نصب هزار بیلبورد در آمریکا ، علیه همجنسگرایی + عکس

0
در این بیلبوردها از زبان خداوند نوشته شده است: «ازدواج تنها بین یک زن و یک مرد است؛ من به کمک شما در این قضیه نیاز دارم؛ خواهش می کنم».

pinknews نوشت: گروه های مذهبی آمریکا برای مقابله با ازدواج همجنسگرایان، دست به تبلیغات گسترده ای زدند.

بر پایه این گزارش، یک گروه مسیحی در آمریکا بیلبوردهایی در این کشور نصب کرده است که از عصبانیت خداوند از ازدواج همجنسگرایان سخن می گوید. برنامه این گروه مذهبی، نصب هزار بیلبورد بزرگ تبلیغاتی علیه ازدواج همجنس گرایان در سراسر آمریکاست.

در این بیلبوردها از زبان خداوند نوشته شده است: «ازدواج تنها بین یک زن و یک مرد است.  من به کمک شما در این قضیه نیاز دارم.خواهش می کنم.»

همجنس گرایی عکس همجنس‌بازها عکس همجنس بازی ازدواج همجنس باز

بر اساس اعلام مسئولین این طرح، تمامی مخارج این بیلبوردها از جانب مردم معمولی پرداخت شده است. مردمی که در برابر تصویب ازدواج همجنس گرایان در آمریکا هیچ کاری از دستشان بر نمی آید و تنها با پرداخت هزینه می توانند مردم را از خطرات این مساله آگاه کنند.

موافقان ازدواج همجنس بازان نیز با حمله به این کمپین، خواستار توقف نصب بیلبوردها شدند. آنها مدعی اند که بهتر بود پول این بیلبوردها در راه فقرا مصرف می شد. به گفته مسئولین این طرح تنها در ماه گذشته مردم حدود ۹۰ هزار دلار برای انجام تبلیغات علیه همجنسگرایی به آنها کمک کردند.

همجنس گرایی عکس همجنس‌بازها عکس همجنس بازی ازدواج همجنس باز

منبع: جام نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ