فیلم و تصاویر جدید داعش از جنایت وحشیانه «اسپایکر» در عراق (+۱۸)

0

داعش، یک فیلم ۲۳ دقیقه‌ای جدید از جنایت سال گذشته خود در پایگاه نظامی «اسپایکر» در تکریت عراق که طی آن، صدها دانشجوی افسری را کشته است، منتشر کرد.

  تکفیری‌های داعش، تنها ۴ روز پس از صدور حکم اعدام برای عاملان جنایت پایگاه نظامی «اسپایکر» واقع در شمال شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین از سوی دستگاه قضایی عراق، یک ویدئوی ۲۳ دقیقه‌ای از نحوه انجام این جنایت منتشر کرد.
فیلم اعدام عکس داعش جنایات داعش اعدام داعش اخبار داعش

در این فیلم که مربوط به یک سال پیش است، صحنه‌هایی منتشر نشده از جنایت عناصر داعش در کشتار صدها دانشجوی افسری این پایگاه نظامی که اغلب آنها شیعه بودند منتشر شده است.

بخش‌هایی از این ویدئو و تصاویر آن در ادامه می‌آید.

دانلود قسمت اول

دانلود قسمت دوم

در این ویدئو، صدها دانشجوی افسری پایگاه نظامی اسپایکر با دستهای بسته نشان داده می‌شود که به شیوه‌های مختلف اعدام می‌شوند. شماری از این قربانیان در یک گودال با دستهای بسته با شلیک گلوله جان خود را از دست می‌دهند و سپس بولدوزرهای داعش، بر روی اجساد بی‌جان این افراد حرکت می‌کنند. شماری در یک کامیون با شلیک مستقیم گلوله کشته می‌شوند و برخی پس از شلیک تیر به ناحیه سر، به آب انداخته می‌شود.

هنوز شمار دقیق قربانیان این جنایت مشخص نیست اما برخی منابع اعلام می‌کنند که ۱۷۰۰ دانشجوی افسری این پایگاه نظامی، به دست داعش کشته شده‌اند و منابع رسمی عراق نیز اعلام می‌کنند که پس از آزادی شمال تکریت از دست داعش و بازپس‌گیری پایگاه اسپایکر، جسد ۶۰۰ قربانی را یافته‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ