۲۰۰ داعشی در تجمع افطار کشته شدند

0

حمله دقیق جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش سوریه به مواضع تروریست‌های داعش در استان الرقه، به مرگ ۲۰۰ نفر از تکفیری‌ها منجر شد.

نیروی هوایی ارتش سوریه غروب یکشنبه (دیروز) بعد از اطلاع یافتن از جلسات و تحرکات نیروهای گروه تکفیری داعش در استان «الرقه» در شمال شرق، چند حمله دقیق و موفق به مواضع آنان انجام داد.

جنگده‌های ارتش سوریه در وهله اول، با کسب اطلاع از تجمع عناصر تروریستی برای خوردن افطار در دانشکده علوم واقع در منطقه «المشلب» در الرقه در دو حمله، این دانشکده را هدف قرار دادند که در این حملات نزدیک به ۲۰۰ نفر کشته شدند.

از جمله کشته شدگان داعش در این حمله، چند عنصر شناخته شده تروریستی به نام‌های «ابوهاجر الجزراوی» به همراه ۳ معاونش بود که همگی دارای تابعیت سعودی بودند. همچنین «ابو صهیب الشامی» و «محمد حسن صالح» درای تابعیت مصری، «رمضان خان» دارای تابعیت افغانستانی و «ابو یوسف الناصری» درای تابعیت سوری بودند.

همچنین در این حملات ساختمان دانشکده نیز به طور کامل نابود شد.

در وهله دوم، بعد از چند دقیقه از حملات موفق‌ به دانشکده علوم، بار دیگر جنگنده‌های سوری مواضع داعش را در شهرک صنعتی «واق» در مجاورت دانشکده علوم در منطقه «المشلب» هدف قرار دادند که در این حمله مقدار زیادی مهمات از جمله موشک و خمپاره و ۳ تانک وابسته به داعش به طور کامل نابود شد.

همچنین بیش از ۹ تن از عناصر تروریستی داعش در حمله به شهرک صنعتی کشته شدند.

شهر رقه مرکز استان رقه در شمال شرق سوریه، پایتخت داعش به شمار می‌رود که به طور کامل تحت تصرف این گروه تروریستی است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ