وقتی متاهل ها به سایت‌ همسریابی مراجعه می کنند!

4
با توجه به فرهنگ حاکم در جامعه فردی که برای انتخاب همسر در این سایت ها ثبت نام می کند فردی قابل اطمینان برای ازدواج دائم نیست.

دکتر مریم یوسفی درباره اثرات منفی سایت های همسریابی در جامعه اظهار می دارد که بر اساس تحقیقاتی که در بین برخی جوانان مخاطب سایت های همسریابی انجام داده ام آنها برای انتخاب همسر آینده سراغ این سایت ها نمی روند.

وی یکی از آسیب‌های این سایت ها در جامعه را افزایش روابط فرا زناشویی در میان مردان اعلام می کند و می‌افزاید: مردان ایرانی، زنان ثبت نام شده در این سایت ها را برای ازدواج دائم مناسب نمی دانند و اغلب مراجعه کنندگان به این سایت ها مردان متاهل هستند.

افرادی که به دنبال روابط فرا زناشویی هستند بیشتر سراغ این سایت ها می روند زیرا به راحتی می توانند در آنجا برای خود همسر موقت پیدا کنند.

منبع: قدس آنلاین
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. مسعود می گوید

    خانم ۴۵ ساله تو پر باشد

  2. amin می گوید

    صیغه لازم دارم

    1. Esmaeil می گوید

      صیغه‌ای‌لازم‌دارم

  3. امیر می گوید

    به نظر من کار اشتباهیه کسی به این سایتها مراجعه کنه و پولشو الکی حیف کنه.وقتی که همه جامثل نقل و نبات ریخته و با یدور زدن زیباترین و خوشکلترین تیکه رو میتونی با نصف این مبلغ جفت و جور کنی خب حماقته دیگه.تازه چه قوانین زشتی دارند.
    مرد متاهل نمیتونه ثبت نام کنه.کسی نیست به مدیر احمقش بگه احمق جون تموم اون زنهایی که دور خودت جمع کردی دنبال پول هستن..چرا نون بری میکنی اخه.وقتی اون راضی و منم راضی تو غلط میکنی قوانین مسخره میزاری.