اسید پاشی در بوکان ، در شب توافق هسته ای

0

در شب جشن توافق هسته ای ایران،  یک زن  و دو دختر جوان امشب به دلیل اسید پاشی به درمانگاه امام علی بوکان انتقال یافتند.

مادر و دختری که شب سه شنبه ساعت ۲۳ در بلوار کردستان مشغول پیاده روی بوده اند مورد حمله افرادی ناشناس قرارگرفته اند و از ناحیه شانه و پشت  در اثر اسیدپاشی دچار جراحت شده اما بنا بر نظر اولیه پزشک اورژانس، سوختگی شدید نبوده آنها دچار مشکل جدی نشده است.

همچنین،زن جوان دیگری هم ساعت ۲۴ که او هم از ناحیه دست و پشت مورد حمله اسید پاشی قرار گرفته بود رو به درمانگاه امام علی رساندند،  که پس از اقدامات اولیه در درمانگاه امام علی، برای ادامه درمان به بیمارستان شهید قلی پوراعزام شدند.عکس اسید پاشی اخبار اسیدپاشی

اسیدپاشی یکی از انواع شدید  خشنونت بوده که بیشتر علیه زنان صورت گرفته و ممکن است در مواردی منجر به  مرگ قربانی نیز شود.  اسیدپاشی حمله‌ای است که نه به قصد قتل، بلکه معمولاً برای انتقام و نابودگی زندگی اجتماعی و آینده قربانی انجام می‌شود.

فرماندار بوکان جزئیات حادثه شب گذشته در بلوار کردستان این شهر را اعلام کرد.

«جمال خسروی» صبح امروز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با زریان در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت یک شب گذشته خانمی ۵۱ ساله با مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و اعلام کرد که در هنگام پیاده روی به همراه اعضا خانوداه، مانتواش از ناحیه پشت به پایین سوراخ سوراخ شده است.

وی افزود: این خانم به ۱۱۰ گفت که احساس می کند با پاشیدن اسید مانتواش به این وضعیت در آمده است.

خسروی در ادامه گفت: چند دقیقه بعد از این تماس، خانمی ۳۱ ساله با ۱۱۰ تماس می گیرد و اتفاقی را به همین صورت که برایش در بلوار کردستان اتفاق افتاد،گزارش داد.

فرماندار بوکان اظهار داشت: در همان ساعت نیز خانمی ۲۸ ساله که متصدی لباس فروشی است و از ناحیه آرنج احساس سوختگی می کند، با ۱۱۰ تماس می گیرد و از حادثه پاشیدن اسید در بلوار کردستان بروی آرنجش  خبر می دهد.

وی در ادامه افزود:  این خانم بعد از احساس سوختگی در آرنج دستش به عقب برمی گردد و فردی را می بیند که با عجله سوار یک دستگاه خودرو می شود.

خسروی در ادامه تصریح کرد: در جلسه ای که در اولین ساعت وقت اداری امروز تشکیل شد، نیروی انتظامی شهرستان بوکان به عمدی بودن این اتفاقات تاکید کرده و احتمال می دهند از طریق سرنگ این عمل صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: احتمالا این عمل به هدف ایجاد رعب در میان مردمی که در شبهای رمضان به بازاری که در بلوار کردستان تشکیل می شود حضور پیدا می کنند، صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در کنار بررسی فیلم ضبط شده توسط دوربینهای مدار بسته محل حادثه از سه خانمی که در این حادثه هدف قرار گرفته اند در حال گرفتن جزئیات دقیق حادثه هستیم تا در کمترین زمان ممکن عامل یا عاملان این حادثه شناسایی و دستگیر شوند.

فرماندار بوکان در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون امنیت کامل در شهر و محل حادثه به مانند روزهای قبل برقرار است.

منبع : بورس نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ