خانه / آخرین اخبار / قیمت و مشخصات هایما اس ۷ ، شاسی بلند جدید ایران خودرو + عکس

قیمت و مشخصات هایما اس ۷ ، شاسی بلند جدید ایران خودرو + عکس

هایما اس ۷ محصول مشترک FAW و هایما و کمک فنی مزدا ژاپن
تولید در چین و با موتوری ۲ هزار سی سی توربو (احتمالا ) که با پلاک تست فنی در کرج مشاهده شده است.
این خودرو قرار بود توسط ایران خودرو جایگزین گرند ویتارا شود اما به احتمال بسیار زیاد با توجه به شرایط جدید سیاسی در کنار گرند ویتارا و با قیمتی پایینتر تولید و عرضه خواهد شد.شباهت چراغهای پشت این خودرو با ب ام و کمی بیش از بسیار زیاد است.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از مشخص شدن قیمت «هایماs7» خبر داد و گفت: این محصول به زودی به بازار عرضه می شود.
مشخصات هایما اس 7 قیمت هایما اس 7 Haima S7

مصطفی خان کرمی گفت: «هایماs7»  در دو مدل گیربکس دستی و اتوماتیک تولید و عرضه می شود. قیمت تعیین شده برای گیربکس دستی این خودرو ۷۱ میلیون و۹۰۰ هزار تومان و برای محصول اتوماتیک ۷۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

عملیات اجرایی راه اندازی خط خودروی جدید هایما در شرکت ایران خودرو خراسان، از آبان سال ۱۳۹۳ به صورت جدی آغاز شد و در چهار حوزه بدنه، رنگ، تزیینات و لجستیک به اجرا درآمد. خطوط تولید محصول جدید با بهره گیری از ظرفیت پیمان کاران داخلی، در مدت ۱۱ ماه آماده و راه اندازی شده است.

مشخصات هایما اس 7 قیمت هایما اس 7 Haima S7

ساخت داخل ۴۰ درصد از قطعات و مجموعه های این محصول هدف گذاری شده و با تولید آن، سالانه بیش از ۲۰ هزار دستگاه، بسته به تقاضای بازار به ظرفیت تولید خودروهای شاسی‌بلند افزوده خواهد شد.

هایما اس ۷از نوع شاسی‌بلند (SUV) تک‌دیفرانسیل، محرک جلو و فول آپشن است و در دو کلاس اتوماتیک و دستی با حجم موتور دو لیتری و ۱۳۰ اسب بخار توان تولید می شود.

تولید آزمایشی اس۷ مطابق برنامه، از ۱۳خرداد (نیمه شعبان) در سالن بدنه سازی آغاز و اولین بدنه در روز ۲۱ خرداد، کامل و به سالن رنگ ارسال شد.

مشخصات هایما اس 7 قیمت هایما اس 7 Haima S7

از آن جا که تغییرات در سیستم های انتقال خط، شاهین های حمل بدنه، هنگرها و نشیمن های ایستگاه های مکانیکی، اسکیدهای حمل بدنه و سایر تجهیزات انتقال باید علاوه بر سوزوکی برای محصول جدید نیز انطباق می یافت، مجموعه ای از فعالیت های طراحی، ساخت، انتخاب پیمانکار و نظارت در این فرایند انجام شده است.

در فرایند آماده سازی تولید این محصول، سازه فلزی خط تولید بدنه به طول ۷۲ متر و به وزن تقریبی ۳۹ تن و تاسیسات مکانیکی خط تولید هایما به وزن تقریبی دو تن طراحی و اجرا شده است. در این عملیات، علاوه بر طراحی و نظارت بر اجرای شش دستگاه تابلوی برق اصلی به همراه کابل کشی، خط تولید بدنه سازی با متعلقات آن در کم تر از ۱۰روز و بیش از ۶۰۰متر ریل نصب شده است.

به دنبال راه اندازی یک خط جدید در سالن بدنه سازی، بیش از ۱۰دستگاه فیکسچر بدنه سازی به همراه سیستم انتقال بین ایستگاهی بدنه ها نصب و ۶۰دستگاه گان جوش کاری همراه با متعلقات آن مونتاژ نصب و تنظیم شد که به این موارد نصب تجهیزات جانبی و تمامی زیرپایی های خط تولید بدنه هایما را نیز باید افزود.

مشخصات هایما اس 7 قیمت هایما اس 7 Haima S7

هایما در سال ۱۹۹۲ تأسیس شده است. این شرکت با مشارکت FAW و هاینان برای عرضه خودروهای مزدا در چین شروع به کار کرد. هنوز هم طیف وسیعی از محصولات این شرکت متعلق به مزدا می‌باشد. البته در سال ۲۰۰۹ همکاری و مشارکت با مزدا به علت کپی بدون مجوز یکی از محصولات این شرکت به پایان رسیده است. همان‌طور که مشاهده می‌نمایید، این شرکت بسیار جوان و بدون تجربه است و شاهد اولین محصولات نیمه مستقل آن هستیم.

با اینکه هنوز مدل انتخابی برای عرضه در ایران رسماً اعلام نشده، اما با توجه به شاسی‌بلند بودن آن، ما تصمیم گرفتیم در ابتدا از محصول رده‌بالای این شرکت شروع کنیم. هایما S7 بزرگ‌ترین و گران‌قیمت‌ترین خودروی شاسی‌بلند این شرکت چینی محسوب می‌شود.

مشخصات هایما اس 7 قیمت هایما اس 7 Haima S7

طبق انتظار، طراحی و پلتفرم این خودرو از روی مزدا CX 7 برداشته شده است. حتی آرم و لوگوی این شرکت نیز شباهت زیادی به مزدا دارد. درمجموع طراحی این خودرو دلنشین است حتی اگر مشابه یا کپی محصولات دیگر باشد. چراغ‌ها و جلوپنجره نیز طراحی هماهنگ و زیبایی دارند. خطوط پهلویی بدنه نیز یک حالت دینامیک به آن بخشیده‌اند.

درون کابین برای پنج مسافر فضای مناسبی وجود دارد. در واقع این فضا به اندازه کافی بزرگ است و برای سر و پای سرنشینان محدودیتی وجود ندارد. با این وجود برخلاف انتظار فضای بار چندان بزرگ نیست.

فضای داخلی با روکش چرم مصنوعی به صورت استاندارد پوشش داده شده است. صندلی‌های الکتریکی با تنظیم چند جهته و گرمکن درونی، سیستم تهویه مطبوع خودکار و کروز کنترل نیز به صورت استاندارد در این خودرو وجود دارند.

برای تأمین انرژی از موتور چهار سیلندر ۲٫۰ لیتری ۱۶ سوپاپ با زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها استفاده شده است. این موتور از طریق یک گیربکس پنج سرعته دستی و یا اتوماتیک تنها می‌تواند چرخ‌های جلو را به گردش درآورد. بیشینه نیروی تولیدی ۱۴۷٫۵ اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰ می‌باشد. گشتاور نیز در دور ۴۵۰۰ نهایتاً به ۱۸۰ نیوتن متر می‌رسد.

مشخصات هایما اس 7 قیمت هایما اس 7 Haima S7

اطلاعات فنی منتشره از این خودرو بسیار محدودند و حتی در سایت خود سازنده نیز اشتباهاتی نظیر ذکر واحد کیلووات برای گشتاور جای تعجب دارد!

در بخش قیمت این خودرو در حد چری تیگو و کیا سول به فروش می‌رسد و البته لااقل نسبت به تیگو یا ام وی ام X33 در ایران از طراحی به‌مراتب بهتر و کیفیت بالاتری سود می‌برد.

تجهیزات رفاهی کامل و ایمنی مناسب با استفاده از سیستم‌هایی نظیر ESP، کنترل و نمایش فشار باد تایرها، ۴ سنسور رادار، فرمان بشکن و پشت‌سری‌های فعال، ارتفاع مناسب کف برای حرکت در خارج از جاده، فنربندی و تعلیق مناسب و طراحی خوب از نکات مثبت این خودرو به شمار می‌آیند.

۰۱۳/۲۰۱۴ Haima S7 SUV۲٫۰ MT 1۲٫۰ MT 2۲٫۰ MT 3۲٫۰ AT 1۲٫۰ AT 2۲٫۰ AT 3
Price: MSRP (Chinese Yuan)
۱۰۶,۸۰۰
۱۱۶,۸۰۰
۱۳۱,۸۰۰
۱۱۸,۸۰۰
۱۲۸,۸۰۰
۱۴۶,۸۰۰
Date of Market Launch
June 5, 2013
Powertrain
Engine
۲٫۰L (1995cc) petrol L4 16V DOHC DVVT
Peak Power (kW/rpm)
۱۱۰/۶۰۰۰
Max. Torque (Nm/rpm)
۱۸۰/۴۵۰۰
Transmission
۵MT
۵AT
Suspension Front
MacPherson struts, independent
Suspension Rear
Multi-link independent
Drivetrain
Front engine, front-wheel drive
Brake (front/rear)
Vented disc/disc
Top Speed (km/h)
۱۶۵
Steering
Electrical power steering
Fuel & Emissions
Combined Fuel Economy (L/100km)
۸٫۱
۸٫۸
Tank Capacity (L)
۶۱
Emission Level
China/Euro V/IV
Dimensions
Overall Length (mm)
۴۴۹۸
Overall Width (mm)
۱۸۳۰
Overall Height (mm)
۱۷۳۰
Wheelbase (mm)
۲۶۱۹
Ground Clearance (mm)
۱۶۵
Track (front/rear, mm)
۱۵۵۰/۱۵۳۰
Curb Weight (kg)
۱۵۱۰
۱۵۴۵
Seating Capacity
۵
Cargo Volume (L)
۴۰۰

۸۱ دیدگاه

  1. خودرو چینی نه ۰ایران خودرو ای های محترم یعنی مردم ما در حد مردم همین همسایه بغلیمون آذربایجان نیستندکه مردمش با پول کم بهترین برندهای دنیا رو سوار میشن

    (17)(3)
    • احسنت برادر
      ولی ماشین کره بهتره مگه نه مثل سایگ یانگ

      (4)(1)
    • ای بابا دلتون خوشه ها بگین ماشین خوب و به قیمت این مهمه به قیمت منصفانه مثل کشور های همسایه ما هم ماشین خوب میخوایم ... . اگر کمی به عقب بریم یه زمانی بهترین ماشینهای روز دنیا بهترین تجهیزات روز دنیا رو همراه با ابر قدرت ها ما توی ایران داشتیم که هنوز با گزشت ۵۰سال دارن برامون کار میکنن یه روزی ما همه لوازم رو از جهان غرب میگرفتیم ... خوب الان هم مستعمره هستیم ولی اون زمان مستعمره ابر قدرت دنیا بودیم بهترین تجهیرات میگرفتیم ولی الان با مستعمره چین هستیم با هزینه گزاف اشغال ترین تجهیزات رو میگیریم به امید روزی که ایرانی به حق و سهم واقعی دست پیدا کنه .

      (4)(1)
  2. خودرو چینی نمی خواهیم'برین بهترین ماشین ها رو برای ارزشمند ترین مردم جهان یعنی ایرانیان بیارید'مثل کشورهای همسایمون که ماشین اونجا مفته

    (22)(4)
    • البته در ارزشمند ترین مردم دنیا بودن باید شک کرد (پیرو هجوم ملت جهت خرید خودرو های بنجل با وام ۲۵ میلیونی)

      (18)(3)
    • باسلام خدمت هم وطننان گرامی نظر من اینه که مردم ایران چرا ارزشون از یک افغانی پایین تره؟یک افغانی توی کشور خودش داره بهترین تویتا وهیوندا ومیتسوبشی سوار میشه ولی ما باید توی فورغونهای مثل پرایدوپژو سمند دست وپابزنیم وجون بدیم.چون مثلا خیر سرمون صنعت خودرو سازی داریم بهتره درشو گل بگیرین.

      (23)(2)
    • بیارن اونوقت پولشو داری بخری چرا شماها همش از رو بخار معده حرف میزنید خوب اگه پول دارید برید بخرید این چینی ها هم برا کسانی که پول ندارند این تحلیل های آبکی رو هم نکنید اجازه بدهید افراد فنی صحبتهای فنی بکنند .

      (3)(20)
      • تو یکی دیگه حرف نزن .... حرف ما اینه چرا باید به اندازه ماشین های روز اروپا پول ماشینهای بنجل چینی بدیم . مردم .... حال و روزشون این باشه . قبل ... ایران رو با ژاپن مقایسه میکردند الان بعد ۴۰ سال افغانستان هم ازمون جلو زده .

        (23)(2)
      • بی ادب ... مغز تو یکی حرف نزن

        (0)(8)
      • اره با قیمت درست اگه بیاد نه ۱۵۰% گمرکی همه میتونن بخرن

        (1)(0)
  3. باسلام من معتقد به تولید خودروی وملی هستم خواهش دلرم از مسولین خودروی چینی وارد نکنید ماخود قادر به تولید خودروی باکیفیت هستیم

    (4)(7)
    • ای جهان سومی های ساده لوح ۷۰سال است جز حرف ... چیزی نمی گویید و فقط پی پول نفت هستید و می گویید نفت می فروشیم پولش کو، خوش باشید.

      (6)(3)
  4. از خدا بترسید چرا اینقد مردم ایران رو زیر پا له میکنین..
    ما از تولیدات داخلی حمایت میکنیم، اما، از تولیداتی که صددرصد ایرانی باشن و قابل رقابت با نمونه خارجی باشه هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت..
    الان واسه مردم ثابت شده که شما تولید کننده ها فقط و فقط دنبال سود جیب شخصیتون هستین به همین خاطر بی کیفیت ترین خودروها رو که چینی درجه آخر هست دارین در کشور تولید میکنین. خودرویی که نه کیفیت داره و نه خدمات پس از فروشی داره.... لوازماشم نیست نمایندگیها هم میگن میخواستین نخرین...
    تو کشور واردات محصولات صنعتی با قیمت بالایی به دست مردم میرسه و محدود هست مردم رو هم مجبور به خرید کالای بی کیفیت داخلی میکنین
    شما تولید کننده ها دارین از این فرصت خرید مردم سو استفاده میکنین تا بیشترین صود رو ببرین..فقط سود واستون مهمه!!
    جان و مال مردم واستون اهمیت نداره..

    (5)(3)
  5. با سلام خدمت تمام دوستایی که نطراشون گذاشتن و هر کدوم نظر خاص خودشون رو داشتن ولی من معتقدم ما ایرانیا واقعا قدرت طراحی یه موتور کاملا بومی تو۳۰٫۴۰ سال گذشته که صنعت خودرو داریم نداشتیم یا نمیتونستیم یک گیربکس طراحی کنیم یا واقعا ساختن یک ماشین کاملا ایرانی کار سختی بوده یا اینکه نمیخاستیم این کار رو بکنیم که الان ۳۰ سالهکه داریم از موتور وگیربکس پژو۴۰۵برا تمام ماشینامون استفاده میکنیم مایی که میتونم اورانیوم غنی سازی کنیم و دنیا رو تکون بدیم مایی که اژدر حوت رو درست میکنیم و.....چرا میتونیم ولی وقتی دولت کور کورانهاز صنعت خودرو حمایت میکنه ووقتی مردم دست به کار میشن وکمپین درست میکنن دولت با مردم لج بازی میکنه ما باید خودرو بی کیفیت چینی بیاریم به جای مزدا بفروشیم وسر مردم رو کلاه بزاریم دیگه نمیدونم چی بگم واقعا که واسه خودون متاسفم که اینقدر هم به خودمون افتخار میکنیم هیییی

    (4)(0)
  6. درود. به نظرم حقیقت تلخ این است که مسولین نمیخواهند ! چراکه بعنوان نمونه برای تولید بنزین که ارتباطی به تحریم ندارد زیرا که هم مواد اولیه آنرا داریم و هم دانش فنی و هم نیاز روزانه . فقط دلارهای کمیسیون خرید خارجی بنزین نمیگذارند . قضیه خرید پیکان بنزینی انگلیسی و آریا گازوییلی آمریکایی از خاطرها پاک نشده . اما اکنون مدیران صنعت خودرو سمت خود را سکوی پرتاب اهداف مادی و سیاسی خود میپندارند برای فوتبال مربی خارجی هست ولی برای صنعت مدیر خارجی نه . چرا ؟
    به دلیل اینکه مدیران صنعت بدون هیچ توانمندی ، خودخواه و فرافکن هستند . ای کاش هر ایرانی میدانست که تاریخ از آن کسانی است که آنرا میسازند نه آنکه به ارث میبرند . آیا ما وارث کوروش بزرگ هستیم ؟ او باید از نوادگان خویش چه انتظاری داشته باشد ؟

    (1)(0)
  7. من واسه این ۲تولیدکننده خودرومتاسفم که جان مردم شده سودجیبشون
    اینهادوست ندارن رقیب داشته باشن!!اگه یادتون باشه قیمت خط موبایل بالای۱میلیون بودوولی یه شرکت مثل ایرانسل اومدوقیمت خط رابه ۲۰هزارتومان رساندو صفره همراه اول راجمع کرد پس این رابدونیداین دوشرکت ارابه مرگ نمیگذارند رقیبی داشته باشندوتنهاراه چاره نخریدن خودرو میباشدچرایه پراید۶میلیونی که هیچگونه امنیتی نداره بایدبشه ۲۰میلیون چرامردم مادوست دارن پول خودروبدن درصورتی که سندمرگ خودراافضامیکنن!!واقعاچرا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (1)(0)
  8. با سلام .ما باید به کی بگیم که این خودروهای چینی اشغال را وارد ایران نکنید تا کی باید اشغالهای ایران خودرو سایپا و چینی سوار بشیم تازه با قیمت مرس دس بنز تورو خدا پول این مللت بدبخت را تو جیب چینیها نریزید

    (4)(0)
  9. لطفا به خودروی چینی نه بگید ما خودروی چینی نمیخواهیم

    (6)(0)
  10. اگر مثل چینی ها چند نفر طراح خوب استخدام می کردند و کمی هم وجدان داشتند و از دزدی می کاستند ما الان بهترین خودروها را خودمان تولید می کردیم

    (0)(0)
  11. من این ماشین رو با پلاک فنی در شهرری دیدم
    برحسب اتفاق به ترافیک خوردیم و با برانداز این ماشین خودمونو سرگرم کردیم
    از پشت کپی بی ام و هست
    خوش ساخته
    بزرگه
    از جلو بدک نیست
    امیدوارم چون چینیه بی کیفیت نباشهاما در ظاهر خوشگل بود

    (0)(2)
  12. سال ۵۷ یادش بخیر همه به هم کمک میکردن ولی الن برادر سر برادر داره کلاه میذاره در دیزه بازه حیای گربه کچا رفته مردم کور نیستند کمی تو کشورهای همسایه نظر بیندازین آذربایجان از کجا به کجا رسیده درسته نفت داره ولی نه به اندازه ما قصد توهین ندارم اما وقتی اونا ماشینای روسی سوار میشدن ما بهترین ماشینهای دنیارو داشتیم وصد البته کنارش ایران ناسیونال هم بود اما حالا چی اونا بهترین ماشینای دنیارو سوارند و ما هاج وواج نگاه میکنیم ما با عراق جنگیدیم اما اونا چندین سال تو قره باغ موندن قدر این مردمو بدونین کو گوش شنوا

    (1)(0)
  13. شما که اینقدر تولیدکنندگان رو متهم میکنید, صحیح نیست.مگه کدوم تولیدکننده ای است که به فکر سود و جیب خودش نباشه؟ اولا.مقصر اصلی اونا نیستن بلکه رانتی هست که دولت ایجاد کرده.حمایت بی چون وچرا از خودروسازان و جلوگیری از رقابت سالم.خب معلومه کی بدش میاد که خودروسازان بدشون بیاد؟دوم اینکه شعار خودرو ملی و ساخت داخل از اساس شعار غلط و نادرستیه.شعاریست که تو این ۳۷ سال ما رو اینجا رسونده.ترکیه خودرو ملی نداره ولی پنجمین صادرکننده قطعات خودرو در جهان است.بهترین ماشینای دنیا رو سوار میشن.ثروت ملی چند نسل رو با همین شعارها برباد دادیم.

    (0)(0)
  14. شما که بیش از ۱۰ سال که بلدی تو تبریز بنز E کلاس بسازین و یا یه نیسان ماکسیما که مکانیکش فوق العاده سخته، حالا چرا رفتین سراغ ماشین های چینی؟ واقعا می صرفه جون مردم و آخرت تون رو با مال دنیا عوض کنین؟

    (2)(0)
  15. آقایون در جریان باشن که چین برای برندهای مطرح دنیا مثل جنرال موتور قطع می سازه

    (1)(1)
  16. سلام
    ماشاالله اینقد ماشینا ایرانی خوشکلو.پرآپشن و... هستن که بنده ۷۵میلیون پول دارم ولی حاضر به خرید ماشین ایرانی نیستم حالا شما مسئولین چرا ماایرانیا باید اینطوری باشیم.....

    (0)(0)
  17. به کی بگیم اقا ما ماشین ایرانی که بی کیفیت باشه نمیخایم
    چرا این ارابه هارو تولید میکنین

    خاهشا ابروی ایران عزیزو نبرین و خودروی خارجی وارد کنین این واسه خودتونم خوبه

    (1)(0)
  18. سلام وای برما امکانش بود پولشو داشتم باهمین سمند خودمون بهترین شاسی بلند می ساختم الکی ابروی مارو نبرید این خودروهارو تو کشورهای دیگه خریدار نداره میارن قالب می کنم به ما خوبه بدبختا تاکی من خودم لیسانس مهندسی تکنولوزی مکانیک خودرو هستم ماشینی که چهار چرخ محرک نباشه به درد لایه چرز دیوار می خوره به امید روزی که خودروهای دست ساز داخلی که کمر فاو نمیدونم تایدو از این کوفتیارو بشکنه

    (0)(0)
  19. شاید خودروسازای مانتونه یاعلمشو نداشته باشه فکر کنم وزارت دفاع بهترین ها را خواهد ساخت

    (0)(0)
  20. این همه مخ تو مملکت ما هست دنبال وارد کردن ماشین های از رده خارج هستیم ارزش ما ایرانیا خیلی بیشتر از اینه که بخواییم از این ماشین های به ظاهر لوکس استفاده کنیم، این همه مهندس بیکار و خلاق داریم، ولی شرکت های ایرانخودرو و سایپا فقط فکر جیب خودشونند یغنی شماها نمیتونید مثل این مغازه های بیرون ( اسپورتی ها) کمی به ماشین ها امکانات و تغییر ایجان کنید، این هم با این همه امکانات
    نمیدونم زبونم قاصر نمیتونید همینو بدید حداقل قرارگاه سپاه چون حداقل فکر مرد هست و تمام تلاشش رو میکنه برای ابادنی و رفاه مردم

    (0)(0)
  21. خدا لعننتون کنه سودجوهای پست

    (1)(0)
  22. آقادیگه بسته تا کی باید سوار ماشینای درپیت بشیم اینهمه پول از ملت میگیرین حداقل چندتا اپشن بزارین ک..بخدا خجالت داره ماشینای ما نسبت ب آفغ انستانم باید ....

    (0)(1)
  23. تا وقتی که ملت ما وام بگیرن، خودروساز ها هم جنس بنجل میدن. مشکل از ملت هست.
    خودروساز وقتی خط تولیدش بخوابه دیگه کاری نمیتونه بکنه مگه اینکه خریدار وام ۲۵ تومنی بگیره!

    (0)(0)
  24. حیف که تک دیفرانسیل است

    (0)(0)
  25. داستان ماشین چینی فروشی ایرانخودرو خیلی جالبه.سال ٨٨ با تبلیغات فراوان اتومبیل چری a15 را فروخت در حالی که نه به گارانتی ان توجه میکرد و نه به وسایل یدکی در جالی ١٠سال خدمات پس از فروش تعهد کرده بود و خود این شرکت یکجانبه تعهد خود را لغو کرد. بنده این اتومبیل را از ایران خودرو (نمایندگی خیابان ارتش) خریده بودم.

    (0)(0)
  26. خاک برسر اونایی که پول بالای این تابوت جدید چینی بدن ایرانی نیستی اگه بخری رگ نداری غیرت ایرانی نداری اگر بخری..!!! شما رو به ابوالفضل قسم یه ماشین با طراحی کاملا ایرانی سراغ دارین؟؟؟ چین تو ۳۰ سال از موتور ۳ چرخ رسید به اینجا که ما با ۶۰ سال سابقه بریم آشغال هاشون رو مونتاژ کنیم به اسم طراحی جدید بدیم تو بازار، بازاری که فقط مال ۲ تا شرکت مونتاژ کاره خیلی غیرت دارین فقط بزارین ماشین های کره ای و ژاپنی نه هیچ کشور دیگه ای بدون تعرفه های چند برابری بیان تو بازار ایران اونوقت ببینم کسی نگاه به تابوت های شما میکنه خداروشکر کنید که بازار رو به هر دلیلی فقط دادن به شما..!!! خدا آخر عاقبت مردم رو با این ماشین های ببخشید تابوت های بی کیفیت شما بخیر کنه...!!! ایرانی نیستی بخری..!!!!!!!!!!!! کاری کردین که خودمون رو از افغانستان که جز جنگ داخلی ندیده کمتر بدونیم...!

    (0)(0)
  27. اشک تو چشمام حلقه زده از اینهمه توهین که به شعور مردم میکنید چرا باید خودرو سمند رو ۷ تومن و پراید رو ۳ تومن به سوریه و عراق بدین بعد بگن آشغال های ایرانی..!!! ولی به خودمون که ایرانی هستیم سمند رو ۳۰ تومن و پراید رو ۲۰ تومن بفروشین چررررررررررا...!!!! فقط یکبار به این سوال جواب بدین آقای ایران خودرو آقای سایپا به شعور مردم ایران توهین نکن ایرانی ۸ سال خون داد که تو سرپا بمونی خونشون رو تو شیشه کنی؟؟؟ بخدا اگه خودرو سازی ماهم دست دانشمندا و مهندسای باغیرت سپاه بود مثل انرژی هسته ای در بالاترین سطح خودرو سازی بودیم نه مونتاژ کاری آشغال های رده خارج چینی..!!؟

    (0)(1)
  28. یا خدا...... نوشته تولید ۴۰ درصد قطعات داخلی. میخواستم بگیرم یدونه بعد فهمیدم وارداتی نیست و مونتاژ ایران شده دل چرکی شدم... حالا که دیگه ۴۰ درصد هم ایرانی شده!!! فعلآ جک S5 و بسترنB50 گروه بهمن و رنو فلوئنس و تیولی سانگ یانگ و داستر را عشق است.

    (0)(0)
  29. یه کلام بگم و تمام یه خودروی وارداتی وقتی تو منطقه ازاد قیمتش هست ۱۰۰میلیون چرا با پلاک ملی باید ۲۰۰میلیون بخریم این ۱۰۰میلیون تو جیب کی میره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    (0)(0)
  30. سلام به همه آرایایی ها
    اسمش اینه که ما مسلامانیم و فقط ما ایرانیها میخوایم ۸۰ میلیون نفر وارد بهشت بشیوم ۶میلیارد بقیه همگی وارد جهنم میشن
    نمیدونم چرا مراجع ... چرا فقط بلدن بگن به ما که این کارتون حرام فلان بمان
    ولی به مدیران صنایع ما چیزی بلد نیستن بگن

    (0)(0)
  31. چرا هر مزخرفی ک اینا تولید یا وارد میکنن متاسفانه مردم ما میخرن.نخرین این آشغالارو پشیمون میشین بخدا.برین وام بگیرین ماشین حداقل کره ای سوارشین واستون کار کنه.

    (0)(0)
  32. من مخام ماشین بخرم بنظرتون ..چینی نو بخرم یا سوناتا دست دوم

    (0)(0)
  33. شما دوستان شاید شرکت راین خودرو ،تولید کننده گریت وال رو شنیده باشید،شعارشونم اینه کیفیت رو گران نخرید،یکی از دوستان ولکس خرید ،پنج تا کارکردش رو،باهاش تصادف شدید از جلو کرد یه ایربگشم باز نشد ،بیچاره قفسه سینش از چنجا خورد شد،حالا جالبیش اینجاست ماشین رو وقتی برده بود نمایندگی دیده بود ولکسای دیگه هم که تصادف کرده بودن خبری از ایربگ نبوده،اینم از کیفیت را گران نخرید

    (0)(0)
  34. سلام دوستان گرامی.
    من اکثر نظرات و خوندم

    برای اطلاع دوستان البته جسارت ن باید بگم اینها افتخار خودرو سازی ایران هستن مردانی که در غربت پرچم این کشور بالا بردن:
    خودروساز منصوری البته لول برند بالا میبره
    خودروساز ارش با همان نشان کمان ارش کماندار
    طراح معروف بی ام دبلیو که مدل ۵۲۸ رو طراحی کرده
    بیژن معروف طراح داخلی رویزرویز فانتوم
    محمد غفورمنش طراح فرراری
    .......
    انقدر نام و نشان هست که دنیا و غرب میدوننن اگه ایرانی ها وارد این عرصه بشن دنیا رو میگیرن.

    حالا یه سوال مهم چرا ردپایی ما ایرانی ها همه حا از ناسا تا. . .. غول ترین صنایع دنیا هست

    ولی چهل سال همه داخل کشور ایست کامل هستیم

    سالی بیست هزار نفر کشته های پراید و ... ارابه های مرگ ایران خودرو میشن...

    چرا چرا
    چرا همه خیابان ها پرشده از ماشین های هم شکل هم
    چرا تنوع کمه
    جرا انقدر یه شکل و مدام دارن تولید میکنن

    با اینکه همه جوره توان داریم. ...
    جواب خیلی ساده اس
    خدا خودش به کمک مون برسه همین!

    (0)(1)
  35. عشق فقط کره و لوازم کره

    (0)(0)
  36. واقعا برای مسئولین متاسفم که ما رو مجبور میکنن سوار خودروهای بی کیفیت سایپا و ایران خودرو بشیم در حالیکه با پول این خودروها میشه یه ماشین مدل بالای باکیفیت تو کشورهای همسایه خرید. فقط میتونم بگم به خدا واگذارشون میکنم.

    (0)(0)
  37. سلام همه عزیزان نظراتشونو دادند خیلی خوب بود من هم این را اضافه کنم که ما ۱۰ سال خودرو سازی داشتیم که کره شرکت کیا رو تاسیس کرد الان کیا چی تولید میکند و ما الان چی تولید میکنیم و جزء پس رفت چیزی نداشتیم.ما خودروی با کیفیت میخوایم نه خودروی ارزون و بی کیفیت چینی.

    (0)(0)
  38. تا رشته بدست این دبنگ است این قافله تا به حشر لنگ است مشکل ما اینه که با چینى هاى کومونیست رابطه داریم و ماشین کومونیستى میخریم ولى از کشورهاى صنعتى دورى مکنیم واى برما و مسوولین بی درد ما.

    (0)(0)
  39. چین دیگر کمونیست نیست . ابر قدرت اقتصادی است .

    (0)(0)
    • شما ها برید بخرید
      ۸۰میلیون پول ماشین میده فقط ۱سال برات خوب کارمیکنه بعد ۱سال باید فقط جلوی مکانیک باشی یه بار دور موتور پر کردیم الان ایراد پیدا کرده فقط ظاهر داره
      خودروی چینیبرابر با آشغال

      (0)(0)
  40. یا پسته فروش اعظم، >>>>>> حالا یا کمونیست یا ابر قدرت اقتصادی!!!! داداش محترم ،اگه قدرتی هم باشه که شما میفرماییداینو حتما شنیدید که مسئولین محترم ما همیشه درجه پایینترین محصولاتشونو اونم فقط برای سود بیشتر خودشون به کشور اجازه ورود میدهند.و این مقوله فقط منحصر به بازار خودرو نیست .وگرنه الان وضعیت کل صنعت و یا دیگر امکانات اینگونه نبود و آمار تلفات در تصادفات رانندگی یا مصرف محصولات بی کیفیت اینقدر بالا نبود.

    (0)(0)
  41. امروز کلاس خودروهایی که مردم تو هر کشور سوار میشن اولین نشانه کلاس اجتماعی اون کشور هست. وقتی تو تمام کشورهای همسایه که اتفاقا درآمدشون هم از ما خیلی کمتره مردمشون بهترین خودروهای روز دنیا رو بصورت از دم قسط و با اقساط بسیار ناچیز و باور نکردنی و بلند مدت بدون بهره سوار میشن چرا ما باید حال و روزمون این باشه؟ به چه قیمتی و تا چه حد و تا کجا باید تاوان ایندوتا خودروساز بی کیفیت رو بدیم؟

    (0)(0)
  42. عیبش اینه که شتاب نداره نیاز به توربوشارژرداره

    (0)(1)
  43. سلام اقا کسی از این هایما خرید کرده ماشین خوبی هست یا نه لطفا راه نمایی درست بکنید ممنون

    (1)(1)
  44. متاسفانه ما به اعتبار نام ایران خودرو اعتماد کردیم و مدل اتومات رو در بهمن سال گذشته ثبت نام کردیم. حالا دو ماهه از موعد تحویل گذشته هنوز خبری از ماشین نیست، هر روز هم یه چیزی میگن، خود رئیس نماینگی شخصا به تهران رفته تا موضوع رو پیگیری کنه!!!!

    (2)(0)
  45. جونه مادرتون جمع کنین خودتونو ...بیکارینا همین پراید چشه...من خودم چار ملیون دادم یکیشو خریدم قراره تا هف هش ساله دیگع اقساط بدم.....چااااار ملیون ..مگ پوله؟با چار ملیون از فلاکت در اومدم....بعضیام یه جوری میگین ایران باید بوگاتی و لامبور گینی بیاد انگار تا رسید میخرن ....مرده حسابیا اونایی ک قرار بود از اون ماشین گرونا بخرن خریدن.از او ماشینا اگ زیاد بشه توقع میره بالا . دفه بعدم تو بخصه نظرات مردم نظر میدن ک ایرانی ها لیاقتشون اینه همه هواپیما سوار شن.....برین پرایدتونو سوار شین .نمازتونم بخونین.........تسبیح منو کسی ندیده؟

    (0)(1)
  46. با سلام . من یه روستاییم خری سفید رنگ با پالون قهو های راه راه دارم . تمام اتوماتیک و فول آپشن. توی این سی سال ارتقاش دادم ولی متاسفم به این خودروسازان ملی که اندازه ... بنده نتونستن خودروهاشون رو ارتقا بدن. با تشکر

    (1)(0)
  47. با سلام طبق امار ما در ٨سال جنگ حدود پانصد هزار شهید و تلفات دادیم و تغریبا همین مقدار هم ادم کشتیم و همیشه براى ان ناراحت هستیم ولى از سال ٨٢ بمدت ده سال حدود ١٢٠٠٠٠٠یک میلیون دویست هزار نفر کشته تصادفات داشتیم ولى هیچ کس به این فاجعه بزرگ و نسل کشى نپرداخت ایا این دو شرکت بزرگ نباید در دادگاه هاى بین المللى محاکمه و پرداخت غرامت به خانوادگان بازمانده بکنند چطور یک نفر توسط اسراییل کشته می شود تمام رسانه ها به ان می پردازند ولى این مهم را ما باید توسط مستند بشنویم(تهران تقاطع سئول) 😤😤😤خداوند شر ایشان را به خودشان برگرداند 👊👊👊

    (2)(0)
  48. با سلام
    آشغالترین ماشیینی که دیدم حیف پولی که میخواهید بدید هایما نخرید

    (0)(1)
    • جرا خوب نیست؟ دلیلتون چیه؟ من می خوام بخرم چون بچم اصرار میکنه پولم هم ۷۵ میلیون بیظتر نیست

      (2)(0)
      • ماشین خوبیه خیالت راحت باشه دلیلش هم اختلاف قیمت حدود ده میلیونی توی بازار آزاده ،الان تابهمن ماه ظرفیت فروشش تکمیل شده من دوماه ونیمه که تحویل گرفتم ۴۰۰۰کیلومترهم باهاش رفتم راضیم.

        (1)(0)
  49. شاه خائن قبل از انقلاب صنعت مونتاژ رو به ایران آورد برای وابستگی ملت مسلمان ایران. برای وابستگی به آمریکا ، برای نابودی اسلام ... توجه کنید از سال ۴۶ تا انقلاب ۵۷ فقط ۱۱ سال پیکان مزخرف شاهنشاهی تولید شد.

    تو چهل سال خیلی از ملت های دیگه که ادعای کورش کبیر و تمدن ۸۰۰۰ ساله و ... و خیلی چیزا رو ندارند سرشون پایین بود کار کردن و امروزه اربابان ماشین سازی ما هستند و ما برده حلقه به گوش ماشین سازها.... کاش مثل اعراب ..... پول نفت میرفت برای واردات ماشینهای خوب خارجی حداقل سرطان نمیگرفتیم ...

    (1)(1)
  50. سلام.واقعا خیلی بدعادت شدیم که درباره هرچیزی که نمیدونیم نظر میدیم خب وقتی اطلاعات نداریم نظر ندیم .من این ماشین هایما رو یک ساله که گرفتم.واقعا نرمه کیفیت قطعاتش خوبه تا الان هم مشکلی نداشته.مصرف سوختش واقعا صدی هشته.اخه چرا الکی نظر میدید وقتی سوار نشدید.هم دورببن دنده عقب داره هم کنترل باد لاستیک هم کروز هم سیستم پایداری ضد لرزش .بعدش میگید امکانات نداره.نکنه میخاید منشی داشته باشه ک چایی درست کنه.من جنسیس کوپه داشتم سورنتو داشتم.سوار سوزوکی گرند ویتارا هم شدم.این هایما دقیقا به نرمی و کم سرو صدایی همون ماشیناییه ک داشتم اخه چرا الکی نظر میدید.اگه دنبال ماشین خریدن هستید این نظر من بود که ارزش داره هایما اگر هم دنبال اظهار نظر بدون داشتن اطلاعات هستید که همچنان با دید منفی به همه چی کناییه بزنید.موفق باشید

    (2)(0)
  51. سلام دوستان من این ماشینو خریدم و الان مدتی هست که دارم سوار میشم.واقعا خوبه.ما تو خونه پرادو داریم به پای اون نمیرسه ولی نسبت به قیمتش خیلی خوبه خیلی.همه ابشنی هم داره

    (0)(1)
  52. سلام به دوستان، بنده قصد خرید یه هایما دارم،میخواستم بدونم صدای موتور در چه حد میاد داخل اتاق،یا ادوات داخلی مثه ستونها،داشتبورد،صندلی ها و... به سرو صدا میوفتن یا نه؟ اونایی که ماشینو دارن تا حالا با ماشینشون به مشکل خوردن و مشکل فنی،تعلیق و کمک فنر داشتن یا نه؟ نرمی ماشین در چه حده؟؟
    ممنون از دارندگان هایما

    (2)(0)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شدبخش های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

*