حمله مسلحانه در یاسوج با ۱ کشته و ۵ زخمی / ناجا: ارتباطی به امر به معروف ندارد

0
فرماندار بویراحمد گفت: پنج نفر بدلیل شلیک گلوله اسلحه ساچمه زنی برای مداوا انتقال داده شدند که یکی از آنان مرخص و مابقی در حال مداوا هستند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حمله مسلحانه یک فرد ناشناس به پنج نفر در نیمه‌ شب گذشته خبرداد.

فتاح محمدی چهارشنبه به ایلنا گفت: حوالی ساعت سه دیشب، فرد ناشناسی بعد از پیاده شدن از خودرو و احوالپرسی با تعدادی جوان در بلوار امام خمینی یاسوج، به ماشین خود برمی‌گردد و با اسلحه ساچمه‌زنی، به آنان شلیک می‌کند و از محل فرار می‌کند.

وی با بیان اینکه دلیل یا دلایل این اقدام نامعلوم است، اظهارکرد: پنج نفر بدلیل شلیک گلوله مجروح و یک نفر متاسفانه در این حادثه کشته شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاسف از کشته شدن این جوان و تسلیت به خانواده وی، خاطرنشان کرد: اقدامات امنیتی و انتظامی درحال انجام و تاحصول نتیجه نمی‌توان هیچگونه اظهارنظری کرد.

محمدی افزود: باکسانی که مخل امنیت و رفاه مردم شوند بشدت برخورد خواهد شد و ما به مردم قول می دهیم که به محض به نتیجه رسیدن تحقیقات ، مطالب لازم را به آنان را اعلام کنیم.

فرماندار بویراحمد نیز به ایلنا از یاسوج گفت: پنج نفر بدلیل شلیک گلوله اسلحه ساچمه زنی برای مداوا انتقال داده شدند که یکی از آنان مرخص و مابقی در حال مداوا هستند.

هوشنگ یاری پور افزود: از چهار نفر دیگر، یک نفر در ” آی . سی . یو ” بستری و سه نفر دیگر وضعیت بهتری دارند.

وی دلیل یا دلایل این اقدام را نامعلوم دانست و اظهارداشت: متاسفانه یک نفر کشته شده که تحقیقات انتظامی و امنیتی در حال انجام است.

یاری پورافزود: «ک- ت» فرد کشته شده جوان و بالای ۲۰ سال بوده که قبل از اینکه به بیمارستان جهت مداوا رسانیده شود در مسیر بیمارستان متاسفانه فوت کرد.

فرماندار بویراحمد گفت: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و دستگاه‌های لازم در حال انجام بررسی‌های خود هستند.

یاری پور تاکید کرد که اقدام شب گذشته یاسوج و کشته و مجروح شدن شش نفر در بلوار امام خمینی این شهر ارتباطی به درگیری ” سی سخت ” مرکز ندارد.

وی افزود: از رسانه‌ها می‌خواهیم این اقدام را به درگیری ” سی سخت ” مرکز شهرستان دنا ربط ندهند.

فرماندار بویراحمد نیز از فعالیت گسترده دستگاه‌های امنیتی و انتظامی تا رسیدن به نتیجه مطلوب خبرداد.

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: درگیری مسلحانه شب گذشته ارتباطی به ” امر به معروف و نهی از منکر ” ندارد.

سردار غلامعباس غلامزاده گفت: شایعه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و در نهایت درگیری مسلحانه در شهر یاسوج را تائید نمیکنیم.

وی با تشریح چگونگی این درگیری ، اظهارداشت: بنظر میرسد این افراد همدیگر را از قبل میشناختند.

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت گسترده کارآگاهان و کارشناسان مرتبط با درگیریهای مسلحانه نیروی انتظامی استان خبر داد.

غلامزاده افزود: بازجوییها از مصدومان درگیری شروع و درصورت نیاز و باپایان تحقیقات و مشخص شدن موضوع، از طریق رسانهها اطلاعرسانی میشود.

به  گزارش ایلنا ، شایعه شده بود که دلیل درگیری مسلحانه بخاطر تذکر چند جوان به دو جوان که مزاحم خانمهایی در بلوار امام خمینی شهر  یاسوج در زمان لیالی قدر شده بودند صورت گرفته است.

منبع: ایلنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ