اتفاقی غیر منتظره در «ماه‌عسل»

0
شب گذشته در بیست وهشتمین روز از ماه مبارک رمضان اتفاقی غیر منتظره و خاص از «ماه عسل» ورق خورد.

علیخانی در ابتدای برنامه بابت همراهی مردم از طرح محسنین تشکر و قدردانی کرد و به قدری پلاتوی ابتدایی‌اش به طول انجامید که خودش از دیالوگ‌های طولانی‌اش به ستوه آمد و گفت: خیلی حرف زدم خودم از صدای خودم حالم به هم می‌خورد، بریم آیتم روز گذشته را با هم ببینیم.

پس از پخش آیتم روز گذشته مهمانان زیادی در صحنهٔ «ماه عسل» حضور یافتند.

علیخانی در فواصل برنامه گفت: دربرنامه شب گذشته امیرحسین یازده ساله، اسماعیل که دارای ۲۰ کیلو وزن داشت را با دستانش بلند کرد خود من وقتی تکرار برنامه را دیدم از این حرکت ناراحت شدم، بنابراین از اسماعیل عذرخواهی می‌کنم چون او بزرگ‌تر بود و احترامش واجب، امیدوارم از دست ما ناراحت نشده باشد.

موضوع شب گذشته «ماه عسل» در مورد کاشت حلزون در مغز افراد ناشنوا بود که قدرت شنیدن را به این افراد برمی گرداند.

به همین منظور چند نفر از افراد ناشنوا که این عمل روی آن‌ها انجام‌شده بود به همراه خانواده‌هایشان و همچنین دکتر معالجشان در برنامه حضور یافتند.

نازنین به همراه پدر و مادرش به این برنامه آمده بودند. نازنین ۲۱ ساله ناشنوا، نابینا و بدون تکلم بود ولی با توجه به این شرایط توانسته بود دیپلم بگیرد، به‌تازگی این عمل روی نازنین انجام‌شده بود ولی به دلیلی نابینای او جواب دادن این عمل کمی زمان می‌برد.

امیرحسین مهمان بعدی  از شش‌سالگی  این عمل را انجام داده بود و هم‌اکنون در دانشگاه تحصیل می‌کرد و از این عمل رضایت داشت.

مادر ترنم و ابوالفضل هم از این عمل با موفقیت یاد می‌کردند.

پس از پخش پیام‌های بازرگانی علیخانی از یک اتفاق مهم در برنامه یادکرد.

محمدطاها ۲/۵ ساله به همراه پدربزرگ و مادربزرگ، پدر و مادر و برادرش در بخش دوم به جمع مهمانان صحنهٔ «ماه عسل» اضافه شدند. محمدطاها از کودکی به‌مانند پدر و مادرش ناشنوا بود اما حدود ۴۵ روز پیش‌کاشت حلزون روی او انجام‌گرفته بود و حال قرار بود برای اولین بار این دستگاه روی گوش او درصحنه «ماه عسل» نصب شود تا مخاطبان برنامه عکس‌العمل این کودک را پس از شنیدن صدا ببینند.

زمانی که دکتر طالع دستگاه را روی گوش محمدطاها نصب کرد او بلافاصله پس از شنیدن صدا واکنش نشان داد. علیخانی که از گریه‌های مکرر محمدطاها ناراحت شده بود، افزود: من ناراحت هستم تکلیف من را روشن کنید. اما پدربزرگ او عنوان کرد: من از گریه‌های نوه‌ام بسیار خوشحالم چون او صدا را می‌شنود.

علیخانی اظهار کرد: من حالم از گریه‌های محمدطاها بد شد و ترسیدم ولی گویا طبیعت ماجراست.

دکتر طالع اظهار داشت: این عمل بر روی پدر و مادر محمدطاها امکان‌پذیر نیست چراکه این عمل باید از کودکی روی افراد انجام بگیرد، یعنی تا زمانی که عصبشان کاملاً از بین نرفته است.

علیخانی در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از ما که نعمت شنوایی داریم از آن برای شایعه، کذب، دروغ و بردن آبروی خلق‌الله استفاده می‌کنیم، بیایم از این نعمت برای حقیقت استفاده کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ