زنی برای قتل شوهرش، آدمکش ۷۰۰ هزار تومانی اجیر کرد

0

زن جوان با اجیر کردن آدمکش ۷۰۰هزار‌تومانی برای کشتن همسرش، قصد داشت پس از جنایت با مستاجرش ازدواج کند. قاتل با سد کردن راه مرد میانسال، او را با بنزین به آتش کشید.

صبح هفتم تیر امسال مردی با مشاهده پیکر شعله ور مردی در حاشیه شهر اصفهان با اورژانس و پلیس تماس گرفت. همزمان نیز چند نفر از اهالی خود را به محل رسانده و شعله های آتش را خاموش کردند. دقایقی بعد امدادگران اورژانس خود را به محل رسانده و مرد میانسال را به بیمارستان منتقل کردند. ماموران پلیس هم با حضور در بیمارستان برای رازگشایی از این حادثه به تحقیق از مرد میانسال پرداختند. اوکه به سختی حرف می زد، خودش را احمدعلی ۴۶ ساله معرفی کرد و گفت مرد نقابداری به او حمله کرده و وی را سوزانده است.

ماموران با ثبت اظهارات اولیه مرد مصدوم، تحقیقات برای شناسایی خانواده وی و ضارب فراری را آغاز کردند اما روز بعد کارآگاهان جنایی از طریق تماس مسئولان بیمارستان متوجه شدند مرد میانسال براثر شدت سوختگی جان باخته است. با مرگ این مرد روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

در این مرحله ماموران با تحقیقات محلی توانستندخانواده وی را شناسایی کنند. با احضار همسر مقتول به نام زهره به پلیس آگاهی، او در بازجویی گفت: شوهرم ـ احمدعلی ـ صبح زود خانه را برای رفتن به کارگاه ریخته گری اش ترک کرد و دیگر بازنگشت. همه جا را جستجو کردیم اما بی نتیجه بود تا این که در تماس پلیس متوجه به قتل رسیدن شوهرم شدم.

ماموران ابتدا احتمال دادند مرد میانسال قربانی اختلاف کاری یا مالی شده باشد اما در این زمینه هر چه تحقیق کردند به نتیجه نرسیدند و مشخص شد او با کسی اختلاف کاری یا مالی نداشته است. بنابراین ماموران با بررسی فرضیه دوم که اختلاف خانوادگی بود، متوجه شدند مقتول مدتی پیش به دلیل بدرفتاری با همسرش، او را بشدت کتک زده که با شکایت این زن پرونده ای در دادسرا تشکیل شده اما با وساطت اقوام و راهنمایی مسئولان قضایی، زن ۳۵ ساله از شکایت خود صرف نظر کرده است. همین سرنخ کافی بود تا پلیس احتمال دهد این زن در قتل شوهرش نقش داشته است. بنابراین او دوباره به پلیس آگاهی فراخوانده شد اما زن جوان همچنان بر بی گناهی اش اصرار داشت.

پس از هماهنگی قضایی رفت و آمد این زن به طور نامحسوس زیر نظر گرفته شد تا این که روزهای پایانی هفته گذشته ماموران اطلاع یافتند در طبقه دوم خانه مقتول مرد سابقه داری به نام مهدی ۳۲ساله زندگی می کند و ارتباط صمیمانه ای با همسر مقتول دارد.با گزارش این موضوع به بازپرس پرونده، ابتدا مهدی با دستور قضایی بازداشت و با انتقال به پلیس آگاهی مدعی شد با مقتول اختلافی نداشته و نمی داند چه کسی او را کشته است. در حالی که این مرد همچنان اظهارات ضد و نقیضی را مطرح می کرد، در مرحله بعد همسر مقتول هم با دستور قضایی بازداشت شد. زهره زمانی که متوجه شد مهدی بازداشت شده، اعتراف کرد با همدستی مهدی نقشه قتل شوهرش را طراحی و با اجیر کردن مردی آن را اجرا کرده است.

زن جوان در اظهاراتش گفت: شوهرم بداخلاق بود و همیشه با من بدرفتاری می کرد و کتکم می زد. حتی یک بار هم از او شکایت کردم. از این رفتارش خسته شده بودم. چند بار خواستم طلاق بگیرم اما او حاضر به این کار نبود.

وی خاطرنشان کرد: در جریان این درگیری ها با مهدی آشنا شده و ارتباطمان شکل گرفت. او از من خواست از شوهرم جدا شده و با او ازدواج کنم. اما موفق به جدایی نشدم تا این که با هم تصمیم گرفتیم شوهرم را بکشیم. ابتدا می خواستیم با مسموم کردن یا ایجاد تصادف ساختگی جانش را بگیریم که نشد و ترسیدیم خودمان هم دستگیر شویم. بنابراین مهدی پیشنهاد کرد آدمکش اجیر کنیم و برای این کار دوست معتادش را به من معرفی کرد. قرار شد او شوهرم را بکشد و بابت این کار۷۰۰ هزار تومان بگیرد. او شوهرم را کشت و فرار کرد. بابت این کار مبلغی به او پول دادیم و قرار شد بقیه پول را به او بدهیم که دستگیر شدیم.

با اعتراف این زن، همدستش مهدی نیز گفته های او را تائید کرد. در ادامه تحقیقات آدمکش معتاد نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دو روز پیش دستگیر و در بازرسی از خانه اش یک خودروی پراید سرقتی کشف شد. قاتل اجیر شده با انتقال به پلیس آگاهی در مواجهه حضوری با دو متهم دیگر پرونده به این جنایت اعتراف کرد و گفت: برای تامین هزینه اعتیادم به شیشه، قبول کردم با دریافت ۷۰۰ هزار تومان آدم بکشم. مهدی از من خواست فردی را بکشم که قبول کردم. ابتدا ۱۳۰ هزار تومان پول گرفتم و قرار شد با پایان یافتن کار بقیه پول را دریافت کنم. آنها مشخصات مقتول را به من دادند و چند روز بعد خودروی پرایدی را دزدیدم تا با آن مقتول را تعقیب کنم. او را صبح روز حادثه پس از ترک خانه اش، تعقیب کردم. مرد میانسال را در نزدیکی جاده ای منتهی به زمین های کشاورزی به دام انداختم. ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح بود که با خودروام راهش را سد کرده و با پوشاندن چهره ام از خودرو پیاده شدم و بنزین را رویش پاشیدم و مشعلی را روشن کرده و او را زنده زنده سوزاندم. سپس فرار کردم و چند روز بعد اطلاع یافتم او مرده است.

سرهنگ ستار خسروی، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در این باره به جام جم گفت: با اعتراف مرد آدمکش و دو همدستش، برای هر سه نفرشان قرار قانونی صادر شد و همگی روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ