حملات توهین آمیز روزنامه آفتاب یزد علیه بهنوش بختیاری

9
موافقان توافق هسته‌ای از ابتدای شروع مذاکرات، تمامی منتقدان خود را با الفاظی مانند بی‌سواد و عوام مخاطب قرار داده تا از این طریق مانع انتقادات آنها نسبت به مذاکرات هسته‌ای شوند.

چندی پیش بهنوش بختیاری در یک برنامه رادیویی گفته بود:”دوست دارم جامعه شناسی بخوانم تا مثلا بعد از توافق هسته ای سریع ذوق زده نشوم و به عواقب و آینده آن فکرکنم، مثلا درباره اینکه بعد از ترکمنچای چه اتفاقی افتاد!“.

همسر بهنوش بختیاری بیوگرافی بهنوش بختیاری اینستاگرام بهنوش بختیاری

این انتقاد از سوی بازیگر سینما و تلویزیون مانند سایر انتقادات از توافق هسته ای به شدت از سوی موافقان توافق به ویژه رسانه‌های زنجیره ای مورد هجمه قرار گرفت.

روزنامه آفتاب یزد که در هر جا که صلاح بداند از دولت دفاع کرده و هرجا منافع آن به خطر بیفتد از منتقدان صریح دولت می شود، با مقایسه این بازیگر با بقال و سلمان، سعی در تخریب و پایین آوردن اظهار نظرهای این بازیگر داشته است.

آفتاب یزد با تیتر واسه نونه واسه نونه به انتقاد و تمسخر بهنوش بختیاری پرداخت و نوشت: “این استفاده از چهره یک «زن» بازیگر طنز آن هم بهنوش بختیاری، بسیار هوشمندانه بود، تبریک به دلواپسان هسته ای.

این روزنامه در جایی دیگر نوشته است: هر کسی حرفش به اندازه‌ خودش ارزش دارد، دقلک به اندازه‌ خودش!

در ادامه این مطلب توهین آمیز نوشته شده است: اشتباه اشتباه است. اما این که دلواپسان به جای کفن پوشی برای این چیزی که خیانت می‌خوانند، به سراغ امثال بهنوش بختیاری می‌روند هم مسخره است و هم قابل تحسین و نشان از پیشرفت دارد البته توهین کلا غلط است، اما او یک بازیگر طنز و شومن است و اندازه‌ همان سلمونی یا بقال می‌توان روی نظرش حساب کرد و بس، ضمن این که چون نیازمند حضور در صداوسیماست و چنین حرف مضحکی زده، حتما به اندازه‌ افراد عادی هم نظرش ارزش ندارد، فقط نشانه‌ سوءاستفاده‌ دلواپسان از چهره‌هاست. سوءاستفاده کلا غلط است، چه گدایی که از بچه‌اش برای مظلوم نمایی سوءاستفاده می‌کند، چه دلواپسی که از چهره‌ یک زن بازیگر طنز سوءاستفاده می‌کند. اما اگر واقعا در فضای آزاد نظر مزخرفی اینچنینی می‌داد، خب می‌گفتیم که بی‌سواد است و از توافقی در این سطح اهمیت، فهمی ندارد و این طبیعی می‌توانست باشد. یکی گفت که اصلا نظر ‫بهنوش‌بختیاری‬ به اندازه‌ بهاره رهنما و رخشان بنی اعتماد! گفتم: به آن اندازه هم ارزش ندارد، حتی اگر کاملا مستقل باشد. چون حداکثر این است که نظر بهنوش بختیاری از منافعش در صداوسیما نمی‌کاهد اما نظر امثال بهاره رهنما و رخشان بنی اعتماد در حمایت از جریان اصلاحات حتما برایشان هزینه‌هایی دارد.

موافقان توافق هسته‌ای از ابتدای شروع مذاکرات، تمامی منتقدان خود را با الفاظی مانند بی‌سواد و عوام مخاطب قرار داده تا از این طریق مانع انتقادات آنها نسبت به مذاکرات هسته‌ای شوند.

منبع : راه دانا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 9 )
  1. سام می گوید

    بهنوش بختیاری یا … بهتره بره دوره بازیگری را دوباره نزد استاد محمد رضا شریفی یاد بگیره ………

    1. یاشار می گوید

      شما آب رو بریز جایی که سوخته ….

  2. زهرا می گوید

    دورود بر شرف این زن بختیاری…….شجاعتت منو کشته……هر کس که پاچه خواری این دولتو نکنه میشه بی شناسنامه…شهروند درجه دوم و خیلی چیز دیگه که لایق تمام روزنامه نگاران اصلاح طلبه میشه…

    1. افشین می گوید

      اتفاقا داره پاچه خواری میکنه اصلا به این … میاد که دلواپس باشه

  3. ali می گوید

    این خانم فقط بدرد بازی تو همون سریال شبهای برره میخوره نه بیشتر.در مورد اظهار نظر ایشون هم درباره توافق باید گفت:ای (..)مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه تست……عرض خود میبری و زحمت ما میداری.

  4. محمد م می گوید

    احسنت به خانوم بخیاری

  5. دانشجو می گوید

    انتقاد داشتن کار صاحب نظران است.پس ربطی ب ترک و لر و… ویا وزیر،وکیل و بازیگر نداره.و این که در کنار تلویزیون و سینما به مسایل مهم کشور اهمیت می دهید .سپاس گزاریم.یا علی.

  6. بیگانه می گوید

    خوتون می فرمائید دلقک، خوب به جز مسخرگی و اودگی دیگه چه انتظاری از یه دلقک دارید!
    دلقک دلواپس!
    البته ایشون یه ودرژن شریف تر از الهام چرخنده هستند، ایشون فقط از لحاظ سیاسی دارن پاچه خواری می کنن، در این حد که در سریال های آبدوغ خیاری صداوسیمای میلی! یه نقشی داشته باشن، اما خانوم! چرخنده یا زهرائی جدید در واقع همه چی رو قربانی کردن، همه چی…

  7. علي می گوید

    ظرفیت انتقاد ندارند دولت از دستشون رفت معلوم میشه مع غلطی کردن