گزارشی از لیست بازیکنان پرسپولیس / گران‌ترین بازیکنان پرسپولیس /خرید خارجی ها

0

باشگاه پرسپولیس تقریباً برای شروع فصل جدید آماده شده است. این باشگاه البته با انتقادات شدید از سوی هوادارانش مواجه است ولی برای فصل جدید، لیست خود را تقریباً آماده کرده است.

این ۱۶ نفر 
لیست بزرگسالان از ۱۸ بازیکن، ۱۶ بازیکن را در دل خود جای داده است. سوشا مکانی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری، رضا خالقی‌فر، هادی نوروزی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و مهدی طارمی به علاوه محمد شعبانی و مایکل اومانا که تکلیف‌شان به صورت قطعی مشخص نشده، ۱۶ بازیکن پرسپولیس هستند. حمیدرضا علی‌عسگری نیز به احتمال قریب به یقین و با نظر برانکو ایوانکوویچ به لیست برمی‌گردد و قرار است یک مهاجم یونانی نیز پرسپولیسی شود.

معضل سمت چپ 
با این حال پرسپولیس هنوز در سمت چپ خط دفاع دچار مشکل است. اگر ضرغام اسماعیل جذب تیم شود، اتفاق بسیار خوبی رخ می‌دهد. این بازیکن ۲۰ ساله، در لیست زیر ۲۳ ساله‌ها قرار می‌گیرد و لیست بزرگسالان را پر نمی‌کند، همچنین چون سهمیه آسیایی محسوب می‌شود، باشگاه می‌تواند یک بازیکن غیر آسیایی و خارجی دیگر جذب کند البته پرسپولیسی‌ها در جذب یک مدافع چپ اصلاً موفق نبوده‌اند.

قیمت نزدیک به میلیارد 
اما قیمت بازیکنان در نوع خود جالب است. اکثر بازیکنان پرسپولیس، قراردادی کمتر از یک میلیارد تومان دارند اما بسیار نزدیک به این رقم! یکی از مسئولان باشگاه در این مورد به ما گفت: «قرارداد هادی نوروزی حدود ۹۵۰ میلیون تومان است. علیرضا نورمحمدی ۹۰۰ میلیون تومان، محسن بنگر ۹۵۰ میلیون تومان، رامین رضاییان حدود ۸۵۰ میلیون تومان، کمال کامیابی‌نیا حدود ۸۰۰ میلیون تومان، مهدی طارمی حدود ۸۰۰ میلیون تومان و بقیه با فاصله اندکی، کمتر از این ارقام است.»

اومانا و تادئو؛ گران‌ترین بازیکنان پرسپولیس
اما دو بازیکن از قاره آمریکا، گران‌ترین بازیکنان پرسپولیس هستند. مدیر برنامه‌های مایکل اومانا، مدافع تیم‌ ملی کاستاریکا قبول کرده با رقم ۳۵۰ هزار دلار (بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) قرارداد این بازیکن را تمدید کند. همچنین ژوزف تادئو همان بازیکن برزیلی که با ۹ کیلوگرم اضافه وزن توسط حمید درخشان به پرسپولیس آمد و به قول برانکو ایوانکوویچ فقط به درد ورزش بوکس می‌خورد نه فوتبال نیز قرارداد فوق‌‌العاده‌ای داشت. قرارداد او برای یک فصل و نیم نیز ۳۵۰ هزار دلار بود تا گران‌ترین بازیکن پرسپولیس شود!

خرید خارجی‌ها 
پرسپولیسی‌ها در حال مذاکره هستند تا طبق خواسته برانکو، یک مهاجم یونانی یا یک مدافع کناری از کشور برزیل را به این تیم بیاورند البته پول ندارند و بهانه‌شان کامل است ولی اگر خرید خارجی نداشته باشند، شرایط بدتر می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ