شوخی خرکی ، شهره لرستانی در راه است

0
شهره لرستانی اظهار کرد: خودم کارگردانی و نویسندگی فیلم «شوخی خرکی» را بر عهده دارم و بازیگرانی چون اکبر عبدی، شقایق فراهانی، کامران تفتی، رُز رضوی و… در این فیلم حضور دارند.
شهره لرستانی درباره وضعیت حال حاضر صداوسیما اظهار کرد: تلویزیون فقط وضع بودجه‌اش خراب است،‌ اگر بودجه‌اش را درست کند دوباره می‌تواند کارهای خوبی داشته باشد.
بیوگرافی (مازیار لرستانی) شهره لرستانی

این بازیگر و کارگردان درباره جدیدترین کارهایش در حوزه سینما و تلویزیون اعلام کرد: فعلا برای تلویزیون کاری ندارم، البته چندین پیشنهاد شده است ولی به دلیل اینکه مشغول یک کار برای رسانه‌های دیگر بودم قبول نکردم. این روزها مشغول تصویربرداری یک فیلم طنز با عنوان «شوخی خرکی» برای شبکه نمایش خانگی هستم که بزودی در بازار عرضه می‌شود.

بازیگر سریال های طنز «سه در چهار»، «سه پنج دو»، «دارا و ندار» و «اولین انتخاب» همچنین گفت: در حال حاضر برای تصویربرداری فیلم «شوخی خرکی» شب کار هستیم. خودم کارگردانی و نویسندگی این فیلم را بر عهده دارم و بازیگرانی چون اکبر عبدی، شقایق فراهانی، کامران تفتی، رُز رضوی و… در این فیلم حضور دارند.

لرستانی در پایان در پاسخ به اینکه آیا سریال‌های ماه رمضان تلویزیون را تماشا کرده است و ارزیابی‌اش از سریال‌ها چیست؟ پاسخ داد: راستش طی این مدت فرصت نکردم سریال‌های تلویزیون را تماشا کنم به دلیل اینکه شبانه‌روز مشغول نگارش فیلمنامه بودم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ