تغییری در زمان تمرین خود نداده اند.

در چنین شرایطی روزه داری برای بازیکنانی که چند ساعت تمرین پرفشار را پشت سر می گذارند، تقریبا ناممکن است؛ طرفه آنکه تمرین نوبت بعدازظهر این تیم ها نیز قبل از افطار برگزار می شود!

در این شرایط معلوم نیست چرا تیم های لیگ برتری تمرینات خود را با یک برنامه ریزی مدون به پس از افطار منتقل نمی کنند تا شان و حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود.

گفتنی است احمد ناجی مربی دروازه‌بان‌های سال‌های پیش پرسپولیس در زمان مربیگری مانوئل ژوزه مدعی شده بود که “وقتی با مانوئل ژوزه در پرسپولیس کار می‌کردم سرمربی تیم تصمیم گرفت که به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بازیکنان را جمع کند تا با آنها درباره تغییر زمان تمرین در ماه مبارک صحبت کند. ژوزه خطاب به بازیکنان گفت که در ماه مبارک رمضان تمرین بعد از افطار برگزار می‌شود تا بازیکنان به راحتی بتوانند روزه بگیرند و مناسک دینی خود را به جای آورند. فکر می‌کردیم که همه از این سخن ژوزه خوشحال می‌شوند اما به یک باره غافلگیر شدیم؛ چرا که بازیکنان پرسپولیس از این تصمیم ژوزه ناراحت شدند و گفتند که هیچکدام در ماه مبارک رمضان روزه نمی‌گیرند. بعد از این حادثه بود که فهمیدیم بیشتر بازیکنان ایرانی در ماه مبارک رمضان روزه نمی‌گیرند. من تنها فرد از بین کادر فنی و بازیکنان بودم که روزه می‌گرفتم.”

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ