پاسخ طوفانی کریم انصاری فرد به اظهارات جنجالی برانکو

0
لژیونر ملی پوش فوتبال کشورمان که از سوی سرمربی کروات پرسپولیس مورد انتقاد قرار گرفته بود به این گفته ها پاسخ داد.

سرانجام کریم انصاری فرد سکوتش را شکست و گفت که ناخواسته وارد یک بازی شده است. او که از اولین روز بازگشت به ایران گفت هدفش ماندن در اروپاست، با تماس های مکرر پرسپولیسی ها روبرو شد. حتی مسئولان باشگاه تلاش کردند تا او را پای میز مذاکره بنشانند اما کریم اصرار داشت قصد دارد در اروپا بماند.

با این وجود و به گفته خود کریم، بازی با نام او ادامه داشت تا اینکه محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس گفت برانکو اعتقادی به این بازیکن ندارد. در ادامه هم نوبت به خود برانکو رسید تا در جلسه اخیر هیات مدیره چنین جمله ای به زبان بیاورد.

انصاری فرد که از این حرف و حدیث ها بسیار دلخور است، گفت که به خاطر روشن سازی ذهن هواداران باید نکاتی را به زبان بیاورد.

اظهارات انصاری فرد را در ادامه می خوانید:

* آقای انصاری فرد ظاهرا نام شما در جلسه هیات مدیره مطرح شده و آقای برانکو هم گفته است به کریم انصاری فرد نیازی ندارد. می توانید بگوئید دقیقا چه اتفاقی افتاده و اصلا چرا باید نام شما در این جلسه مطرح شود؟

– ابتدا از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم به خاطر لطفی که در این مدت به من داشتند. آنها به من ابراز علاقه می کنند و خودم را در مقابل شان مسئول می دانم. مدتی است سکوت کرده ام و هر بار درباره پرسپولیس از من سوال شد ترجیح دادم سکوت کنم و حرفی نزنم چون احساس کردم پرسپولیس نیاز به آرامش دارد. از همان اول گفتم این باشگاه مثل خانه من است و هر وقت بخواهم بیایم در هم نمی زنم. این نشان دهنده عشق و علاقه من به این باشگاه و هوادارانش بود. اما گفتم هدف من بازی در خارج از ایران است و به هر دلیلی اگر نشد در لیگ دیگری بازی کنم، انتخاب اولم پرسپولیس است. این حرف ها را در شرایطی زدم که از سوی پرسپولیس با من تماس های زیادی گرفته می شد. اما هیچ گاه این مسایل را رسانه ای نکردم تا اینکه آقای خوردبین گفتند برانکو به من و سید جلال اعتقادی ندارد. آن روز بسیار ناراحت شدم. خیلی ها به من گفتند صحبت کن و حقایق را بگو ولی من گفتم سکوت می کنم تا با این سکوت به پرسپولیس کمک کنم. پرسپولیس باشگاه من است و اصلا دوست نداشتم حتی با کوچکترین حاشیه ای روبرو شود. به خاطر همین با وجود فشارهایی که بود، سکوت کردم وهیچ حرفی به زبان نیاوردم.

* دلیل این سکوت چه بود؟ شاید بهتر بود از ابتدا در این زمینه حرف می زدید.

– دوست نداشتم خدای ناکرده چیزی بگویم که کسی آزرده خاطر شود، در حالی که می توانستم در همان زمان مدارک و مستنداتی را نشان بدهم که هواداران ببیند چه خبر است. پرسپولیسی ها با من تماس های زیادی گرفتند. حتی پیغام هایی که دادند در گوشی ام موجود است. از طریق یکی از دوستانم هم چند بار پیغام دادند به پرسپولیس بروم ولی من گفتم اگر قرار است مذاکره ای هم شود، بهتر است آنها سراغ مدیر برنامه های من بروند. امروز هم دوست نداشتم این مسایل را بازگو کنم ولی متاسفانه شاهد این بودم که بار دیگر در جلسات اسم من مطرح شده و در حالی که اصلا در جریان هیچ چیز نیستم، می گویند کریم انصاری فرد را نمی خواهیم و به او نیاز نداریم. ببخشید، مگر کریم انصاری فرد الان جلوی در باشگاه نشسته و می گوید چرا من را برنمی دارید؟ همین که هواداران جلوی باشگاه تجمع می کنند و اسم من را می آورند، برایم ارزش زیادی دارد. این نشان می دهد آنها همه چیز را می فهمند. من عاشق پرسپولیس هستم ولی اگر قرار باشد این شکلی با شخصیتم بازی کنند، ترجیح می دهم مثل یک هوادار حامی این تیم باشم و از دور به حمایت از پرسپولیس بپردازم. خیلی دلخور هستم.

* به نظر می رسد درباره کریم انصاری فرد در پرسپولیس اختلاف نظر وجود دارد، درست مشابه آنچه که برای سید جلال اتفاق افتاد. یعنی مدیران تو را می خواهند ولی برانکو ترجیح می دهد نباشی.

– من بحثم همین است. چرا کریم انصاری فرد باید قربانی این اختلاف نظر و اختلاف سلیقه در پرسپولیس باشد؟ من از روز اول گفتم می خواهم در اروپا بمانم و فصل قبل را جبران کنم اما مدام اسم من مطرح می شود، چرا؟ من فکر کنم این بازی با اسم کریم انصاری فرد است و دوستان باید از این کار دست بکشند. نباید کریم انصاری فرد را وسط بیاندازند و خودشان کنار باشند تا با آبروی من بازی شود. این بازی ها برای من آشناست چون می خواهند فردا روزی بگویند ما کریم را خواستیم اما نیامد. در این حالت من را مقابل هواداران قرار می دهند تا خودشان پشت اسم کریم انصاری فرد پنهان شوند.

* شما دقیقا از چه کسانی ناراحت هستید؟

– من از کسانی ناراحتم که اسم من را مطرح می کنند تا برانکو اینطور حرف بزند. من درباره اتفاقات سال قبل اوساسونا حرف زدم و دیگر مردم با خبر هستند آنجا چه اتفاقاتی برایم افتاد. قبلا چیزهایی را که باید گفتم و هواداران متوجه شدند چه رفتاری در این باشگاه با من شد. هر بازیکنی ممکن است در چنین شرایطی قرار بگیرد. من روزهای سختی را در اوساسونا سپری کردم و با بی مهری کامل من را بیرون گذاشتند، ولی برایم تجربه شد تا پیشرفت بیشتری کنم. الان درست نیست که من در خانه ام بنشینم و بی خبر باشم، آن وقت دوستان در جلسه اسم من را وسط بیاندازند و برانکو هم به خاطر مخالفت با نظر مسئولان تیم، هر حرفی دوست داشته باشد درباره من بزند. الان وقت آن رسیده که او حرف بزند. اگر واقعا این چیزها را گفته بیاید و تائید کند اگرنه آنها را تکذیب کند. مسئولانی هم که با من تماس گرفته اند باید درباره این توضیح بدهند. اینکه چرا وقتی هنوز با برانکو درباره من به توافق نرسیده اند، اس ام اس می دهند و با دوستانم تماس می گیرند و مدام به گوشی خودم زنگ می زنند؟ اگر اختلافی با هم دارید درون خودتان حل کنید نه اینکه اسم کریم انصاری فرد را وسط بیاندازید و این شکلی با آبروی من بازی کنید. هر روز یک نفر درباره من حرف می زند. چند بار سکوت کردم ولی من هم به اندازه ای طاقت دارم. حداقل با مردم صاف و صادق باشید. نباید کم کاری خودشان را به گردن کریم انصاری فرد بیاندازند.

* در این مدت چه کسانی از باشگاه با شما تماس گرفتند و پیغام دادند؟

– بر عکس بعضی ها که دوست دارند با آبروی من بازی کنند، من دوست ندارم چنین کاری انجام دهم. این دور از جوانمردی است که بخواهم اسم شان را در رسانه ها بگویم ولی اگر قرار باشد دوباره با اسم کریم انصاری فرد بازی کنند، قطعا چیزهایی را که نباید می گویم.

* چه زمانی تکلیف تیم جدید خود را مشخص می کنید؟خیلی ها دوست دارند از آخرین وضعیت شما بدانند.

–  من هنوز در تهران هستم و کنار دوستان خوبم به تمریناتم ادامه می دهم. هنوز زمان زیادی تا پایان فرصت نقل و انتقالات اروپا باقی مانده است. آقای فاضلی مدیر برنامه هایم پیگیری های لازم را در این زمینه انجام می دهد. هرکس با من تماس می گیرد به او می گویم اگر پیشنهادی دارد به آقای فاضلی زنگ بزند. تا به حال هم با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده ام چون همانطور که بارها گفته ام، اولویت اول من باقی ماندن در فوتبال اروپاست. امیدوارم بتوانم به یک تیم خوب ملحق شوم و توانایی ام را نشان دهم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ