مهرداد میناوند:ممنوع التصویر نیستم ، خط خوردنم از لیست مهمانان ماه عسل شیطنت بوده

0

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: هیچ دلخوری از احسان علیخانی ندارم چون او فقط در این برنامه یک مجری است.

بیوگرافی مهرداد میناوند

مهرداد میناوند در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با اینکه ساعاتی قبل از برنامه ماه عسل از لیست مهمانان خط خورده که اعضای تیم ۹۸ بودند خط خورده،‌ اظهار داشت:‌ متاسفانه یکسری دوست دارند از هر موضوعی استفاده کرده و شایعه درست کنند. این اتفاق فقط به خاطر سلیقه تهیه کننده برنامه بوده وگرنه هیچ مورد دیگری وجود ندارد. ۱۰ نفر در آن لیست حضور داشتند که در نهایت تهیه کننده گفته که آن ۶ نفر در برنامه حضور پیدا کنند.

وی در واکنش به شایعه ممنوع التصویری اش عنوان کرد:‌ اصلا چنین بحثی نیست چون من ۱۰ روز قبل در برنامه دیگری از شبکه ۳ شرکت کردم. البته قطعا شیطنتی پشت این موضوع بوده که ۲ ساعت مانده به برنامه نام من خط خورده که پیگیر آن هستم تا عامل اصلی اش را پیدا کنم. البته برخی از مردم در صفحه اجتماعی من از احسان علیخانی خرده گرفتند اما من از همین جا می گویم که علیخانی در آن برنامه فقط یک مجری است و هیچ تقصیری ندارد. من هم دلخوری از او ندارم و این فقط یک کج سلیقگی توسط تهیه کننده برنامه بوده است.

عضو تیم فوتبال ۹۸ در ادامه خاطرنشان کرد: حرف من این است که آقای تهیه کننده وقتی می خواهد کسی را برای برنامه های خیریه دعوت کند،‌ ما خودمان را می رسانیم و بدون هیچ حرفی در خدمت آقایان هستیم اما اینطور مواقع به کارهای ما فکر نمی کنند. شاید من می خواستم به جای دیگری بروم و به خاطر این برنامه آن کارها را لغو کردم. این اتفاق توهین به ورزش و همه آدمهاست. من یکی،‌ ۲ روز ناراحت بودم اما دیگر فراموش کردم.

مهرداد میناوند با وجود هماهنگی های لازم در برنامه ماه عسل غایب بود.  قرار بود او هم به همراه سایر بازیکنان تیم ۹۸ پنجشنبه شب راهی برنامه ماه عسل شود اما کسی او را ندید. میناوند در این باره می گوید: «متاسفانه اسم من را دو ساعت مانده به برنامه از لیست خارج کردند. توضیحی هم ندادند. ولی من ممنوع التصویر نیستم چون چند وقت پیش هم به شبکه سه رفتم و هم شبکه ورزش. البته متاسفانه عمه ام هم روز پنجشنبه فوت شد و کلا قصدی نداشتم به برنامه بروم.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ