ماجرای حمله خونین خواستگار به خانه دختر و اقدام به قتل

1

مردی که برای ربودن دختر موردعلاقه‌اش به خانه او حمله کرده و پدر وی را به قتل رسانده است، روانه زندان شد.

رسیدگی به این پرونده از بامداد روز ٣٠ خرداد و پس از آن آغاز شد که به مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ استان خراسان‌جنوبی خبر دادند نزاعی منجر به جرح در منزلی مسکونی رخ داده است. مأموران وقتی به آنجا رفتند مردی میان‌سال را مشاهده کردند که بر اثر واردشدن ضربات چاقو به‌شدت زخمی شده بود. دختر ١۴ساله و پسر هشت‌ساله این مرد نیز مجروح و خون‌آلود بودند.

پلیس بعد از انتقال مجروحان به بیمارستان تلاش کرد با بازجویی از مرد ۵۴ ساله به سرنخی از این نزاع دست یابد اما حال مرد به‌حدی وخیم بود که نمی‌توانست صحبت کند. به همین دلیل مأموران سراغ همسر او رفتند. زن میان‌سال جزئیات واقعه را شرح داد و مردی به نام امیر را به‌عنوان عامل این حمله خونین معرفی کرد. او گفت: «ساعت سه بامداد به حیاط رفتم تا چراغ را روشن کنم.

در این هنگام مردی از دیوار به حیاط پرید و درحالی‌که چاقو در دست داشت دهانم را گرفت. او تهدید کرد اگر مقاومت کنم یا داد و فریاد راه بیندازم، مرا خواهد کشت. بلافاصله او را شناختم. او خواستگار دخترم بود. امیر گفت آمده است تا دخترم را با خود ببرد، به او توضیح دادم دخترم در خانه نیست اما امیر حرفم را باور نکرد و داخل رفت.

سپس با شوهرم درگیر شد و او را با چاقو زد، بعد از آن دختر کوچک و پسرم را زخمی کرد، لحظات ترسناکی بود و من نیز توان مقابله در برابر او را نداشتم. این مرد مدتی قبل از دخترم خواستگاری کرده اما بنا به دلایلی با این ازدواج مخالفت شده بود و او می‌خواست با زور به خواسته‌اش برسد».

این زن ادامه داد: «امیر بعد از مجروح‌کردن شوهر و فرزندانم به‌سرعت از خانه فرار کرد و من که وحشت‌زده بودم با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم و اورژانس و پلیس را مطلع کردم».

کارآگاهان بعد از اطلاع از هویت ضارب، تحقیقات را برای دستگیری این مرد آغاز کردند و توانستند او را بازداشت کنند. ٩ روز بعد از این نزاع درحالی‌که تحقیقات همچنان ادامه داشت از بیمارستان خبر رسید مرد میان‌سال به دلیل شدت ضربات وارده جانش را ازدست داده است.

به‌این‌ترتیب اتهام امیر به قتل عمد تغییر کرد. این مرد در اعترافاتش گفت: «من قبلا دو بار ازدواج کرده‌ام اما به‌دلیل اختلافاتی که با همسرانم داشتم هر دو را طلاق دادم. از این ازدواج‌ها سه فرزند دارم. بعد از شکست در ازدواج دوم با دختری به نام مهسا آشنا و به او علاقه‌مند شدم.

قصدم این بود که با مهسا ازدواج کنم. ما سه سال با هم در ارتباط بودیم تا اینکه به خواستگاری‌اش رفتم اما مهسا با ازدواج مخالفت کرد، بعد از آن تصمیم گرفتم هر طور که شده دختر موردعلاقه‌ام را به خانه خودم ببرم. به همین دلیل به خانه پدر او حمله کردم و دست به چاقو بردم». بنا بر این گزارش متهم درحال‌حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

شرق

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    دوست عزیز خبررسانی اشتباه نکنید.این فرد رو کاملا میشناسم و اصل ماجرا ازین قرار نبوده