راز ناپدید شدن دختر فراری در تهران سر به مهر ماند

0
زوج میانسال که در جست‌وجوی دختر گمشده‌شان بودند با طرح شکایت از سوی مردی معتاد، به اتهام آدم‌ربایی بازداشت شدند.
به گزارش جوان، شامگاه پنج شنبه ۱۸ تیرماه مردی به مأموران پلیس خبر داد که پسرش سینا به طور ناگهانی ناپدید شده است. او توضیح داد: سینا حوالی میدان سعادت آباد خانه مجردی دارد. ساعتی قبل بود که همسایه‌هایش به من خبر دادند، زوج میانسالی او را کتک زده و با خودشان برده‌اند.
بعد از مطرح شدن شکایت، پرونده به دستور قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل در اختیار کارآگاهان مبارزه با آدم‌ربایی قرار گرفت. با نشانی‌هایی که شاهدان در اختیار پلیس گذاشتند زوج میانسال شناسایی و بازداشت شدند. 
مرد میانسال در اولین بررسی‌ها گفت: دو ماه قبل دخترم مونا ناپدید شد و من راهی اداره پلیس شدم و شکایت کردم اما در این مدت از او خبری نشد. وقتی پلیس نتوانست به من کمک کند، تصمیم گرفتم خودم به دنبال دختر گمشده‌ام بروم.
وقتی بررسی کردم فهمیدم دخترم به خانه مجردی سینا رفت و آمد دارد به خاطر همین راهی آنجا شدم و بعد از پرس‌وجو از همسایه‌ها متوجه شدم، افراد خلافکار به آنجا رفت و آمد دارند.
 وی در شرح روز حادثه گفت: روز حادثه همراه همسرم به خانه سینا رفتم و سراغ دخترم را گرفتم.
او مدعی شد که دخترم همراه مردی خانه او را ترک کرده‌ است و از او خبر ندارد. او را سوار ماشین کردم و خواستم خانه آن مرد را نشانمان دهد که قبول کرد. در میانه راه نشانی را به ما داد و خواست به خاطر خماری او را پیاده کنیم که قبول کردیم. دیگر از او خبر نداریم. تحقیقات از دو متهم به دستور قاضی مدیر روستا ادامه دارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ