فردوسی‌پور فوتبال ایران را نابود می‌کند

0

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن به برنامه ۹۰ تاخت و گفت: فردوسی‌پور فوتبال ایران را نابود می‌کند.

 فارس، امیر قلعه‌نویی پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: بازی کیفیت خوبی داشت و آنهایی که به دنبال کیفیت در مسابقات هستند بیایند و این مسابقه را تماشا کنند.

وی افزود: شک نکنید آنهایی که حرف از کیفیت بازی‌ها می‌زنند به دنبال زمین زدن قلعه‌نویی هستند چون تا همین امروز هم سه بازی را باخته‌ایم هر سه شکست ما را داوران رقم زدند. امروز دو پنالتی ما را نگرفت اولین خطا روی نظری بود و دومی نیز هند محمد صلصالی بود.

سرمربی تیم استقلال تأکید کرد: متأسفانه آقایان نگاه ملی روی استقلال ندارند و یکسری مسائل است که به ما ضربه می‌زند. عده‌ای قلم به دست پاکند علیه ما مطالب زیادی می‌نویسند اما در مجموع به ذوب آهن و کادر فنی این تیم تبریک می‌‌گویم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتند فکر می‌کنم گل اول آنها چندان موقعیت خاصی نبود اما گلر آنها یکی از بهترین روزهای زندگی‌اش را پشت‌سر گذاشت. به بازیکنا خودم هم تبریک می‌گویم که زحمت خود را کشیدند و سعی کردند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که آیا شما مانع اهدای جام اخلاقی به ساموئل شدید یا خیر، گفت: بله، من خودم این حرف را زدم چون حرف بدی من زدم گفتم جایزه اخلاق را به داور بدهید چون خیلی زحمت کشید.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا جناح راست و چپ استقلال خوب کار نکرد، گفت: گل اول روی یک ارسال ۷۰ متری رقم خورد و گل دوم ما به خاطر جا ماندن عابدینی دریافت شد با آمدن بیک‌زاده و حیدری وضعیت‌مان بهتر می‌شود ولی امروز بیش از ۱۰ موقعیت گل داشتیم و دو پنالتی هم برایمان نگرفتند تیمی که دو پنالتی برایش گرفته نشده و بالای ۱۰ موقعیت گل داشته نمی‌توان گفت که بد بازی کرده است.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه چرا معتقدید یک عده می‌خواهند شما را زمین بزنند (در این لحظه خبرنگاری گفت من شب گذشته با فردوسی‌پور صحبت کردم و او گفته که قصد تضعیف استقلال را ندارد) پاسخ داد: اگر من مدیرعامل استقلال بودم اجازه نمی‌دادم یک ثانیه از بازی‌های استقلال در این برنامه پخش شود. برنامه ۹۰ یک ابزار است که می‌خواهد خیلی از مشکلات و ضعف‌های جامعه را پوشش دهد. اما بعداً مشخص می‌شود که ۹۰ چه خیانتی به فوتبال ایران کرده است.

سرمربی تیم استقلال افزود:‌ آقایان خیلی راحت کفاشیان را به سخره می‌گیرند و با طعنه به او می‌گویند ۵ دقیقه به ساعت خوابش باقی مانده و یا بحث کفش سیندرلا را مطرح می‌کنند دقایقی رحیمی و رویانیان را مقابل هم قرار می‌دهند. من تهیه کننده این برنامه آقای هاشمی را در آکادمی ملی المپیک دیدم او می‌گفت برخی مربیان التماس می‌کنند که ۳دقیقه در این برنامه صحبت کنند اما اگر دست من بود حتی یک صحنه هم اجازه نمی‌دادم در این برنامه از استقلال پخش شود.

قلعه نویی تصریح کرد: ببینید قلعه‌نویی چقدر بدبخت شده که فردوسی‌پور در مورد شخصیت حقیقی و حقوقی او صحبت می‌کند درست است که شیرینی مدت زمانی زیادی نیست که به فوتبال آمده ولی کسی نیست به فردوسی‌پور بگوید زمانی که ۱۵ سال پیش آمدی کجای این فوتبال بودی. این‌ها ناعادلانه من را می‌زنند، اگر مساوی بگیریم می‌گویند بی‌کیفیت بود، ببریم می‌گویند سنتی بازی کرد و اگر ببازیم می‌گویند ضعف داشت. این آقایان فوتبال ایران را نابود می‌کنند، یک روز به خاطر پسرم آن مسائل را مطرح کردند که به خاطر همین حرف‌ها رضایت‌نامه او راگرفتم در استقلال نباشد.

قلعه‌نویی تأکید کرد: برای خیلی از مدیران فوتبال ایران متأسف هستم که حاضرند چند دقیقه در این برنامه حرف بزنند تا با شخصیت آنها بازی شود. این آقا (فرودسی‌پور) از بازیکنان مصاحبه می‌گیرد که بعضاً علیه من صحبت می‌کنند و اگر بازیکنی از من تعریف و تمجید کند بلافاصله حرف او قطع می‌شود یکی نبود به او بگوید چرا از ساموئل در خصوص من سؤال نکردی. وقتی محرم نویدکیا با سپاهان قهرمان شد از او در مورد رابطه‌اش با قلعه‌نویی سوال کردند و این نشان می‌دهد که آقایان چه اهدافی دارند، یا مثلاً از جواد کاظمیان که در تیم دیگری حضور دارد مصاحبه می‌گیرند در خصوص من. وقتی در دایره آقایان نباشی متهم به مافیا هستی ولی من حرفم را با قاطعیت می‌زنم و ان‌شاءالله به لطف خدا نتیجه می‌گیرم.

سرمربی تیم استقلال در ادامه نشست خبری تأکید کرد:‌ مستقیم می‌گویم تیم من امسال پول ندارد و با حدود ۳ میلیارد بسته شده است، اکثر بازیکنان طلب خود از سال گذشته را نگرفته‌اند و به خاطر پیراهن استقلال به کار خود ادامه می‌دهند.

به گزارش فارس، خبرنگاری از قلعه‌نویی پرسید شما اینگونه در خصوص برنامه ۹۰ حرف می‌زنید اما فتح‌الله‌زاده رابطه خوبی با فردوسی‌پور دارد که قلعه‌نویی گفت: من در مقامی نیستم که بخواهم در این مورد اظهارنظر کنم. بحث شرکت فتح‌الله‌زاده در برنامه ۹۰ به خودش ربط دارد و صحبت‌های من به خودم.

یکی دیگر از خبرنگاران پرسید آیا این عواملی که شما می‌گوید از جایی خط می‌گیرند که قلعه‌نویی گفت: نه آنها خط نمی‌گیرند بلکه به شخصیت خودشان برمی‌گردد.

وی در پایان در خصوص بازی با بوریرام گفت: آقا بگذارید فعلا تازه ۱۰ دقیقه از بازی گذشته است و بگذارید ریکاوری کنیم. برد و باخت دست خداست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ