آرش میراحمدی :دلقک نامیدن بهنوش بختیاری توسط آفتاب یزد “دلقک وار” بود

2
بازیگر کشور در مورد برخورد روزنامه افتاب با بهنوش بختیاری گفت: عمل این روزنامه کودکانه و در نوبه خود “دلقک وار: بود، ما هم به عنوان یک عضو از جامعه حق اظهار نظر داریم.

آرش میراحمدی بازیگر سینما و تلویزیون با انتقاد از عمل غیر هنری و غیر اخلاقی روزنامه افتاب یزد در گفت‌وگو با راه دانا گفت: بهنوش بختیاری یک هنرمند فهمیم و عاقل است، این هنرمند وقتی یک نظر، آن هم نظری در مورد مسائل مربوط به کشورش می دهد نباید در مقابلش قد علم کرد.

همسر بهنوش بختیاری بیوگرافی بهنوش بختیاری بیوگرافی آرش میراحمدی اینستاگرام بهنوش بختیاری

این بازیگر کشور در ادامه افزود: مردم می توانند در تمامی مواردی که به کشورشان مربوط می شود نظر بدهند حال انکه ما هنرمندان هم عضوی از این کشور هستیم و مطمئنا در تمامی موارد می توانیم در مورد کشور خودمان اظهار نظر کنیم.

میر احمدی در مورد استفاده روزنامه افتاب یزد از واژه های توهین آمیز در برابر نظر بهنوش بختیاری، گفت: اگر این روزنامه الفاظ توهین آمیز را یک بی ادبی می داند پس قطعا باید به خودش نسبت دهیم؛کسی که در برابر مردم و کشورش نظری می دهد، آن هم هنرمندی که مورد احترام یک جامعه است نباید برخوردی غیر اخلاقی با نظرش بشود. کار روزنامه ای که این برخورد را داشته کودکانه است و باید کارش را دلقک وار بدانیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. نادر می گوید

    ایشان در صفحه اینستاگرام از توافق حمایت کردند این خبر عجیب است سند

    behnoosh_bakhtiariهراتفاقی که میفتد امیدوارم احترام ایرانی حفظ شود..تبریکککککککک میگم ? ? ? ? ? ? یاعلی

  2. ali می گوید

    دلقک چو دلقک ببیند خوشش آید.