آقا تهرانی: جلیلی ۴ سال رؤسای قوا را اداره کرده

0

دبیرکل جبهه پایداری با تاکید بر اینکه آیت الله مصباح، سعید جلیلی را اصلح می داند، گفت: سعید جلیلی بهتر از آنچه که نشان می‌دهد است.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام مرتضی آقا‌تهرانی شامگاه شنبه در مسجد جامع زنجان‌ افزود: آیت‌الله مصباح‌یزدی بعد از تحقیق از میان هشت کاندیدای ریاست جمهوری، ‌سعید جلیلی را ‌اصلح تشخیص داد‌ند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید بتواند وزاری متخصص را مدیریت کند، افزود: کاندیداها نباید دروغ بگویند و مردم را گول بزنند بلکه باید صداقت داشته و مقاوم باشند.

حجت الاسلام آقای تهرانی شائبه ایجاد شده در خصوص توان اجرایی و مدیریتی دکتر سعید جلیلی را نیز رد کرد و مدعی شد: دکتر جلیلی، دبیر شورای امنیت ملی است و کسانی که زیر دست دکتر جلیلی هستند شخصیت های همانند رئیس جمهور، رئیس مجلس، رئیس قوه قضائیه، فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی هستند و دکتر جلیلی چهار سال اینها را اداره می کرده است و آیا این مدیریت کم است.

وی با طرح این سوال که آیا رئیس جمهور  که می خواهد مشکل کشاورزی را حل کند باید کشاورز باشد و یا اینکه کسی که می خواهد مشکل صنعت و معدن را حل کند و یا اقتصاددان باشد افزود: باید رئیس جمهور وزرای متخصص در حوزه های مختلف را کنار هم بنشاند و مدیریت کند.

حجت الاسلام آقاتهرانی با بیان اینکه نباید همیشه اسلحه به دست گرفت و در میدان مبارزه آماده شد، گفت‌: باید گاهی اوقات نیز با نوشتن‌ ‌روی کاغذ تیر به قلب دشمن زد.

دبیرکل جبهه پایداری با طرح وجود اختلاف بین دکتر احمدی نژاد و دکتر لاریجانی افزود:  کسی که دکتر احمدی نژاد و دکتر لاریجانی را کنار هم می نشاند در حالی که این دو نفر ۲ دقیقه کنار هم نمی توانند بنشیند و همیشه با هم مشکل دارند، می تواند کشور را با امنیت اداره کند و کسی که ریگی را از آن سوی دنیا می آورد و دستگیر می کند مدیریت دارد.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی افراد برای تبلیغات ریاست جمهوری میلیاردی خرج کرده‌اند، گفت: کسی که برای خدا کار کند می‌تواند حافظ ناموس، اموال و دارایی مردم باشد.  حجت الاسلام آقا تهرانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی برای انتخاب فرد اصلح، افزود: در این پیام مقام معظم رهبری چهار بار در خصوص فرد اصلح تأکید داشتند.

وی با بیان اینکه از نظر مقام معظم رهبری باید فردی که برای ریاست جمهوری انتخاب می‌شود خوبی‌های گذشتگان را داشته باشد، افزود: باید ضعف‌های گذشتگان در رئیس جمهور جدید نباشد.  حجت الاسلام آقا‌تهرانی با اشاره به اینکه انتخابات کشور ایران همانند انتخابات کشورهای غربی نیست، افزود: انتخابات ایران نشان دهنده اقتدار و مردمی بودن نظام است.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مشکل ملت ایران مشکل شکم نیست، افزود: با همه مشکلات اقتصادی وضع مطلوبی در کشور حاکم است.  حجت الاسلام آقا تهرانی بر ضرورت حضور گسترده در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: فرقی نمی‌کند کجای کشور قرار داریم باید همه در انتخابات شرکت کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس  با بیان اینکه باید در انتخابات اول وقت شرکت کنیم، افزود: صبح جمعه باید همه در پای صندوق‌های رای حاضر باشیم و روی کاغذ تیر به قلب دشمن زد.

حجت الاسلام آقا تهرانی با اشاره به اینکه پس از انتخابات سال ۸۸ اوباما رئیس جمهوری آمریکا نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشت و رهبری را در موضع قدرت می‌دید، یادآور شد: فتنه شوم در نهایت دریوزگی آمریکا علیه ایران آغاز شد.

وی اصل رای دادن را جزو واجبات و عبادت عنوان کرد و گفت: باید برای عزت نظام اسلامی، انقلاب، امام خمینی (ره) و شهدا باید همه در پای صندوق‌های رای حاضر شویم و باید در بین دو سه نفری که صالح‌تر هستند، اصلح‌ را انتخاب کرد.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه تحریک و تشویق مردم برای حضور در انتخابات مهم است،گفت: باید همه افراد جامعه در پای صندوق‌های رای حاضر شوند تا رضایت مقام معظم رهبری کسب شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ