۲۳ بازیکن پرسپولیس برای فصل جدید چه کسانی هستند؟

0

تیم فوتبال پرسپولیس تا این لحظه از نقل و انتقالات، ۲۳ بازیکن را برای قرار گرفتن در فهرست بازیکنان فصل جاری رقابت‌ها در اختیار گرفته است.

از جمع این ۲۳ بازیکن، ۱۶ نفر بزرگسال، ۷ نفر زیر ۲۳ سال و دو بازیکن خارجی غیر آسیایی هستند.

هادی نوروزی، محسن بنگر، سوشا مکانی، مهرداد کفشگری، رامین رضائیان، بابک حاتمی، رضا خالقی‌فر، امید عالیشاه، علیرضا نورمحمدی، محسن مسلمان، مهدی طارمی، لوکا ماریچ، فرشاد احمدزاده، مایکل اومانیا، کمال کامیابی‌نیا و محمد انصاری ۱۶ بازیکن بزرگسال هستند و پرسپولیس می‌تواند دو بازیکن دیگر با این شرایط سنی را جذب کند.

در حال حاضر هر دو گزینه دروازه‌بانی که قرار بر جذب یکی از آنها است، در این رده سنی می‌گیرند و مهاجمی هم که جذب خواهد شد در صورت بزرگسال بودن، فهرست را تکمیل می‌کند.

پرسپولیس همچنین علی علیپور، احمد نوراللهی، میلاد کمندانی، وحید حیدریه، مرتضی قدیمی‌پور و علاوه بر آنها امکان جذب دو بازیکن دیگر با این شرایط سنی را دارد. تیم‌های لیگ برتر همچنین امکان استفاده از ۵ بازیکن رده سنی امید و ۳ بازیکن رده سنی جوانان را دارند که در این بخش هنوز مهره‌ای گزینش نشده است.

مهلت نقل و انتقالات پس فردا، دوشنبه به پایان می‌رسد و پس از آن امکان جذب بازیکن آزاد در صورت خالی بودن سهمیه‌ها وجود دارد و همچنین مهلت جذب بازیکنان قرضی، روز پنجشنبه به پایان رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ