کریم انصاری فرد استقلالی می شود؟

0
معاون باشگاه استقلال از حضور یک مهاجم سرشناس با کارنامه درخشان در این تیم خبر داد و گفت: مطمئن باشید دیگر بازیکن خارجی به استقلال نمی‌آوریم که فقط دو گل زده باشد.

بهرام امیری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شایعه حضور کریم انصاری‌فرد در استقلال گفت: شما خودتان می‌گویید شایعه. می‌توانم سوال کنم کدام مسئول از استقلال با انصاری‌فرد مذاکره کرده است؟ اگر از من سوال می‌کنید هیچکس با این بازیکن حرف نزده البته انصاری‌فرد یکی از بازیکنان خوب این مملکت است و شاید مدنظر همه تیم‌های ایران باشد اما ما با او مذاکره‌ای نکردیم.

همسر کریم انصاری فرد مبلغ قرارداد کریم انصاری فرد بیوگرافی کریم انصاری فرد بیوگرافی بهرام امیری اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

وی با اشاره به حضور یک هافبک طراح برزیلی در تیم استقلال گفت:‌ آقای مظلومی در مورد این بازیکن تحقیق و درخواست جذب او را کردند. ما هم برای این بازیکن بلیت گرفتیم تا دوشنبه به تهران بیاید. این بازیکن کسی است که با تأیید آقای معینی، پورحیدری و پرویز مظلومی به تهران می‌آید و فکر نمی‌کنم تا به حال یک بازیکن خارجی از فیلتر سه عضو فنی هیأت مدیره و کادر فنی عبور کرده باشد.

وی همچنین از حضور یک مهاجم کارنامه‌‌دار خارجی دیگر در استقلال خبر داد و گفت: یک مهاجم مدنظر ما است که او هم ظرف چند روز آینده به تیم ما اضافه خواهد شد. من این قول را می‌دهم که این بازیکن کارنامه درخشانی دارد و جزء بهترین‌های پست خود محسوب می‌شود. ما مطمئنا دیگر بازیکنی را به استقلال نمی‌آوریم که فقط دو گل برای باشگاهش زده باشد.

امیری در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکن برونو سزار است یا خیر،‌ گفت:‌ قطعا این بازیکن سزار نیست.

معاون باشگاه استقلال در خصوص اینکه قرار بود یک هافبک و یک مهاجم ایرانی هم در لیست این باشگاه باشد گفت: قرار بود این اتفاق بیفتد ولی نظر کادر فنی تغییر کرد و ما روی همین دو بازیکن خارجی و مدافع چپی که مدنظرمان است تمرکز کرده‌ایم.

وی از پس گرفتن شکایت باشگاه استقلال ای صبای قم خبر داد و گفت: رضایتنامه روزبه چشمی صادر شد و از ابتدا هم هدف ما از این شکایت این بود که به حق‌مان برسیم و این اتفاق نیز رخ داد.

معاون باشگاه استقلال در خصوص اینکه چه زمانی قرار است بازیکنان به هیأت فوتبال بروند تا قراردادشان را ثبت کنند، گفت: قرار است همه بازیکنان کارهای مالیاتی خود را انجام دهند و تسویه حساب استانی را بگیرند و احتمالا دوشنبه این اتفاق رخ خواهد داد. روز گذشته هم ۶ بازیکن جدید ما در آزمایش پزشکی شرکت کردند و این کارها زیر مجموعه ثبت قراردادها است که ما باید آن را انجام می‌دادیم.

وی همچنین از ادامه تمرینات تیم استقلال در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه کمپ زنده‌یاد حجازی زیر کشت رفته فعلا تمرینات در زمین شماره دو برگزار می‌شود اما در درازمدت روی این مجموعه حساب کرده‌ایم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ