بیوگرافی ناصر ممدوح و ماجرای ازدواج با شیوا خنیاگر + عکس

0

ناصر ممدوح دوبلور و بازیگر کشورمان متولد تهران در سال ۱۳۲۱ است.

 او ۴۰ سال پیش با بازیگر توانمند کشورمان شیوا خنیاگر ازدواج کرد و صاحب ۳ فرزند است. ممدوح به دلیل علاقه زیاد به رادیو و کارهای نمایشی از سوی زنده یاد علاءالدین کاملی در سال ۱۳۴۰ به رادیو معرفی شد و از همان سال فعالیت های هنری خود را آغاز کرد.

همسر ناصر ممدوح همسر شیوا خنیاگر بیوگرافی ناصر ممدوح بیوگرافی شیوا خنیاگر بیوگرافی آبتین ممدوح

در سریال راه شب ۱۳۸۵ به کارگردانی داریوش فرهنگ نقش پژمان گوینده رادیو را بازی کرد. نقش دکتر ناینی سریال اغماء ۱۳۸۶ به کارگردانی سیروس مقدم را نیز ایفا کرد.از آثار مهمی که او دوبله کرده است می توان به فیلم محمدرسول ا… (خالد)، سریال جنگجویان کوهستان، سریال افسانه شجاعان و هملت اشاره کرد.وی بیشتر در زمینه دوبله فیلم های مستند فعالیت دارد و مدیر دوبلاژ کارتون های مارکوپولو، سندباد، معاون کلانتر و شش نشان رها شده بود. ممدوح دوبله تمامی آثار خارجی جشنواره رشد را نیز بر عهده داشت.

چه طور شد بعد از دوبله به بازیگری روی آوردید؟

آقای داریوش فرهنگ بازی در یک مجموعه راه شب تلویزیونی را پیشنهاد داد که این امر موجب شد تا جلوی دوربین بروم.

از اجرای مسابقه ۱۰۱ و چگونگی دعوتتان به این مسابقه بگویید؟

این دعوت همکاری از سوی آقای حسین فردرو کارگردان مسابقه انجام شد؛ برای اجرا در مسابقات دیگر نیز به من پیشنهاد داده بودند ولی به علت گرفتاری کاری نتوانستم با ایشان کار کنم. این بار که آقای فردرو از من دعوت کرد چون این مسابقه کاری نو و تازه در کشور بود، قبول کردم که اجرای آن را بر عهده بگیرم. به خصوص که بخشی از این مسابقه در ماه مبارک رمضان بود و فرصت بسیار مناسبی برای پخش بود. البته نمی دانستم این مسابقه ادامه پیدا می کند و طولانی می شود وگرنه همان روز اول جواب منفی می دادم. در حال حاضر هم صبح و هم بعدازظهر درگیر ضبط این مسابقه هستیم و با دیگر کارهایم تداخل پیدا کرده است (می خندد) اکنون دربست در اختیار این مسابقه هستم.

از این تجربه راضی هستید؟

قرار بود این سریال فقط در ماه مبارک رمضان پخش شود ولی به علت استقبال فوق العاده و بی نظیر مردم این مسابقه هنوز هم ادامه دارد. هر چند که من خواستم تجدیدنظری بکنند زیرا به دیگر کارهایم نمی رسم و تمام وقتم در اختیار این مسابقه است.

یک خاطره از برگزاری این مسابقه برای خوانندگان ما بیان کنید؟

حضور محبت آمیز مردم خود بزرگ ترین خاطره است. هر گروه شرکت کننده که به این جا می آید من را مورد لطف خود قرار می دهد و شرمنده می کند.

سخن پایانی؟

من برای همه مردم کشورم آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم.

روزنامه خراسان نوشت : در مصاحبه با مجری بسیار خوب مسابقه ۱۰۱ جناب آقای ناصر ممدوح در ابتدا مطلب این مصاحبه طبق روال مصاحبه های قبلی با استفاده از مطالب سایت ها بیوگرافی مختصری از وی به چاپ رساندیم که در این مطلب همسر جناب آقای ناصر ممدوح را خانم شیوا خنیاگر معرفی کردیم، اما بعد از ارسال روزنامه به منزل این هنرمند همسر ایشان طی تماسی با دفتر روزنامه اعلام کردند که این مطلب صحت ندارد. (همسر آقای ممدوح خانه دار است).

همسر ناصر ممدوح همسر شیوا خنیاگر بیوگرافی ناصر ممدوح بیوگرافی شیوا خنیاگر بیوگرافی آبتین ممدوح

البته همسر آقای ممدوح توضیح داد که در بیشتر مجلات و روزنامه ها و سایت ها اعلام شده که خانم خنیانگر همسر ناصر ممدوح است و ما تا جایی که می توانستیم با آن ها تماس گرفته و اعلام کرده ایم که این مطلب صحت ندارد. لازم به توضیح است که ما ضمن عذرخواهی از جناب ممدوح و همسر گرامی شان بابت این اشتباه، اعلام می کنیم به علت کمی وقتی که طی تماس با هنرمندان داریم سعی می کنیم از وقتمان بیشترین استفاده کنیم و بیشترین سئوال ها را بپرسیم و زندگی نامه آن ها را از منابع دیگر جمع آوری کنیم. به خصوص در مورد جناب آقای ممدوح که بیشتر از بیست بار با وی تماس گرفتیم و بالاخره توانستیم در یک روز برفی در ترافیک سنگین تهران با فرصت بسیار کم و آنتن دهی خیلی پایین مصاحبه را انجام دهیم. به هر حال باز هم معذرت می خواهیم.

وی بیشتر در زمینه دوبله فیلم های مستند فعالیت دارد و مدیر دوبلاژ کارتون های مارکوپولو، سندباد، معاون کلانتر و شش نشان رها شده بود. ممدوح دوبله تمامی آثار خارجی جشنواره رشد را نیز بر عهده داشت.

طیف وسیعی از دامپزشکان هنرمند و ورزشکار در رده های مختلف موسیقی ، نقاشی ، مجسمه سازی ، گویندگی ، اجرای رادیویی و تلویزیونی و  قهرمانی در رشته‌های گوناگون ورزشی نظیر کشتی ، چوگان ، اسکی و غیره به عنوان افتخار صنف دامپزشکی در زمینه‌های یادشده به هنرنمایی و افتخارآفرینی مشغولند.

یکی از دامپزشکان هنرمند که در تعطیلات عید نوروز در مسابقه (با هم) که شب‌ها پس از سریال نوروزی شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود حضور یافت دکتر آبتین ممدوح است.

وی فرزند ناصر ممدوح دوبلور و بازیگر مشهور سینما و تلویزیون است و تحصیلات دکترای دامپزشکی دارد.

از دکتر ممدوح که متولد ۱۳۵۹ است و از سال ۱۳۷۷ به طور حرفه‌ای کار دوبله را آغاز نمود بجز بازیگری در نمایشهای رادیویی و ایفای نقش در سریال شکوفه‌ها و فیلم (ما همه خوبیم) دوبله سریال پرستاران ، فیلم سلطان تپه ، قیام اژدها ، هیولای اشتباهی و تیپ سازی برای نقشهای مختلف کارتونی از جمله یکی از دالتون‌ها به یادگار مانده است.

 

همسر ناصر ممدوح همسر شیوا خنیاگر بیوگرافی ناصر ممدوح بیوگرافی شیوا خنیاگر بیوگرافی آبتین ممدوح

دکتر آبتین ممدوح – بازیگر و دوبلور

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ