پزشکانی که داروی درمان سرطان را کشف کرده بودند ،در آمریکا کشته شدند + عکس

1

پزشکان و دانشمندانی که داروی درمان سرطان رو کشف کرده بودند، در فاصله ۱۰ روز یکی پس از دیگری به شکل مرموزی کشته شده‌اند!

به نظر میرسد یک عده نمیخواهند بگذارند تا سرطان درمان شود. در آخرین مورد از قتل اسرارآمیز و زنجیره‌ای چند پزشک زن و مرد، دو دکتری که توانسته بودند به فرمول درمان قطعی سرطان دست پیدا کنند بطرز مشکوکی درگذشتند!

واقعیت زندگی در آمریکا درمان سرطان داروی سرطان تحصیل در آمریکا بیماری سرطان بیماری اوتیسم

بر اساس گزارشی که امروز در برخی مطبوعات آمریکا منتشر شده دو دکتری که توانسته بودند در این رابطه اثرگذار باشند، بطور اسرارآمیزی از دنیا رفته اند. ترجمه بخشی از گزارش:
«آیا بیماری های اوتیسم و سرطان با هم مرتبط اند؟ ۲ دکتری که به ارتباط این بیماری ها پی برده اند، احتمالا به خاطر کشف همین موضوع جان خود را از دست دادند. دکتر گونزالس و بردستریت پس از کشف این موضوع تلاش کردند تا بتوانند راه حلی برای درمان قطعی این دو بیماری مرگبار پیدا کنند. پلیس آمریکا چند روز پیش اعلام کرد دکتر بردستریت با شلیک گلوله ای به زندگی خود پایان داده است. سه روز پیش از آن، او در کلینیک خود از پروتئینی انسانی برای درمان بیماران استفاده کرده بود که اغلب برای درمان بیماران سرطانی و مبتلایان به اوتیسم استفاده می شود، اما ماموران سازمان نظارت بر داروها در دولت آمریکا با حمله به دفتر این دانشمند تمام اطلاعات مربوط با آزمایش‌های او و همچنین نمونه های حاضر در دفترش را جمع آوری کردند، دکتر بردستریت پس از این اقدام بود که دست به خودکشی زد. نکته قابل توجه این است که ماموران دولت آمریکا دست به جمع آوری پروتئینی زدند که یک دارو و یا مخدر نیست بلکه ماده ای است که در بدن انسان هم تولید می شود.

واقعیت زندگی در آمریکا درمان سرطان داروی سرطان تحصیل در آمریکا بیماری سرطان بیماری اوتیسم
دو روز بعد از مرگ مشکوک بردستریت که خودکشی اعلام شد، دکتر گونزالس از دنیا رفت. علت مرگ این دانشمند هم حمله قلبی عنوان شده است! هر چند هنوز نتایج کالبد شکافی دکتر گونزالس منتشر نشده اما بیانیه دفتر وی و برخی اطلاعات دیگر نشان می دهد که وی قبل از مرگ در سلامت کامل به سر میبرده و حال جسمانی او، عادی بوده است. حالا این سئوال بی پاسخ مانده است: دکتری که خود می داند چه نوع رژیم غذایی می تواند یک فرد سالم را به کام مرگ و حمله قلبی بکشاند، آیا دست به این کار می زند؟»

چرا باید این دکترها کشته شوند؟

فرض کنید دارویی ارزان و در دسترس برای درمان انواع سرطان به وجود بیاید. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ فرض کنید اگر همین دارو بتواند علاوه بر سرطان کودکان اوتیسمی را نیز شفا دهد چه روی خواهد داد؟ بسیاری از مردم این موارد را تحولی بزرگ در زندگی می دانند اما به همان اندازه، کمپانی های داروسازی جهان، ساخت و تولید این دارو را خطری بزرگ برای منافع خود تلقی می کنند چرا که داروی مورد نظر ،همان پروتئین انسانی گفته شده، جزئی از بدن خود انسان است و کافی است برای درمان سرطان و اوتیسم آن را فعال کرد. به نظر می رسد زمان آن فرارسیده است که جامعه پزشکی پرده از حقیقت بردارد و واقعیت های درمان سرطان و اوتیسم را برای مردم بازگو کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. MH می گوید

    یه مستند رو دوسال قبل دیدم که اونجا درباره یک دکتر در آمریکا صحبت میکرد که حدود قرن بیست درمانی قطعی و ۳ماهه برای سرطان کشف کرد. متاسفانه ایشون هم سرانجام خوشی نداشتن?خودش کشته شد و آزمایشگاهش هم مدتی بعد منفجر شد