جنجال بزرگ پرسپولیس، چرخش عجیب از اخراج دو بازیکن پرسپولیس به عقد قرارداد با بالاترین مبلغ!

0
اتفاقی که در باشگاه پرسپولیس رخ داد و نزدیک بود به یک جنجال بزرگ برای این باشگاه بدل شود.

اولین بار است که این ماجرا رسانه ای می شود. مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد اخراج دو کاپیتان تیم خود را داشتند. بازیکنانی که ۷ سال است در پرسپولیس عضویت دارند و بعد از جدایی محمد نوری به عنوان کاپیتان های اول و دوم هستند.

شروع ماجرا از زمانی بود که هادی نوروزی به محض اتمام فصل به شمال از کشور رفت تا در کنار خانواده اش باشد. او فقط یک بار با تماس مسئولان باشگاه برای تمدیدقراردادش مواجه شد و قول داد یک هفته بعد از آن تماس، راهی تهران شود.

در اولین ملاقات با علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه، قبول کرد که بدون هیچ شرطی مجددا قراردادش با پرسپولیس را تمدید کند. این در حالی است که نوروزی به طاهری گفته بود یک پیشنهاد دیگر هم دارد و می تواند اگر پرسپولیسی ها او را نخواهند، به تبریز رفته و با باشگاه گسترش فولاد تبریز قرارداد ببندد.

اما طاهری و مصطفی قنبرپور مشاورش از نوروزی خواستند در پرسپولیس بماند چون رفتن او، مشکلات این تیم را بیشتر می کند به خصوص که برانکو نیز نام این بازیکن را در لیست خود قرار داده و خواهان تمدید قرارداد نوروزی شده است.

هادی ماجرا را قبول می کند و از باشگاه خارج می شود بدون اینکه قراردادی به امضا برساند. ماجرا را تا اینجا داشته باشید تا به سراغ علیرضا نورمحمدی برویم.

نورمحمدی از راه آهن به پرسپولیس آمده است آن هم ۷ فصل قبل که سرخپوشان به یک مدافع میانی کامل احتیاج داشتند. نورمحمدی در تهران بود که از سوی مسئولان باشگاه با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه شد.

او به صورت تلفنی به پرسپولیسی ها گفت که از باشگاه ذوب آهن و همچنین تراکتورسازی تبریز هم پیشنهاد دارد و مشغول بررسی پیشنهادات است. اگر به نتیجه برسد که ادامه فعالیت در پرسپولیس به نفع اش است، قراردادش را تمدید می کند اما در غیر این صورت، از پرسپولیس جدا می شود.

همان شب، طاهری با نورمحمدی تماس گرفته و خواهان جلسه حضوری با این بازیکن می شود. نورمحمدی در جلسه حضوری قول می دهد که در پرسپولیس بماند اما پس از انتشار خبر تمدید قرارداد این بازیکن، اعتراضات به طاهری از سوی هواداران افزایش می یابد زیرا هواداران معتقد بودند نورمحمدی یکی از پراشتباه ترین بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس بود و هیچ موفقیتی در خط دفاع نداشت و باشگاه باید دلایل اصلی تمدید قرارداد با این بازیکن را بگوید.

طاهری اما مقابل تمام این حرف ها سکوت کرد ولی از نورمحمدی خواست برای آن که اعتراضات بیشتر نشود، قراردادش را به صورت سفید امضا، تمدید کند. سفید امضا کردن قرارداد توسط نورمحمدی، اتفاق خوبی برای باشگاه به شمار می رفت و جالب اینکه یک روز پس از آن، نوروزی هم به باشگاه رفت و قراردادش با پرسپولیس را به صورت سفید امضا، تمدید کرد.

این اتفاقات سبب شد هواداران نسبت به شرایطی که به وجود آمده امیدوار شوند. وقتی سر و صداها خوابید، نوبت به امضای قرارداد این دو بازیکن در هیات فوتبال استان تهران رسید.

قبل از آن، نورمحمدی و نوروزی باید برای نوشتن عدد و رقم قراردادشان راهی هیات فوتبال می شدند. در جلسه آخر، یک درگیری شدید به وجود آمد. این دو بازیکن از طاهری خواستند قراردادشان را به بالاترین مبلغ ممکن یعنی سقف قرارداد تعیین شده در باشگاه برساند.

طاهری که با یک اتفاق عجیب مواجه شده بود، با این درخواست ها مخالفت کرد ولی از سوی دیگر نمی توانست جواب دیگری هم بدهد زیرا نورمحمدی و نوروزی با پرسپولیس قرارداد بسته بودند و لغو قراردادها واقعا سخت بود.

طاهری برای دادن پاسخ به این دو بازیکن، یک روز مهلت خواست و فردای آن روز، در تماس به بازیکنان اعلام کرد هر دو نفرشان اخراج شده اند!

نورمحمدی و نوروزی نیز برای دریافت رضایتنامه راهی باشگاه شدند اما طاهری جلسه جدیدی برگزار کرد و در آن، قیمت ها را اعلام کرد؛ هادی نوروزی ۹۵۰ میلیون و علیرضا نورمحمدی ۹۰۰ میلیون تومان!

با این رقم ها، هر دو نفر رضایت دادند در پرسپولیس بمانند چون بالاترین مبلغ برای عقد قرارداد را گرفته بودند. به همین راحتی، پرونده اخراج دو کاپیتان پرسپولیس بسته شد و آنها ماندنی شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ